Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

+14
Shadowfax
Tinus
Atelier Madame
Twellie
Jeanette
Lady Starstruck
Monte
Clapperdie
Susan
Lejow
Sweety
Terkina
Zwerver
Bazinga
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 11:28

En kan mij helpen? Very Happy

Ik ben suuuperblij met de NES die ik in de kringloopwinkel ben tegengekomen... Omdat dit me zo doet herinneren aan een spel dat ik 'vroeger' altijd speelde met mijn beste vriendin. We hadden gewoon de oude NES en EEN Mario-spel, waarin je tegelijk kon spelen, tegen elkaar.

Maaaar... Welk Mario-spel was dat nou ook alweer?? Iemand enig idee?.. 't Was een spel met maar één scherm, vol met muntjes en 't was dan de bedoeling dat je meer muntjes had, dan je tegenstander... Klinkt heel wazig, maar ik hoop dat iemand het herkent :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:36

Super Mario World gok ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:39

Noemen ze dat NES? Weer wat geleerd!

Wij speelden altijd Mario. En we hebben eens een spel gehuurd bij de videotheek en dat was iets met Race erin. Dat was muntjesverzamelen, maar de naam weet ik niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Zwerver vr 30 maa 2012 - 11:41

Mario kart heb je ook muntjes verzamelen.

Mario bros is echt lopen door map enzo.

Ik speel beide op de wii Very Happy Love it!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 11:42

Maar die is van de SNES toch? Ik heb een NES...

@Maura; ja Very Happy Nintendo Entertainment System, de eerste spelcomputer van Nintendo, 3e generatie, gevolgd door Super Nintendo Entertainment System, de SNES, de 4e generatie Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:43

Mario Kart bedoelde ik ook. Embarassed

Mijn Super Nintendo, bedenk ik nu, ligt nog bij mijn moeder. Sad Soms is het zo leuk om oude spellen te spelen. Al heb ik van Zelda nooit iets begrepen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:44

Jop schreef:Maar die is van de SNES toch? Ik heb een NES...

@Maura; ja Very Happy Nintendo Entertainment System, de eerste spelcomputer van Nintendo, 3e generatie, gevolgd door Super Nintendo Entertainment System, de SNES, de 4e generatie Wink

Ik begrijp. Ik spreek nu Nes en Snes's :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 11:45

Mario Kart is ook voor de SNES :P Die kwam in 1992 uit.. Maar die bedoel ik niet.. 't Was echt 't meest simpele spel óóit! Volgens mij was 't wel onderdeel van een arcadegame, maar er blijken best veel Mario-spellen te zijn..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:50

Zoiets qua Nes bedoel je toch? http://nintendo8.com/game/629/super_mario_brothers/

Ik dacht, ik google even mee. Maar ik zit nu fijn mario te spelen op de pc. En bedankt he. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 11:54

Maura schreef:Zoiets qua Nes bedoel je toch? http://nintendo8.com/game/629/super_mario_brothers/

Ik dacht, ik google even mee. Maar ik zit nu fijn mario te spelen op de pc. En bedankt he. :P

HAHA Very Happy Ja dat spel heb ik al, da's de Mario Super Bros/Duckhunt.. Maar die kan je alleen omstebeurt spelen en dan ieder 't zelfde level steeds. Je hebt nog een Mario spel en da's een arcade-game en dan kan je tegen elkaar spelen, op één schermpje..

Lijkt hier heeel erg op!!

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Mario_brothers

't Scherm is dan alleen vol muntjes en dan moet je de meeste muntjes te pakken zien te krijgen....
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 11:56

Nu heb ik deze gewone :P

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Img1483356762

Bizar gezicht trouwens, die oldskool 8bit gebeuren op m'n LCD breedbeeld :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:57

Ik slaap er even een nachtje over. Want ik herken het wel. Ik heb zelf dan weliswaar geen NES gehad, enkel een SNES. Maar ik herken het wel. En dan niet van de SNES. (Kijk eens, ik gebruik jargon. :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 11:59

Ik wil ook weer ouderwets spelen! Ik heb tien jaar geleden trouwens jack en dexter gespeeld in 3d, vond er gelijk geen hol aan, al dat moderne gedoe. :P Ik was dan ook allen maar goed in platte schermen haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 12:01

HAHA Very Happy Ik wil ze allemaal weer... Alle NES en SNES en Nintendo 64... Gamecube... Love them all, was vroeger echt een game-nerd, had alle gameconsoles en spelletjes, speciale controllers etc..

Ik hoop dat iemand me morgen kan helpen! Wil 'm heel graag weer hebben!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 12:11

Gamenerd wil ik mezelf niet noemen. Mijn vader vond het vooral heel erg leuk en daarom kregen we ze. We moesten mijn vader ook altijd wegsturen, omdat hij het soms leuker vond dan wij het vonden. :P Maar ik hoop dat morgen iemand je kan helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Terkina vr 30 maa 2012 - 12:55

Ik weet het, ik weet het! Dat was bij SuperMario3. Als je allebei tegelijk op een leven stond, dan ging je tegen elkaar spelen.

Iig dit bedoel je toch?:
Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Mario-3-subgame
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 13:15

OMG ja!! Ja ja ja ja! JAAAAA! (Nu heb ik een sigaret nodig)

Oh 't was zooo leuk, heb dat uuuren gespeeld met een vriendin en we hebben in een deuk gelegen, omdat we die poppetjes achter elkaar aan lieten rennen door 't scherm heen zegmaar Very Happy

SuperMario 3 dus?? Ik ben blij! Thank you!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Terkina vr 30 maa 2012 - 14:03

Haha, you're welcome... Zeker weten Supermario3. Ik speelde dat ook altijd met mijn zus smile Maar zij deed dat vooral om mijn beurt weer af te pakken en ik won toch nooit van haar, haha.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Sweety vr 30 maa 2012 - 21:57

Geweldig de NES!! ik heb er ook eentje. Daarnaast ook nog de eerste gameboy, N64, NDS, Wii, PS2, PS3, PSP, Xbox 360. Ik zou eigenlijk ook wel weer een Sega willen. Mijn Sega heb ik jaren geleden bij een ex achtergelaten want ik kon de kabels niet vinden.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 22:18

Ik heb 'm ook nog steeds. Ik heb de spellen Mario Bros, Mario Bros 2, Mario Bros 3, The Flinstones, Kirby en de Kleine Zeemeermin smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Lejow vr 30 maa 2012 - 22:21

Jaaa Kirby was cool, met dat grijpmachine spelletje!
En mario 1, 2 en 3 speelden wij ook Very Happy

Ik had vroeger een Nes, een Snes een sega 16 bit en een sega 34 bit, en een grijze gameboy. Beetje jammer dat ik van geen van allen weet waar ze gebleven zijn Sad

Heb nu een Nintendo DS en een Wii
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 22:23

Op marktplaats kan je 'm zelfs nog helemaal compleet kopen voor 32,95 zie ik ergens en er zijn ook nog veel spellen te koop Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 22:27

Ik ben nu in staat om dat ding weer te gaan installeren laughcry Zou dat nog kunnen op een flatscreen tv?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Bazinga vr 30 maa 2012 - 22:47

Razz_ schreef:Ik ben nu in staat om dat ding weer te gaan installeren laughcry Zou dat nog kunnen op een flatscreen tv?

Jazeker Very Happy

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Img1483356762

Dat is mijn televisie! :P

Ik ga van de week even op de Beverwijkse Bazaar kijken, kreeg die tip van Doedel Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Susan vr 30 maa 2012 - 22:55

Inderdaad Super Mario 3. Super Mario World was voor de Super Nintendo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?  Empty Re: Wie kent de oude Nintendo van vroeger nog?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum