DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Herkenbaar, Alex ik heb soms ook het gevoel dat mijn ouders en mijn zus eigenlijk alleen maar geïnteresseerd zijn in M. en niet in mij.
Gast- Gast
Dat is fijn VC. Hoeveel schelen jullie qua leeftijd?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh Zelda echt? Dat is geen fijn gevoel
Mijn broertje en ik schelen 2,5 jaar
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oke. Mijn broer en ik schelen nog geen jaar
VC ik denk dat dat inderdaad heel erg door het leeftijdsverschil komt. Ik was ook altijd jonger dan m`n broers. Toen zij vriendinnetjes hadden, zat ik nog in de luiers.
Pas sinds ongeveer 2/3 jaar komen we een beetje in dezelfde levensfase en heb je wat gespreksstof. Daarvoor vond ik het ook helemaal niet leuk, zij ook niet waarschijnlijk.
Pas sinds ongeveer 2/3 jaar komen we een beetje in dezelfde levensfase en heb je wat gespreksstof. Daarvoor vond ik het ook helemaal niet leuk, zij ook niet waarschijnlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ibb, mijn oudste zusje heeft een eetstoornis gehad, dus ik denk dat zij als geen ander weet hoe het is. Ik kan me wél voorstellen dat je het moeilijk vindt dat je zus ook een eetstoornis blijkt te hebben en dat je in dat opzicht niet weet hoe je ermee om moet gaan. En dat is ook wel gebleken, want ze heeft het dus afgedaan als aanstellerij en aandachttrekkerij.
Zelda, vervelend gevoel, he? Ik heb dus ook het idee dat het ze vooral om A. gaat. Als mijn zusje langs wil komen zegt ze er altijd bij dat ze A. nog even wil zien. Euhhh, en ik dan? Ik ben er ook nog ...
Zelda, vervelend gevoel, he? Ik heb dus ook het idee dat het ze vooral om A. gaat. Als mijn zusje langs wil komen zegt ze er altijd bij dat ze A. nog even wil zien. Euhhh, en ik dan? Ik ben er ook nog ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb dat gevoel trouwens wel is bij mijn moeder hoor, dat ze haar schoondochter meer als haar dochter ziet dan haar eigen dochter.
Maar is het niet vaker zo dat toch de aandacht naar de kinderen gaat ipv naar de ouder? Heb zelf geen ervaring maar dat dacht ik misschien.
Zelda hoe was je gevoel voordat je M had? Waren ze toen meer in jouw geïnteresseerd?
Zelda hoe was je gevoel voordat je M had? Waren ze toen meer in jouw geïnteresseerd?
*weg*
Laatst aangepast door VeryCherry op do 29 maa 2012 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Oh VC dat is ook naar
Wat veel mensen eigenlijk die geen goede band hebben met broer/zus of het gevoel hebben er niet bij te horen.
Gast- Gast
Ja valt mij ook op Bruce idd.
VC jouw zusje zit nu in de pubertijd toch? Die kan soms best heftig zijn, waarna mensen op latere leeftijd weer heel erg ten goede veranderen. Je hebt best kans dat jullie op latere leeftijd toch weer naar elkaar toe groeien.
Gast- Gast
*weg*
Niet quoten graag.
Niet quoten graag.
Laatst aangepast door VeryCherry op do 29 maa 2012 - 21:08; in totaal 1 keer bewerkt
Oooh VC wat lastig...op de foto's lijkt je zusje zo'n lieve onschuldige meid. Ik hoop echt dat ze snel uit die fase komt want dit is meestal de fase waarin het verkeerd kan gaan..
Gast- Gast
Uhu, zo líjkt ze inderdaad. Maar als je haar twitter leest weet je wat ze allemaal uitspookt. Heb je toevallig dat nummer geluisterd?
Nee maar ik kan wel raden wat voor een nummer het isVeryCherry schreef:Uhu, zo líjkt ze inderdaad. Maar als je haar twitter leest weet je wat ze allemaal uitspookt. Heb je toevallig dat nummer geluisterd?
Gast- Gast
Ik zat echt met open mond te luisteren. En ze weet dondersgoed waar het over gaat, ze refereert er regelmatig naar...
Mijn God die songtekstVeryCherry schreef:Ik zat echt met open mond te luisteren. En ze weet dondersgoed waar het over gaat, ze refereert er regelmatig naar...
Gast- Gast
Snap je mijn reactie? Echt, ik vind het te erg voor woorden...
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: