Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

+14
Shadowfax
Tinus
Atelier Madame
Twellie
Jeanette
Lady Starstruck
Monte
Clapperdie
Susan
Lejow
Sweety
Terkina
Zwerver
Bazinga
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Clapperdie vr 30 maa 2012 - 23:17

Ik heb mario 1,2 en 3 gedownload op mn WII. Super leuk!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 23:20

Waah ik zit als een idioot te grijnzen als ik terugdenk aan hoe we dat gespeeld hebben haha :P Ben nu heel erg bang dat 't gaat tegenvallen eigenlijk.... Ik vond 't zoo leuk altijd!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Monte vr 30 maa 2012 - 23:36

Wij hadden deze thuis(die kwam uit 1982 en van ons buurmeisje, want mijn broer en ik zijn van 85 en 88)
De colecovision
Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Coleco_colecovision_1
Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Mr__do
Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Donkey-k-screen-3
Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Pitstop-screen-2

Hahah echt leuk om te zien. Volgens mij ligt hij nog ergens op zolder.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 23:45

Ah die zijn ook cool!! Kun je nagaan; da's alweer de tweede generatie :P Er zijn nog oudere spelcomputers! Ik heb stiekem de wens om ze allemaal te verzamelen...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Lady Starstruck za 31 maa 2012 - 0:23

Ik speelde altijd op de commodore 64 van mijn broer. Radar rat race was mijn favoriet. Dan was je een rat en moest je een parcour afleggen, en moest je de katten ontwijken anders was je dood. Het was echt een heel simpel spel maar erg leuk haha. Een NES heb ik nooit gehad, wel een Game boy deze dus:

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 1303750818-20
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Jeanette za 31 maa 2012 - 6:31

Nostalgie haha! Ik was altijd verslaafd aan Zelda! Heb die toen ook helemaal uitgespeeld.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Twellie za 31 maa 2012 - 6:38

Jop schreef:Waah ik zit als een idioot te grijnzen als ik terugdenk aan hoe we dat gespeeld hebben haha :P Ben nu heel erg bang dat 't gaat tegenvallen eigenlijk.... Ik vond 't zoo leuk altijd!

Ik heb ook weer zo'n oude Nintendo gekocht op Marktplaats en het valt niet tegen: nog steeds heel erg verslavend Very Happy , vooral Mario 3.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Atelier Madame za 31 maa 2012 - 6:43

Ik heb een Super NES! We spelen er stiekem nog regelmatig op Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Tinus za 31 maa 2012 - 7:15

Oh, geweldig weer deze herinneringen! Wij hadden vroeger een Atari, met alleen een stick geloof ik die je dan moest draaien. Ook een NES en een Supernintendo gehad. De spelletjes van Mario zijn en blijven gewoon het leukst! Dat muziekje ook! Very Happy
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Shadowfax za 31 maa 2012 - 7:18

Leuk!!
Wij hebben ook nog een SNES met een super gameboy, kon je daar ook nog je gameboy spellen mee spelen!
En verder nog de gewone gameboy, met zo'n illegaal 88-in-1 spel Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 561177
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  ijsjemeisje za 31 maa 2012 - 8:11

Ik was vroeger echt een game nerd.
Ik had eerst een mega duck (goedkope versie van gameboy)
Atari 2600,game boy en ik heb mijn super nintendo nog bijna als nieuw in een doos zitten.

Vroeger was ik ook lid van de bladen club nintendo en nog zo'n gameblad.

Ik vond het helemaal geweldig!!!
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Highway za 31 maa 2012 - 8:52

Leuk! Ik heb nog een SNES en een atari Lynx staan, vooral die laatste blijft geniaal
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  snoezel za 31 maa 2012 - 19:13

Wahahahahah.. super grappig dit topic. Ook hier veel jeugdherinneringen aan oude spelletjes.. Hele middagen heb ik bij mijn vriendinnetje ander de NES en Atari doorgebracht...

En tja, mijn man heeft ook zo'n tic. Ik durf het bijna niet te zeggen wat wij hier thuis allemaal hebben staan... :shock: Ik zou het niet eens weten hoeveel spelcomputers we nou eigenlijk hebben.

Ja, foto gevonden van zijn verzameling in de studeerkamer (en dit is nog lang niet alles, want we hebben dan nog een tv in studeerkamer waar een aantal retro-gameconsoles zijn aangesloten en beneden in de woonkamer staan nog een aantal recente aangesloten en in de slaapkamer ook nog een ps3 en xbox angel )

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Foto-VTBWTQ8S
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  ijsjemeisje za 31 maa 2012 - 21:39

snoezel schreef:Wahahahahah.. super grappig dit topic. Ook hier veel jeugdherinneringen aan oude spelletjes.. Hele middagen heb ik bij mijn vriendinnetje ander de NES en Atari doorgebracht...

En tja, mijn man heeft ook zo'n tic. Ik durf het bijna niet te zeggen wat wij hier thuis allemaal hebben staan... :shock: Ik zou het niet eens weten hoeveel spelcomputers we nou eigenlijk hebben.

Ja, foto gevonden van zijn verzameling in de studeerkamer (en dit is nog lang niet alles, want we hebben dan nog een tv in studeerkamer waar een aantal retro-gameconsoles zijn aangesloten en beneden in de woonkamer staan nog een aantal recente aangesloten en in de slaapkamer ook nog een ps3 en xbox Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 166342 )

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Foto-VTBWTQ8S



oeiii gaaf daar kan ik mij zeker wel een aantal weekjes mee vermaken I love you I love you I love you
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Herfstblaadjes za 31 maa 2012 - 22:17

Ik heb een heleboel nes en snes spelletjes en ik speel er nog heel regelmatig mee. Die oude spelletjes blijven toch het leukste. Ik heb 3 verschillende soorten super nintendo's nerd en een "zelf met veel geweld omgebouwde" nes.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga za 31 maa 2012 - 22:43

snoezel schreef:Wahahahahah.. super grappig dit topic. Ook hier veel jeugdherinneringen aan oude spelletjes.. Hele middagen heb ik bij mijn vriendinnetje ander de NES en Atari doorgebracht...

En tja, mijn man heeft ook zo'n tic. Ik durf het bijna niet te zeggen wat wij hier thuis allemaal hebben staan... :shock: Ik zou het niet eens weten hoeveel spelcomputers we nou eigenlijk hebben.

Ja, foto gevonden van zijn verzameling in de studeerkamer (en dit is nog lang niet alles, want we hebben dan nog een tv in studeerkamer waar een aantal retro-gameconsoles zijn aangesloten en beneden in de woonkamer staan nog een aantal recente aangesloten en in de slaapkamer ook nog een ps3 en xbox angel )

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Foto-VTBWTQ8S

OMG ik ben zooo jaloers.... Zit echt met open mond nu!!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum