Dior make-up
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dior make-up
Ik wil graag een mooie matterende foundation en dekkende poeder van Dior kopen.
Is dit een goede aanschaf of kan ik beter een ander merk kopen?
Is dit een goede aanschaf of kan ik beter een ander merk kopen?
Gast- Gast
Re: Dior make-up
Ik heb de poeder wel eens gehad, maar vond het niets bijzonders. De camouflagecreme is wel erg fijn / goed.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Waarom wil je voor Dior gaan? Ik vind deze matte poeder die finisht als een foundation van Chanel prachtig.
Het is de Chanel poudre mat lumiere luminus. De aanschaf is rond de 50 euro, en een navulling is 35 euro. Doe er zeker een half jaar mee, en hij maakt goed mat en dekt ook nog.
Het is de Chanel poudre mat lumiere luminus. De aanschaf is rond de 50 euro, en een navulling is 35 euro. Doe er zeker een half jaar mee, en hij maakt goed mat en dekt ook nog.
Gast- Gast
Eens met Carrie! Die poeder heb ik ook en ik ben er ook tevreden over. Een foundation of poeder van Dior heb ik trouwens nog nooit geprobeerd. Mijn zusje wel, en die is lyrisch over haar Dior foundation (ze ziet er ook fantastisch uit met die foundation op moet ik zeggen).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde voor Dior gaan omdat ik daar wat over had gelezen. Maar Chanel is dus "beter"?
Gast- Gast
Dus Dior foundation en Chanel poeder :-)
Dat mag ik nog voor mezelf kopen en dan ga ik op mijn centjes letten
Ook nog een gloss-tip toevallig?
Dat mag ik nog voor mezelf kopen en dan ga ik op mijn centjes letten
Ook nog een gloss-tip toevallig?
Gast- Gast
Juicy tubes van Lancome En voor een lippenstift de Rouge Coco van Chanel (volgens mij heeft Carrie die ook).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie, waarmee doe jij je ogen? Want ik smeer alleen maar foundation op m'n ogen/neusvleugels.. Ben zo bang dat ik met die poeder van Chanel m'n kringen niet weg krijg.. en die zijn nogal aanwezig helaas!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik smeer nu mijn foundation van L'ancome onder mijn ogen. Maar in de zomer smeer ik die poeder eronder. En dat gaat vaak prima.
Op heftige dagen doe ik er een concealer onder. Vind het klote, maar begin het langzaaaam een beetje te accepteren. Er is niks te doen aan die klote kringen, niks helpt, en er bestaan geen operatie's voor. Ik zorg dan dat de aandacht naar andere gebieden van mijn ogen gaan. Heb een mooi highbrow wenkbrauwpotloot gekocht om te highlighten van Benefit:
Op heftige dagen doe ik er een concealer onder. Vind het klote, maar begin het langzaaaam een beetje te accepteren. Er is niks te doen aan die klote kringen, niks helpt, en er bestaan geen operatie's voor. Ik zorg dan dat de aandacht naar andere gebieden van mijn ogen gaan. Heb een mooi highbrow wenkbrauwpotloot gekocht om te highlighten van Benefit:
Gast- Gast
Ja, ik haat ze ook.. In de zomer is het inderdaad wel iets minder als je bruin bent. Zal eens kijken naar dat potlood van Benefit. En dan ga ik eens naar die Chanel-poeder kijken. Jullie zijn er altijd zo enthousiast over.. aanstekelijk!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
_Chance schreef:Juicy tubes van Lancome En voor een lippenstift de Rouge Coco van Chanel (volgens mij heeft Carrie die ook).
Jaaa en de coco shine vind ik ook zo fijn, een heerlijk zachte lipstick met een lichte glans erin, vind ik nu zelfs leuker dan een lipglos:
L'oreal heeft ze sinds kort ook, ik heb deze, ook erg fijn:
@SDL: ik heb trouwens deze foundation, vind ik erg fijn! Hij geeft een mooie glow, geen pancake gezicht en blijft goed zitten:
Laatst aangepast door Carrie op wo 28 maa 2012 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Feline schreef:Ja, ik haat ze ook.. In de zomer is het inderdaad wel iets minder als je bruin bent. Zal eens kijken naar dat potlood van Benefit. En dan ga ik eens naar die Chanel-poeder kijken. Jullie zijn er altijd zo enthousiast over.. aanstekelijk!
Haha ja ben er super enthousiast over inderdaad! Je hebt ook een soortgelijke van Clinique, almost powder. Ook mooi, maar deze is nóg beter!
Stom he, die kringen, meh.
Gast- Gast
Carrie schreef:Waarom wil je voor Dior gaan? Ik vind deze matte poeder die finisht als een foundation van Chanel prachtig.
Mijn favorietje
Al is de kleur niet helemaal goed meer bij mijn hoofd. Ik moet eigenlijk een andere teinte hebben. (voor mijn gevoel is mijn kleur ineens te warm).
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: