DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Jaaa, gaaf hoor! Het is niet mijn stijl, maar zo zie je maar weer dat het wel loont om met zulke acties mee te doen!VeryCherry schreef:Rush schreef:Ik wil ook BBQ-en!Zelda schreef:Jammer Ibbel, niet bbq-en..
Trouwens, Zelda en VC, die website van die jurkjes geeft wel vaak jurkjes weg zeker? Cool hoor!
Yup, ik doe twee keer per week mee. Eentje heeft een actie op woensdag en de andere op vrijdag. Maar dankzij Zelda weet ik dat ik ook een keer kan winnen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ow en de c1000 waar ik heb gewerkt daar was service naar de klanten toe alles, mee helpen inpakken. En als de klant wilde dat er iemand meeliep naar de auto dan riepen we gewoon iemand om daarvoor. Geen probleem En je kan het altijd vragen he
Gast- Gast
Rush schreef:Jaaa, gaaf hoor! Het is niet mijn stijl, maar zo zie je maar weer dat het wel loont om met zulke acties mee te doen!VeryCherry schreef:Rush schreef:Ik wil ook BBQ-en!Zelda schreef:Jammer Ibbel, niet bbq-en..
Trouwens, Zelda en VC, die website van die jurkjes geeft wel vaak jurkjes weg zeker? Cool hoor!
Yup, ik doe twee keer per week mee. Eentje heeft een actie op woensdag en de andere op vrijdag. Maar dankzij Zelda weet ik dat ik ook een keer kan winnen
Ik vind lang niet alles mooi hoor, en staat nu een jurkje bij waar ik zelfs mijn oma niet in wil zien
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Met z'n tweetjes kan je toch nooit bizar veel nodig hebben voor een BBQ
Reva nee maar er zijn ook andere dagen dat we eten
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lily schreef:ow en de c1000 waar ik heb gewerkt daar was service naar de klanten toe alles, mee helpen inpakken. En als de klant wilde dat er iemand meeliep naar de auto dan riepen we gewoon iemand om daarvoor. Geen probleem En je kan het altijd vragen he
Oow goed te weten tnx! Ik kom daar nooit verder.
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Met z'n tweetjes kan je toch nooit bizar veel nodig hebben voor een BBQ
Dan haal je dat op andere dagen. Eten moet je sowieso, dus lijkt mij pinktechnisch weinig uitmaken wat je eet vandaag. Maar mij een zorg verder
Gast- Gast
Link??VeryCherry schreef:Rush schreef:Jaaa, gaaf hoor! Het is niet mijn stijl, maar zo zie je maar weer dat het wel loont om met zulke acties mee te doen!VeryCherry schreef:Rush schreef:Ik wil ook BBQ-en!Zelda schreef:Jammer Ibbel, niet bbq-en..
Ik vind lang niet alles mooi hoor, en staat nu een jurkje bij waar ik zelfs mijn oma niet in wil zien
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Met z'n tweetjes kan je toch nooit bizar veel nodig hebben voor een BBQ
Dan haal je dat op andere dagen. Eten moet je sowieso, dus lijkt mij pinktechnisch weinig uitmaken wat je eet vandaag. Maar mij een zorg verder
Nou ik heb geen zin om elke dag boodschappen te doen en nu ik vrij ben vind ik het fijn om het eten van de komende dagen in huis te hebben. Morgen moet ik weer werken ook tot laat dus is het handig dat het al in huis is, dan kan vriend al koken voor ik thuis ben.
Zelda schreef:Link??VeryCherry schreef:Rush schreef:Jaaa, gaaf hoor! Het is niet mijn stijl, maar zo zie je maar weer dat het wel loont om met zulke acties mee te doen!VeryCherry schreef:Rush schreef:Ik wil ook BBQ-en!Zelda schreef:Jammer Ibbel, niet bbq-en..
De Evelynn Feather Print Dress
De naam alleen al!VeryCherry schreef:
De Evelynn Feather Print Dress
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga boodschappen doen. Tot later!
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Met z'n tweetjes kan je toch nooit bizar veel nodig hebben voor een BBQ
Nou ik heb geen zin om elke dag boodschappen te doen en nu ik vrij ben vind ik het fijn om het eten van de komende dagen in huis te hebben. Morgen moet ik weer werken ook tot laat dus is het handig dat het al in huis is, dan kan vriend al koken voor ik thuis ben.
Elke dag boodschappen doen heeft ook niet mijn voorkeur, ik zou alleen denken dat het je pink niet uitmaakt of je wat spullen voor de BBQ pakt of om ik noem maar iets, een ovenschotel te maken. Kieskeurige pink heb je dan, ik denk dat mijn pink zou laten weten of hij boodschappen kon doen ja of nee, maar zich niet met mijn eetkeuze zou bemoeien.
Gast- Gast
http://www.google.nl/imgres?q=evelynn+feather+print+dress&um=1&hl=nl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nl:official&biw=1024&bih=600&tbm=isch&tbnid=Gt_-5vwwTXdUfM:&imgrefurl=http://www.ilovevintage.nl/evelyn-feather-print-dress-by-pinup-couture.html&docid=IpESINr4GKfz7M&imgurl=http://www.ilovevintage.nl/media/catalog/product/cache/5/thumbnail/600x900/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/i/m/img_0262.jpg&w=600&h=900&ei=L8ZyT5T7OaGg0QXdn4wQ&zoom=1&iact=hc&dur=1198&sig=101517052021094638490&page=1&tbnh=127&tbnw=90&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=64&ty=143&vpx=405&vpy=105&hovh=275&hovw=183
Ik vind 'm best tof eigenlijk, al zou ik het wel in een andere kleur willen hebben.VeryCherry schreef:http://www.google.nl/imgres?q=evelynn+feather+print+dress&um=1&hl=nl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nl:official&biw=1024&bih=600&tbm=isch&tbnid=Gt_-5vwwTXdUfM:&imgrefurl=http://www.ilovevintage.nl/evelyn-feather-print-dress-by-pinup-couture.html&docid=IpESINr4GKfz7M&imgurl=http://www.ilovevintage.nl/media/catalog/product/cache/5/thumbnail/600x900/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/i/m/img_0262.jpg&w=600&h=900&ei=L8ZyT5T7OaGg0QXdn4wQ&zoom=1&iact=hc&dur=1198&sig=101517052021094638490&page=1&tbnh=127&tbnw=90&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=64&ty=143&vpx=405&vpy=105&hovh=275&hovw=183
Gast- Gast
ben een week niet op het werk geweest nou van die retouren die er zijn ontvangen wordt je niet vrolijk.
Gast- Gast
Nee snap ik. Heeft je baas je werk nu overgenomen in die week?Lily schreef:ben een week niet op het werk geweest nou van die retouren die er zijn ontvangen wordt je niet vrolijk.
Gast- Gast
Het model vind ik wel leuk, maar die kleuren en het patroon vind ik echt schuwlelijk. Ik zou dat jurkje meteen zwart verven
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/544829_10150701899801602_181286221601_9420324_522480800_n.jpg
Ik zou dit keer voor deze gaan
Ik zou dit keer voor deze gaan
Gast- Gast
Ik ben voor die strakke zwarte gegaan
ja m`n baas moet dan al mijn werkzaamheden doen ja, eigenlijk is het zo dat hij dit eerst allemaal alleen deed of een halve dag in de week ofzo kwam er iemand helpen. En dat wilde die niet meer dus toen ben ik aangenomen dus nu draai ik hier eigenlijk de hele toko.
Gast- Gast
mag ik trouwens weer even klagen over m`n schoonfamilie Gisteren hoorden we van m`n schoonouders (waren op bezoek) dat m`n schoonzusje met haar gezin in september op vakantie gaan naar een all inclusive resort en hebben gevraagd of m`n schoonouders mee wilden. Nu heb ik hier opzich niet zo`n probleem mee, maar in juni hebben we familiedag en waarschijnlijk zijn J en ik daar de enigste jeugd. van de rest weet ik het niet maar m`n schoonzusje was zo aan het klagen dat ze het zo duur vond e.d. maar nu gaan ze wel all inclusive op vakantie. Ja dat snap ik dan niet hoor.
Gast- Gast
Reva met een bbq halen we toch net wat extra dingen. Plus dat ik nog voor andere dagen haal.
Maar goed nu was er geen bbq vlees waar ik ben geweest en ik had geen zin om andere stukken vlees daarvoor te halen...al kan het het zijn dat we alsnog de kip van vanavond op de bbq doen. We zien wel.
Maar goed nu was er geen bbq vlees waar ik ben geweest en ik had geen zin om andere stukken vlees daarvoor te halen...al kan het het zijn dat we alsnog de kip van vanavond op de bbq doen. We zien wel.
Lily dat is wel raar ja.
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40