Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kinderen?

+76
Jezzie
Le Chat Noir
Viva
Mees
LotteK
-Ieniemienie-
liesje
Blue flower
Ugly Betty
PapillonRose
Jade
Pussycat
woezel
miss piggy
Flip Fluitketel
MissD
Parisienne
Kat1980
Minx
Makamba
pindaatje
duckie
SarahKey
Pandora
Laced
Happydobby
Marin
slaatje
Ayla
SparklingEyes
Aagje!
Muppetje
studiebol
Steep
SleepingBeauty
Curious
Roodkapje
Fearie
Mida4you
Slakje
RYW
hellowkitty
Roos
Thunder
Susan
mickey
Aggi
Tania
mauwmauw
Sophiee
Vancity_girl
meisje
Flower_L
Star007
kwak
Tiara
maiadebij
Monnie
Nana
Filoria
Puggle
Monte
Dora
Phileine
Printje
Liadan
Lejow
PiP
Darius
Annemie
Dani
Ezzer
Beachgirl
*Troela*
Annie24
Twellie
80 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Kat1980 wo 28 maa 2012 - 20:42

Liadan schreef:Mijn vriend vindt het zo goed met 2 kinderen, ik zou graag 3 kinderen willen. Waarschijnlijk blijft het bij ons dus bij 2.
Hier hetzelfde. Zeker door de slechte nachten die we nu hebben door doorkomende kiezen, zorgt er voor dat mijn vriend echt niet overstag gaat voor een derde Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Parisienne wo 28 maa 2012 - 20:44

Ik heb altijd graag drie kinderen gewild, zo denk ik er nu ook nog over. Over een paar jaar gaan we voor een tweede kindje, daarna zien we wel weer verder.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Liadan wo 28 maa 2012 - 20:47

Kat1980 schreef:
Liadan schreef:Mijn vriend vindt het zo goed met 2 kinderen, ik zou graag 3 kinderen willen. Waarschijnlijk blijft het bij ons dus bij 2.
Hier hetzelfde. Zeker door de slechte nachten die we nu hebben door doorkomende kiezen, zorgt er voor dat mijn vriend echt niet overstag gaat voor een derde Wink
Dat helpt hier ook niet echt inderdaad, haha. Kian die nog vaak wakker wordt 's nachts, heel veel heeft gehuild en dan nog een drukke peuter om je heen. Nee, ik kan alleen maar hopen dat hij dit allemaal over een paar jaar vergeten is en het dan ook weer leuk gaat vinden. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  MissD wo 28 maa 2012 - 20:49

Als ik niet naar praktische zaken zoals woonruimte, auto en financiën hoefde te kijken 4.
We willen volgend jaar in ieder geval voor een tweede kindje gaan, en ik zou ook nog wel een derde willen, maar denk dat mijn man dat niet wil. Dus bij ons blijft het denk ik bij 2 (als we een 2e kindje mogen krijgen).

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Flip Fluitketel wo 28 maa 2012 - 20:49

Wij hebben een ideaalbeeld van 2 kinders, misschien ooit 3. Maar zoals we er nu over denken lijkt 2 kinderen ons het ideaalst of de volgende zwangerschap moet een 2-ling zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Liadan wo 28 maa 2012 - 20:50

Liadan schreef:
Kat1980 schreef:
Liadan schreef:Mijn vriend vindt het zo goed met 2 kinderen, ik zou graag 3 kinderen willen. Waarschijnlijk blijft het bij ons dus bij 2.
Hier hetzelfde. Zeker door de slechte nachten die we nu hebben door doorkomende kiezen, zorgt er voor dat mijn vriend echt niet overstag gaat voor een derde Wink
Dat helpt hier ook niet echt inderdaad, haha. Kian die nog vaak wakker wordt 's nachts, heel veel heeft gehuild en dan nog een drukke peuter om je heen. Nee, ik kan alleen maar hopen dat hij dit allemaal over een paar jaar vergeten is en het dan ook weer leuk gaat vinden. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren Wink .

En dan bedoel ik natuurlijk het weer leuk gaat vinden om voor een derde te gaan. Het lijkt nu een beetje alsof ik bedoel dat hij het nu niet leuk vindt met 2 kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 20:53

Flip Fluitketel schreef:Wij hebben een ideaalbeeld van 2 kinders, misschien ooit 3. Maar zoals we er nu over denken lijkt 2 kinderen ons het ideaalst of de volgende zwangerschap moet een 2-ling zijn.

Zo is het hier ook. Ik wil wel graag een beetje 'ruim' kunnen leven en ik denk dat het met 2 kinderen makkelijker is dan met 3 of 4.

Mocht ik trouwens wel zwanger worden zonder dat het geplant is, zou ik het niet laten weg halen. Het is dan gewoon welkom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  miss piggy wo 28 maa 2012 - 21:17

mijn man wil er graag 2 en dan het liefst kort op elkaar, ik twijfel nog over 1 en heel misschien 2 maar daar zal dan toch een aantal jaar tussen zitten
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 21:21

Als het ons allemaal gegund is zouden wij beide 2 kinderen willen met het liefst een leeftijdsverschil van 3.5 jaar. smile (haha planning hier Wink )

Maar dat is natuurlijk het droomscenario.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  woezel wo 28 maa 2012 - 21:23

Mocht het financieel ruimer zijn en ik de gerantie heb dat ik een onbezorgde zwangerschap heb zonder bekkeninstabiliteit en na de bevalling geen schildklier de op hol slaat. Dan had ik nog wel een 4e gewild.

Mijn man is ook heel stellig klaar, voor mij voelt het nu ook compleet, maar in mijn achterhoofd nog een piepklein stemmetje van wie weer over een jaar of 5. Maar 99% kans dat het zo blijft.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 21:51

Ik zou zelf nog wel 1 kindje erbij willen, maar dat is puur gevoelsmatig. Ik denk ook niet dat er hier nog kindjes bij zullen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Pussycat wo 28 maa 2012 - 21:59

Puur uitgaande van mijn gevoel zou ik graag 4, 5 of 6 kinderen willen Laughing Dat heb ik altijd mooi gevonden een groot gezin.
Maar daar is ons huis niet op gebouwd.
Financieel zou ik dat nu ook niet halen, misschien in de toekomst wel. Als de kinderen naar school gaan kan ik weer meer werken....

Uitgaande van wat haalbaar is op dit moment dan denk ik aan 3 kinderen.
Ik denk dat die 3 er sowieso wel komen (mocht het allemaal maar kunnen en lukken natuurlijk)
En verder hangt het van de toekomst af.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Jade wo 28 maa 2012 - 22:10

Ik had altijd de wens om 2 kinderen te krijgen. Het laatste jaar gaat mijn gevoel uit naar 3 kinderen. Hoe mijn vriend hierin staat weet ik niet.

Voorlopig komen hier nog geen kindjes. Misschien denk ik er na de komst van de eerste wel heel anders over!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  studiebol wo 28 maa 2012 - 22:15

SarahKey schreef:
studiebol schreef:Voordat ik zwanger was had mijn vriend heel sterk het gevoel dat hij 1 kindje wilde.. ik twijfelde toen nog heel erg, kon niet meteen zeggen dat 1 genoeg was voor mij.
Maar ja het zijn er meteen 2 geworden Very Happy dit is voor ons gewoon prima en goed. We hebben allebei niet de wens dat we graag meer kinderen zouden willen.

zo leuk hoe het lot dan uiteindelijk zelf beslist.

Maar vind je het niet stiekem jammer dat je nu maar 1 keer zwanger bent geweest? zou ik zo jammer vinden ondanks dat ik erg blij zou zijn met een tweeling.

Nee dat vind ik niet jammer. Toen we net de eerste echo hadden en dus wisten dat het er twee werden,baalde ik enorm en zei ik ook huilend tegen mijn vriend, "dan ben ik maar een keer zwanger". Die op dat moment dat totaal niet interessant vond smile
Maar ik vind/vond zwanger zijn niet leuk.. het is bijzonder dat er iets in je buik groeit maar daarmee houd het voor mij op. Ik heb er niks mee, vond het vreselijk dat ik de eerste 15/16 weken alleen maar aan het overgeven was. En daarna voelde ik me wel beter.. maar nog had ik niet het geweldige gevoel waar ik veel mensen over hoor. Nee ik heb er niet van genoten ofzo. Ik was er op een gegeven moment ook echt wel heel erg klaar mee.

En tuurlijk het had anders kunnen zijn als ik maar zwanger was van een kindje maar dit is mijn ervaring en op basis van die ervaring vind ik het niet jammer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  PapillonRose wo 28 maa 2012 - 22:18

Als ik nergens naar hoefde te kijken dan zou ik denk ik 3 of 4 kindjes willen. Voor nu blijft het even bij één, en ik hoop in de toekomst in elk geval nog 1 kindje erbij. We zullen zien hoe het loopt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 22:36

Het wisselt hier nogal! De ene keer zou ik niets liever willen dan in de toekomst nog een kleintje in ons gezin te verwelkomen maar nu D.ylan en L.ynn groter worden merk ik dat het doorslapen,minder plannen extra ons ook goed bevalt smile

Ach we zijn nog jong dus we hebben nog tijd om er over te denken! Verder geven de praktische kant aan dit verhaal geen doorslag (auto,huis ect. daarin is nog wel de ruimte).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Ugly Betty wo 28 maa 2012 - 23:13

Als ik het qua gezondheid aan zou kunnen en er ook geen praktische bezwaren waren zou ik er wel 4 willen. Toch denk ik dat het eerder 2 wordt ivm mijn gezondheid.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:30

SarahKey schreef:
studiebol schreef:Voordat ik zwanger was had mijn vriend heel sterk het gevoel dat hij 1 kindje wilde.. ik twijfelde toen nog heel erg, kon niet meteen zeggen dat 1 genoeg was voor mij.
Maar ja het zijn er meteen 2 geworden Very Happy dit is voor ons gewoon prima en goed. We hebben allebei niet de wens dat we graag meer kinderen zouden willen.

zo leuk hoe het lot dan uiteindelijk zelf beslist.

Maar vind je het niet stiekem jammer dat je nu maar 1 keer zwanger bent geweest? zou ik zo jammer vinden ondanks dat ik erg blij zou zijn met een tweeling.
ik wil echt nog een keer zwanger zijn, bevallen etc. Daarom zeg ik ook 3.
Ik kan het nu nog niet afsluiten, het idee dat ik nooit meer zwanger zijn zal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Blue flower wo 28 maa 2012 - 23:43

Als er geen bezwaren zouden zijn heeel graag 4.

Wel willen we er zeker voor 3 gaan.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:44

Ik geloof dat ik 2 in één keer wel prima vindt. Vooral ook doordat een zwangerschap voor mij altijd een risico zal blijven en ik blij zal zijn die spanning niet meer te hoeven doormaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  liesje do 29 maa 2012 - 1:06

gevoelsmatig zou ik 3 kinderen gewild hebben maar mijn man wilde maar 2 kindjes. nu heb ik toch nu ik 2 kindjes heb gezond en wel. het is mooi zo.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  -Ieniemienie- do 29 maa 2012 - 1:21

Ik zou er best 3 of heel misschien zelfs wel 4 willen.
Mijn man wil het bij 2 houden. Hij vind is gezin compleet.
Dan accepteer ik en denk dus dat het bij ons mooie koningskoppel blijft.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  LotteK do 29 maa 2012 - 2:43

Ik zei altijd 4 of 5. Ik ben nu zwanger van de derde en ik merk dat ik het lichamelijk veel zwaarder heb dan vorige keren. Waarschijnlijk ook doordat er zeker tussen de tweede en derde weinig leeftijdverschil zit. Ik roep nu steeds vaker dat we het bij 3 houden, maar ergens lijkt 4 me ook nog steeds erg leuk. Er zouden verder niet echt praktische bezwaren zijn. De auto is groot genoeg, ons huis ook, financieel zie ik ook weinig problemen. Het zou dus echt een gevoelskwestie zijn, wel of niet nog een nummer 4. Maar gelukkig hebben we nog tijd zat om hierover na te denken.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 2:46

LotteK beetje laat maar had helemaal gemist dat je weer zwanger bent! Van harte!

Ik wil er eigenlijk wel graag 2, het zou ook prima passen hier in huis en met de auto etc.

Vriendlief staat nu nog op 1, maar L is nog zo klein en wordt steeds leuker dat zijn idee ook steeds veranderd haha, het zal iig nog wel even duren smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  LotteK do 29 maa 2012 - 2:47

Parel schreef:LotteK beetje laat maar had helemaal gemist dat je weer zwanger bent! Van harte!


Dankje!
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum