DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ik ben er echt gek op, mijn vriend gelukkig ook.
Mijn moeder vind het vreselijk vreselijk vreselijk, gelukkig trekt mijn vader zich daar niks van aan. Hij had ze al toen ze bij elkaar kwamen, dus dat had ze toen al kunnen weten.
Mijn moeder vind het vreselijk vreselijk vreselijk, gelukkig trekt mijn vader zich daar niks van aan. Hij had ze al toen ze bij elkaar kwamen, dus dat had ze toen al kunnen weten.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
whaha ja idd
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, misschien ben ik daar wel hard in hoor, maar ze wist het toch.
Deze nieuwe tattoo heeft m'n paps genomen na een hele nare periode (het overlijden van zijn vader, hernia-operatie, gewoon een kutjaar) en hij is er echt heel blij mee. Ik belde hem op nadat ik de foto's had gezien en hij was heel enthousiast aan het vertellen en hij klonk zó gelukkig. Ben echt heel blij voor hem. Ik hoorde alleen mijn moeder er constant doorheen tetteren dat ze het zo lelijk vind en dat het zelfverminking is. Mennn, daar kan ik echt boos om worden.
Deze nieuwe tattoo heeft m'n paps genomen na een hele nare periode (het overlijden van zijn vader, hernia-operatie, gewoon een kutjaar) en hij is er echt heel blij mee. Ik belde hem op nadat ik de foto's had gezien en hij was heel enthousiast aan het vertellen en hij klonk zó gelukkig. Ben echt heel blij voor hem. Ik hoorde alleen mijn moeder er constant doorheen tetteren dat ze het zo lelijk vind en dat het zelfverminking is. Mennn, daar kan ik echt boos om worden.
Nou fijn dat je vader het wel met jou kan delen. Hij vind het erg belangrijk en dan is het vervelend als je dat niet met je partner kan delen. Gelukkig heeft hij jou
Ik snap dat écht niet hoor, zo zou ik nooit tegen mijn vriend doen. Gelukkig heb ik de genen van mijn vader en kunnen we er slap over ouwehoeren ^^
Ik zou zo ook nooit doen idd. Als het voor hem belangrijk is prima.
Uhu, en als hij ze nou in zijn gezicht zou laten zetten zou ik me voor kunnen stellen dat je er niet van gecharmeerd bent, maar je kunt ze allemaal gewoon bedekken hoor.
Oh ja dan helemaal ja. Ik hou wel van tattoos als men niet helemaal onder zit Maar al heeft men dat wel dan is het ook prima, maar het is niks voor mij.
Hoi meiden! Kom ook even kletsen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Hoi meiden! Kom ook even kletsen
Ik ook!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Gezellig! Het is wel rustig!
Zwerver- Ratel
Hoii..
Ik voel me een beetje knullig.. Over een week word ik 21 jaar. Traditie van mijn ouders is dat we dan een armbandje krijgen.. Alleen nu wou ik heel graag een camera hebben en daar hebben zij dus hun verjaardagsgeld voor mij bij gedaan. Maar ergens vind ik het niet leuk tegenover mijn ouders nu dat zij hun traditie niet voort kunnen zetten.. Wat zal ik doen; De rest van de camera zelf betalen zodat zij alsnog een armbandje kunnen kopen? Of het zo laten..
Ik voel me een beetje knullig.. Over een week word ik 21 jaar. Traditie van mijn ouders is dat we dan een armbandje krijgen.. Alleen nu wou ik heel graag een camera hebben en daar hebben zij dus hun verjaardagsgeld voor mij bij gedaan. Maar ergens vind ik het niet leuk tegenover mijn ouders nu dat zij hun traditie niet voort kunnen zetten.. Wat zal ik doen; De rest van de camera zelf betalen zodat zij alsnog een armbandje kunnen kopen? Of het zo laten..
Gast- Gast
Armbandje krijgen en camera zelf betalen.
En hoi trouwens. Ook al kom ik niet echt kletsen.
En hoi trouwens. Ook al kom ik niet echt kletsen.
Gast- Gast
Hmm lastig, ik hou nooit zo van tradities haha, maar het is wel lullig inderdaad.
Misschien wat toch wat Maura zegt!
Waarom kom je niet mee kletsen?
Misschien wat toch wat Maura zegt!
Zwerver- Ratel
Yoyo schreef:Hoii..
Ja afhankelijk aan hoe 'belangrijk' jij het over een paar jaar vindt. Ik snap dat graag die camera wilt . Wil zelf ook heeeeel graag een camera voor mijn verjaardag. Misschien kan je (mits je een feest geeft) aan de rest geld vragen voor je verjaardag!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Slapen jullie? Ik verveel mij !
Zwerver- Ratel
Hee eendje, hoe gaat het nu met je?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
wc-eend schreef:
Precies een uur later lees ik dit, haha.
Maar ik heb niets te kletsen. En het is voor mij te lang geleden dat ik uberhaupt aan het dagcafé deelnam met vreugde, zeg maar.
Gast- Gast
Ik vergeet altijd om weer te kijken haha. Dus tja ik noem het kletsen maar dat wordt het nooit met mij!
Het gaat best goed Toet. Lief van je! Heb wel mijn momenten dat ik even in elkaar zak...maar goed dat hoort er allemaal bij. Ik had verwacht dat ik me k*tter zou voelen.
Het gaat best goed Toet. Lief van je! Heb wel mijn momenten dat ik even in elkaar zak...maar goed dat hoort er allemaal bij. Ik had verwacht dat ik me k*tter zou voelen.
Zwerver- Ratel
Nou inderdaad haha, dat noemt ze dan kletsen!
Fijn dat het wel goed met je gaat, het kwam vrij onverwachts allemaal hè? Ik wens je heel veel stertke!
En ik ga nu slapen haha
Fijn dat het wel goed met je gaat, het kwam vrij onverwachts allemaal hè? Ik wens je heel veel stertke!
En ik ga nu slapen haha
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
+1Reva schreef:Goedemorgen.
Ik ben21.5 uur wakker en mijn ogen vallen nu alweer dicht
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: