DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Weet ik niet. Ik heb 2 dagen met migraine gezeten, dus ben nog niet bij m`n ouders geweest. Maar ik ga er vanuit van wel!VeryCherry schreef:Heb je m'n post trouwens nog gekregen Rush?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gek dat ze haar account heeft laten verwijderen.Zelda schreef:Wat is er?Rush schreef:Zelda schreef:Oh, heeft ze dr account laten verwijderen?VeryCherry schreef:Ik ook, heb ook geen flauw idee waarom ze gast is geworden eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Weet ik niet. Ik heb 2 dagen met migraine gezeten, dus ben nog niet bij m`n ouders geweest. Maar ik ga er vanuit van wel!VeryCherry schreef:Heb je m'n post trouwens nog gekregen Rush?
Oh, ik hoop het
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Whahaha Ibbel, nu zijn we samen invalide
Ik voel een band
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jaaa, ik ook. Ga vanmiddag even langs en dan laat ik je het wel weten!VeryCherry schreef:Rush schreef:Weet ik niet. Ik heb 2 dagen met migraine gezeten, dus ben nog niet bij m`n ouders geweest. Maar ik ga er vanuit van wel!VeryCherry schreef:Heb je m'n post trouwens nog gekregen Rush?
Oh, ik hoop het
Rush- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Whahaha Ibbel, nu zijn we samen invalide
Ik voel een band
Ja dat vind ik ook eigenlijk, niet echt iets voor haar zeg maar.Rush schreef:Gek dat ze haar account heeft laten verwijderen.Zelda schreef:Wat is er?Rush schreef:Zelda schreef:Oh, heeft ze dr account laten verwijderen?VeryCherry schreef:Ik ook, heb ook geen flauw idee waarom ze gast is geworden eigenlijk.
Of was je post sarcastisch bedoelt?
Gast- Gast
Hahaha, nee. Ik ben gewoon echt serieus.
Ik kan het me niet zo goed voorstellen, juist omdat ze zo actief was.
Misschien moet ik meer met smilies werken op deze vroege ochtend! :-)
Ik kan het me niet zo goed voorstellen, juist omdat ze zo actief was.
Misschien moet ik meer met smilies werken op deze vroege ochtend! :-)
Rush- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Whahaha Ibbel, nu zijn we samen invalide
Ik voel een band
Nog meer, aangezien we beide ook haken, ik van jouw stijltje hou in je huisje en dan dit dus nog.
Aaah we zouden bbqen maar kan niet alleen alles halen nu met mijn pink denk ik...zo maar wat anders verzinnen denk ik.
Waarom lukt dat niet dan? Gewoon alles in zo'n mandje met wieltjes leggen en vragen of je het mandje even mag lenen
Ik wil ook BBQ-en!Zelda schreef:Jammer Ibbel, niet bbq-en..
Trouwens, Zelda en VC, die website van die jurkjes geeft wel vaak jurkjes weg zeker? Cool hoor!
Rush- Lady Post-a-lot
Nou ik moet alles wel sjouwen...maar ik kijk zo wel in de winkel hoe en wat hahah. Anders laat ik mijn vriend lekker koken voor mij Ook niet verkeerd
Ik zou een vakkenvuller laten sjouwen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik wil ook BBQ-en!Zelda schreef:Jammer Ibbel, niet bbq-en..
Trouwens, Zelda en VC, die website van die jurkjes geeft wel vaak jurkjes weg zeker? Cool hoor!
Yup, ik doe twee keer per week mee. Eentje heeft een actie op woensdag en de andere op vrijdag. Maar dankzij Zelda weet ik dat ik ook een keer kan winnen
JeejVeryCherry schreef:Rush schreef:Ik wil ook BBQ-en!Zelda schreef:Jammer Ibbel, niet bbq-en..
Yup, ik doe twee keer per week mee. Eentje heeft een actie op woensdag en de andere op vrijdag. Maar dankzij Zelda weet ik dat ik ook een keer kan winnen
Gast- Gast
heb je dan iets gewonnen zelda? En ibbeltje als je het vraagt bij een supermarkt of er iemand meeloopt of dat je het mandje mag lenen dan mag dat meestal wel.
Gast- Gast
Vorige week heb ik een heel leuk jurkje met kersjes erop gewonnenLily schreef:heb je dan iets gewonnen zelda? En ibbeltje als je het vraagt bij een supermarkt of er iemand meeloopt of dat je het mandje mag lenen dan mag dat meestal wel.
Gast- Gast
Ik weet niet waar je boodschappen gaat doen, maar de Jumbo brengt alles naar je auto of fiets
Rush schreef:Ik zou een vakkenvuller laten sjouwen.
haha ja kan ook nog Ik kijk wel wat we doen... hoor net dat vriend liever andere keer bbqed Twijfel twijfel. Hij wil wel koken voor mij (ons) haha dus zal ik een dagje lekker voor mij laten zorgen? Ook niet verkeerd
VeryCherry schreef:Ik weet niet waar je boodschappen gaat doen, maar de Jumbo brengt alles naar je auto of fiets
Oh echt? Ik wilde naar de c1000 daar waren aanbiedingen die mij wel trokken.
Lily schreef:heb je dan iets gewonnen zelda? En ibbeltje als je het vraagt bij een supermarkt of er iemand meeloopt of dat je het mandje mag lenen dan mag dat meestal wel.
haha het wordt toch een wagen om boodschappen mee te doen dus dat gaat zelf wel gok ik
Laatst aangepast door Ibbeltje op di 27 maa 2012 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Ik weet niet waar je boodschappen gaat doen, maar de Jumbo brengt alles naar je auto of fiets
Oh echt? Ik wilde naar de c1000 daar waren aanbiedingen die mij wel trokken.
Dat is een service van hun. Onze Jumbo staat op nummer 3 van beste supermarkten
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: