Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

autostoel

+15
Dolphinne
-Ieniemienie-
studiebol
Fearie
Ezzer
pindaatje
Susan
Tiara
PapillonRose
Liadan
peach
Barbabella
Tania
Mida4you
SarahKey
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

autostoel Empty autostoel

Bericht  SarahKey di 27 maa 2012 - 6:15

Welke autostoel hebben jullie?
En vanaf welke leeftijd kun je deze gebruiken?
Ben je er tevreden over of zou je achteraf toch een andere willen hebben?

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:20

Wij hebben de maxicosi PRIORI. En hij bevalt super! Ben er erg tevreden over. Y. ging er in toen ze 9 maand oud was, MET hoofdverkleiner. (Ze is nogal een guppie) en hebben we nog steeds in gebruik.

Er zitten 3 standen op, maar we gebruiken vaak de normale zit stand en mocht ze in slaap vallen kunnen we hem zo uittrekken tot lig stand.

Wel hebben we een badstofhoes omheen gekocht zodat deze makkelijk uit te wassen is.

Hij was rond de 89 of 99 euro bij de Prenatal.

autostoel 5200268-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  SarahKey di 27 maa 2012 - 6:22

Deze hebben wij ook op het oog, heel toevallig Laughing Vind de prijs ook goed te doen maar was benieuwd naar ervaringen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:24

Mijn ouders hebben een model ervoor gekregen (die is dus wat ouder en zag er ook goed uit) maar toch voor ons zelf een nieuwe gekocht! Ik zou hem zelfs voor de 2e straks weer kopen! We hadden zoiezo het budget er niet voor om een duurdere auto stoel aan te schaffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Mida4you di 27 maa 2012 - 6:24

Die hebben wij ook en bevalt ons goed. We hebben toen gekocht via marktplaats voor 50 euro. Z. zat er in toen ze 8 maanden was.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Tania di 27 maa 2012 - 6:26

Wij hebben een Tobi en een Priori. De tobi zit als ze nog klein zijn naar mijn idee iets comfortabeler. Maar nu maakt het voor J. niks meer uit in welke stoel hij zit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Barbabella di 27 maa 2012 - 6:30

Ik heb 2 tobi's en bevalt prima ! Hij zit er heel goed in en heb geen nadelen gevonden.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  peach di 27 maa 2012 - 6:42

Is de tobi ook een goeie voor smalle kindjes?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Liadan di 27 maa 2012 - 6:42

Wij hebben 2 tobi's voor onze dochter. Onze zoon moet binnenkort ook in de vervolgstoel en we hebben dus nog 2 stoelen nr. 1 nodig (dochter past nog niet in de volgende stoel). Ik denk dat het nog 2 tobi's worden of 2 keer de romer king plus. Die 2 stoelen komen goed uit de testen van de consumentenbond.
Ik ga ze deze week aanschaffen bij prenatal denk ik (het zijn mama mazzeldagen).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  PapillonRose di 27 maa 2012 - 6:53

Hier de Maxi Cosi Priori. Gekocht in de aanbieding, was een kleur van een collectie ervoor. Dan scheelt het meteen een stuk, want die autostoelen zijn best prijzig over het algemeen.

Ik ben er erg tevreden over. Toen A. erin ging was ze 10 maanden en ze zat er gelijk prima in. Verder vind ik hem makkelijk in gebruik (gordeltjes gebruiken en verstellen, stoeltje in slaapstand zetten) en is hij ook makkelijk in en uit de auto te halen als het nodig is. Hij zit in principe voor vast in mijn auto, maar het komt eens een heel enkele keer voor dat we hem in een andere auto gebruiken als we met iemand meerijden ergens naartoe.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Tiara di 27 maa 2012 - 6:59

Ben ook wel benieuwd naar de antwoorden en wat ik me nog afvroeg, klopt het dat je bij de Tobi veel gordel nodig dan bijv de Romer stoeltjes?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Susan di 27 maa 2012 - 7:00

In onze auto een Maxi-cosi Tobi, daar ben ik op zich tevreden over. In de auto van mijn ouders een Römer King, daar vind ik de sluiting vervelend van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  pindaatje di 27 maa 2012 - 7:12

Tania schreef:Wij hebben een Tobi en een Priori. De tobi zit als ze nog klein zijn naar mijn idee iets comfortabeler. Maar nu maakt het voor J. niks meer uit in welke stoel hij zit.

+1


pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  SarahKey di 27 maa 2012 - 7:20

Maar gebruiken jullie dan al die tijd dezelfde stoel? Tot ze op een verhoger kunnen, of gebruik je twee stoelen?

Er zijn idd de mama mazzeldagen, daarom willen we die nu gaan halen alvast. Scheelt mooi wat.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 7:22

Wij hebben ook de priori.
Super fijne stoel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Ezzer di 27 maa 2012 - 7:27

Wij hebben de maxicosi axiss.
Vind hem ideaal! Je kunt hem naar je toe draaien wat een hoop gemak oplevert bij het in en uit de stoel halen!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Fearie di 27 maa 2012 - 8:14

SarahKey schreef:Maar gebruiken jullie dan al die tijd dezelfde stoel? Tot ze op een verhoger kunnen, of gebruik je twee stoelen?

Er zijn idd de mama mazzeldagen, daarom willen we die nu gaan halen alvast. Scheelt mooi wat.

In september zijn er weer mama mazzeldagen he smile Dan zou je ook met S kunnen passen welke het beste zit tegen die tijd.

Hebben mama's hier dat gedaan bij de aanschaf van een autostoel? Of gewoon gekocht?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 8:17

Fearie schreef:
SarahKey schreef:Maar gebruiken jullie dan al die tijd dezelfde stoel? Tot ze op een verhoger kunnen, of gebruik je twee stoelen?

Er zijn idd de mama mazzeldagen, daarom willen we die nu gaan halen alvast. Scheelt mooi wat.

In september zijn er weer mama mazzeldagen he autostoel 561177 Dan zou je ook met S kunnen passen welke het beste zit tegen die tijd.

Hebben mama's hier dat gedaan bij de aanschaf van een autostoel? Of gewoon gekocht?

Wij hebben de Maxi Cosi Tobi in de winkel 'gepast' met mijn zoontje erin. Ik wilde graag die stoel, en wilde zien of hij er goed in zat. Hij was toen nog maar 7 maanden oud, maar qua lengte kon hij er al in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  studiebol di 27 maa 2012 - 8:47

ik heb het er net met mijn vriend over.. maar ik denk dat ze voor dat ze er echt in kunnen zat aanbiedingen hebben van de autostoelen dus wij hebben besloten om er niet nu twee te gaan kopen omdat er nu mamamazzeldagen zijn.

Maar dan ben ik ook wel benieuwd naar welke jullie gekozen hebben.. kan ik dat meenemen als ik onderzoek daar voor ga doen smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  -Ieniemienie- di 27 maa 2012 - 8:50

Maxi cosi tobi, een hele fijne stoel.
Alleen soms vind ik dat de riempjes bij de armen heel snel losser gaan zitten.
Als ik ze dan weer strak aantrek, zitten ze na 1 autoritje al weer veel losser.
Nog meer mensen de hier last van hebben? Of doe ik iets verkeerd nerd ?

-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Dolphinne di 27 maa 2012 - 9:45

Ik had de mc priori xp. Die beviel erg goed. Nooit problemen mee gehad.

Nu heb ik de mc rodi air protect. Dat is een groep 2 stoel (vanaf 15 kilo) waar later de rugleuning nog af kan en het dus alleen een zitverhoger is.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Flip Fluitketel di 27 maa 2012 - 11:27

Wij hebben de MAxi Cosi Pearl (i.c.m familyfix) en de Maxi Cosi Priori over beide stoelen zijn we erg tevreden. Wij zijn de stoelen trouwens niet wezen passen in de winkel. De Priori hebben we gekregen en de Pearl 'moesten' we kopen omdat er geen andere stoel op de Familyfix past.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Bruintje Beer di 27 maa 2012 - 12:59

[quote="Fearie"]
SarahKey schreef:
Hebben mama's hier dat gedaan bij de aanschaf van een autostoel? Of gewoon gekocht?
Wij hebben hem ook tijdens de mamamazzeldagen gekocht 2 jaar terug. Dochter was toen 9 maanden. Zaten te twijvelen tussen de Maxi cosi Tobi en de Romer King plus want daar zat ze het beste in. Uiteindelijk voor de Romerking gegaan En nog steeds helemaal blij mee.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  pindaatje di 27 maa 2012 - 18:40

SarahKey schreef:Maar gebruiken jullie dan al die tijd dezelfde stoel? Tot ze op een verhoger kunnen, of gebruik je twee stoelen?

Er zijn idd de mama mazzeldagen, daarom willen we die nu gaan halen alvast. Scheelt mooi wat.


Onze oudste zit nu al vanaf de 6 maanden (toen paste ze qua lengte niet meer in de mc) in de tobi en de priori. Tegen de tijd dat de jongste daar in kan, krijgt zij de vervolgstoel.
Wij hebben de Tobi in de auto staan die het meeste gebruikt wordt, en de priori in de andere auto, en die zetten we ook bij de opa's en oma's in de auto als ze haar eens meenemen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Liadan di 27 maa 2012 - 19:52

pindaatje schreef:
SarahKey schreef:Maar gebruiken jullie dan al die tijd dezelfde stoel? Tot ze op een verhoger kunnen, of gebruik je twee stoelen?

Er zijn idd de mama mazzeldagen, daarom willen we die nu gaan halen alvast. Scheelt mooi wat.


Onze oudste zit nu al vanaf de 6 maanden (toen paste ze qua lengte niet meer in de mc) in de tobi en de priori. Tegen de tijd dat de jongste daar in kan, krijgt zij de vervolgstoel.
Wij hebben de Tobi in de auto staan die het meeste gebruikt wordt, en de priori in de andere auto, en die zetten we ook bij de opa's en oma's in de auto als ze haar eens meenemen.

Wow wat een lange dochter hebben jullie dan, mijn dochter kon met 1,5 jaar nog in de maxicosi en voor onze zoon is de lengte ook nog helemaal geen probleem. Hoelang was ze toen?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

autostoel Empty Re: autostoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum