Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft hier iemand een American Express creditcard?

Ga naar beneden

Heeft hier iemand een American Express creditcard? Empty Heeft hier iemand een American Express creditcard?

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 3:14

Oke, ik weet het, dit is een gedurfde vraag....Dining with the stars komt er weer aan, en bezitters van een AMEX card kunnen al reserveren...hiervoor heb je de eerste 4 cijfers van je Kaart nodig. Voorheen kon ik dit altijd met het nummer van een oudcollega, maar die heeft deze kaart opgezegd. Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wil zo graag bij een specifiek restaurant reserveren...vanaf maandag is er voor iedereen te reserveren en dit restaurant is dan altijd al weg....

Is er iemand, die me via PM de eerste 4 cijfers van een AMEX kaart zou willen geven? Je zou me er echt een heel groot plezier mee doen!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand een American Express creditcard? Empty Re: Heeft hier iemand een American Express creditcard?

Bericht  Minniemeisje vr 4 mei 2012 - 3:41

Alle Nederlandse American Express kaarten beginnen met 3753.
Veel plezier alvast!

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Heeft hier iemand een American Express creditcard? Empty Re: Heeft hier iemand een American Express creditcard?

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:44

Thanks!!!!
cheers cheers cheers cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:51

Yes restaurant van mijn keuze was er nog!!!

Gast
Gast

Bericht  Minniemeisje vr 4 mei 2012 - 6:58

_Leaf_ schreef:Thanks!!!!
cheers cheers cheers cheers cheers

Graag gedaan! Very Happy

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: