Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sterke kanten en zwakheden

5 plaatsers

Ga naar beneden

Sterke kanten en zwakheden Empty Sterke kanten en zwakheden

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:55

Wat zijn jou sterke kanten en zwakheden?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Sterke kanten en zwakheden Empty Re: Sterke kanten en zwakheden

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 1:13

Mijn sterke kant is dat ik een snelle denker ben, mijn zwakke kant die dat weer hindert is dat ik in eerste instantie vaak emotioneel reageer ipv vanuit verstand.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 29 maa 2012 - 6:53

Mijn sterke kant is mijn doorzettingsvermogen en ambitie. Mijn zwakte is dat ik niet goed tegen fouten maken kan, ik voel me dan een loser (terwijl ik er juist gewoon mijn voordeel uit moet halen). Ik ben dus een strebbertje, met dus zijn sterke en zwakke kanten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 7:13

Mijn sterke kant is dat ik een doorzetter ben, mijn zwakke kanten zijn de doorschieters daarvan: perfectionistisme en stress.

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 29 maa 2012 - 7:19

Ik voel me nergens te goed voor en ik ben een doorzetten, dat zijn sterke kanten. Doordat ik te perfectionistisch ben kan ik niks uit handen geven en daardoor ben ik niet zo goed in samenwerken. Ook ben ik best wel faalangstig, dat zijn zwakke kanten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen do 29 maa 2012 - 7:32

Mijn sterke kanten zijn dat ik creatief en enthousiast ben, dat ik snel en out of the box denk, dat ik handig ben en oplossingsgericht en dat ik als ik ergens voor ga dat ook voor 200% er voor ga. Ik ben een perfectionist en verwacht van mezelf én van anderen in mijn omgeving dezelfde aandacht.

Mijn zwakke kanten zijn dat ik een chaoot ben, soms vluchtig, dat ik bedachte ideeën niet altijd tot uitvoer breng of afmaak, dat ik soms doorsla in mijn enthousiasme en dat ik dingen moeilijk los kan laten en dat ik onzeker ben en dingen snel persoonlijk opvat. Ik ben een perfectionist en vraag van mezelf én van anderen in mijn omgeving soms meer dan realistisch is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW do 29 maa 2012 - 7:41

Mijn sterke kanten zijn dat ik slim en creatief ben, zorgzaam, een enorme doorzetter en ik wil het beste uit mezelf halen.

Het grote nadeel van die eigenschappen is dat ik overal ja op zeg en me overal instort, mijn eigen grenzen (ver) overschrijd en soms te perfectionistisch ben.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Hoochie do 29 maa 2012 - 7:48

Sterke kanten: ben goed in oplossingsgericht denken en heb een sterk organisatorisch vermogen

Zwakheden: houdt dingen graag in eigen hand, heb graag de controle
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 8:28

Sterke kanten: Door wat tegenslagen, die ook weer goedkwamen, geloof ik dat ik eindelijk heb geleerd om in mogelijkheden te denken i.p.v. onmogelijkheden. Het komt toch altijd goed. Daarnaast heb ik nu door dat ruzies tussen mensen niet altijd mijn schuld zijn. Dat ik me ook niet aangevallen hoef te voelen en geen partij hoef te kiezen. Dat ik simpelweg mijn eigen mening mag hebben. Ik ken tegenwoordig nog amper stress. En ik pak door als ik daar de behoefte aan heb. Laat ik zeggen dat de werk-maura, nu ook de thuis-maura is. Het is veel rustiger in mijn hoofd en dat vind ik echt een sterke kant.

Zwakheden: Wanneer ik me in het nauw gedrukt voel, dan begin ik al heel snel te huilen. Dan kom ik niet meer uit mijn woorden en kan het overkomen alsof ik schuld beken. Terwijl ik dan juist moet vertellen, op redelijke wijze, wat er wel of niet is voorgevallen. Ik heb dat nog nooit afgeleerd. En het irriteert me mateloos.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 20:15

Sterke kant, een heel groot doorzettingsvermogen, probeer altijd te top te halen.

Zwak, doordat ik de lat veel te hoog leg ben ik bang om fouten te maken en minder goed te relativeren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: