Autostoel Remi
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Autostoel Remi
Ik ben op zoek naar een autostoeltje voor F voor erbij (voor 1x per week in mijn auto te gebruiken). Nu zie ik op internet autostoel Remi staan voor 35,-
Een heel basic stoel en voldoet aan de eisen. Maar vraag me toch af of iemand ervaring hiermee heeft? Is wel een heel goede prijs. Maar veiligheid gaat natuurlijk voor.
Een heel basic stoel en voldoet aan de eisen. Maar vraag me toch af of iemand ervaring hiermee heeft? Is wel een heel goede prijs. Maar veiligheid gaat natuurlijk voor.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Autostoel Remi
Ben ook wel benieuwd.
Ik heb vaak het idee dat je bij bijv Maxi Cosi al extra betaald voor het merk... Maar ja, je wil ook weer niet bezuinigen op de veiligheid.
Maar aangezien we 2 stoeltjes aan moeten schappen omdat ze uit maat 0 gaan is het een aardige kostenpost, dus als het voor minder als 100,00 per stoeltje kan ben ik wel blij!
Ik heb vaak het idee dat je bij bijv Maxi Cosi al extra betaald voor het merk... Maar ja, je wil ook weer niet bezuinigen op de veiligheid.
Maar aangezien we 2 stoeltjes aan moeten schappen omdat ze uit maat 0 gaan is het een aardige kostenpost, dus als het voor minder als 100,00 per stoeltje kan ben ik wel blij!
Gast- Gast
De stoel bij mijn man in de auto, die we dus veel gebruiken, is idd van maxi cosi (axxis). Maar ja, kostte wel 170,- in de aanbieding. Zit ook te denken aan de maxi cosi priori. Die is 99,- en veel mensen zijn er enthousiast over. Maar ja, als die andere ook een prima stoel is voor 40,-.....
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Wij hebben een stoel van 44.95 van babypark.. weet de merknaam niet, maar kan ook gewoon in ligstand en is ook gewoon goedgekeurd voor alle veiligheidseisen.
Deze stoel zit in mijn man zijn auto, de opbouw van dit stoeltje is minder hoog als de maxicosi en de stoelen in mijn mans auto staan extreem hoog ( 4x4 auto ).
In mijn auto heb ik wel gewoon maxicosi maar ik vind beide stoeltjes gewoon goed hoor.
Deze stoel zit in mijn man zijn auto, de opbouw van dit stoeltje is minder hoog als de maxicosi en de stoelen in mijn mans auto staan extreem hoog ( 4x4 auto ).
In mijn auto heb ik wel gewoon maxicosi maar ik vind beide stoeltjes gewoon goed hoor.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Op consumentenbond.nl staan testen met autostoeltjs. Misschien daar eens naar kijken.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Dat zijn alleen dure zitjes zover ik kan vinden. Of kijk ik fout?xxjojootjexx schreef:Op consumentenbond.nl staan testen met autostoeltjs. Misschien daar eens naar kijken.
Gast- Gast
Ik kreeg net een folder binnen van babypark, daar stonden inderdaad verschillende stoelen in, volgens mij ook rond die prijs.Roodkapje schreef:Wij hebben een stoel van 44.95 van babypark.. weet de merknaam niet, maar kan ook gewoon in ligstand en is ook gewoon goedgekeurd voor alle veiligheidseisen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: