Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autostoel Remi

4 plaatsers

Ga naar beneden

Autostoel Remi Empty Autostoel Remi

Bericht  chipa za 31 maa 2012 - 3:07

Ik ben op zoek naar een autostoeltje voor F voor erbij (voor 1x per week in mijn auto te gebruiken). Nu zie ik op internet autostoel Remi staan voor 35,-
Een heel basic stoel en voldoet aan de eisen. Maar vraag me toch af of iemand ervaring hiermee heeft? Is wel een heel goede prijs. Maar veiligheid gaat natuurlijk voor.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Remi Empty Re: Autostoel Remi

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 3:29

Ben ook wel benieuwd.

Ik heb vaak het idee dat je bij bijv Maxi Cosi al extra betaald voor het merk... Maar ja, je wil ook weer niet bezuinigen op de veiligheid.
Maar aangezien we 2 stoeltjes aan moeten schappen omdat ze uit maat 0 gaan is het een aardige kostenpost, dus als het voor minder als 100,00 per stoeltje kan ben ik wel blij!

Gast
Gast

Bericht  chipa za 31 maa 2012 - 3:39

De stoel bij mijn man in de auto, die we dus veel gebruiken, is idd van maxi cosi (axxis). Maar ja, kostte wel 170,- in de aanbieding. Zit ook te denken aan de maxi cosi priori. Die is 99,- en veel mensen zijn er enthousiast over. Maar ja, als die andere ook een prima stoel is voor 40,-.....
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Roodkapje za 31 maa 2012 - 9:05

Wij hebben een stoel van 44.95 van babypark.. weet de merknaam niet, maar kan ook gewoon in ligstand en is ook gewoon goedgekeurd voor alle veiligheidseisen.
Deze stoel zit in mijn man zijn auto, de opbouw van dit stoeltje is minder hoog als de maxicosi en de stoelen in mijn mans auto staan extreem hoog ( 4x4 auto ).

In mijn auto heb ik wel gewoon maxicosi maar ik vind beide stoeltjes gewoon goed hoor.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  xxjojootjexx za 31 maa 2012 - 17:58

Op consumentenbond.nl staan testen met autostoeltjs. Misschien daar eens naar kijken.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 6:52

xxjojootjexx schreef:Op consumentenbond.nl staan testen met autostoeltjs. Misschien daar eens naar kijken.
Dat zijn alleen dure zitjes zover ik kan vinden. Of kijk ik fout?

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 1 apr 2012 - 7:07

Roodkapje schreef:Wij hebben een stoel van 44.95 van babypark.. weet de merknaam niet, maar kan ook gewoon in ligstand en is ook gewoon goedgekeurd voor alle veiligheidseisen.
Deze stoel zit in mijn man zijn auto, de opbouw van dit stoeltje is minder hoog als de maxicosi en de stoelen in mijn mans auto staan extreem hoog ( 4x4 auto ).

In mijn auto heb ik wel gewoon maxicosi maar ik vind beide stoeltjes gewoon goed hoor.
Ik kreeg net een folder binnen van babypark, daar stonden inderdaad verschillende stoelen in, volgens mij ook rond die prijs.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud