Wat is jouw Stijl?
+10
_Cyn_
Coccinelle
AutumnSoul
Marin
Lady Starstruck
redd
Monte
Ooh La La!
VeryCherry
Jade
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is jouw Stijl?
Thanks. Ben ook heel blij met hoe het steeds mooier en gezelliger wordt hier! En met mijn vriend die een goede smaak heeft, haha. Wijnrek was zijn idee en de rest hebben we of samen of ik kwam er mee en dan vond hij het ook helemaal leuk.
Gast- Gast
Woonkamer: Muren worden bruin en creme wit. Qua meubels donkerhout, wit, bruin, landelijk en klassiek.
Slaapkamer: Donker, romantisch en klassiek.
Slaapkamer: Donker, romantisch en klassiek.
AutumnSoul- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 27-03-12
Ik vind brocante/lieflijk, oude meubels gecombineerd met strak (b.v. een moderne bank, tafels, keuken of een strakke vloer) mooi. En dat in hout en lichte (matte) kleuren.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het liefst een strak, wit huis hebben, hoogglans keuken, meubels enz. En dan met frutseltjes in kleur wat vrolijker
Maar ja, het is wel heel uitgesproken.. Mijn vriend had net nieuwe meubels etc. Allemaal hout, helemaal niet mijn ding, maar het is wel strak. Hij laat mij nu wel wat kleurtjes in zijn interieur zetten, maar het is toch niet helemaal mijn ding Misschien dat ik hem zover krijg voor de slaapkamer.. Want die willen we nieuw, zodat het 1 geheel wordt en niet bij elkaar geraapte dingen.
Maar ja, het is wel heel uitgesproken.. Mijn vriend had net nieuwe meubels etc. Allemaal hout, helemaal niet mijn ding, maar het is wel strak. Hij laat mij nu wel wat kleurtjes in zijn interieur zetten, maar het is toch niet helemaal mijn ding Misschien dat ik hem zover krijg voor de slaapkamer.. Want die willen we nieuw, zodat het 1 geheel wordt en niet bij elkaar geraapte dingen.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Wij hebben niet echt een stijl...de gangen en toilet enzo zijn strak en modern. De woonkamer daarentegen is warm, met een rustieke vloer en klassieke gordijnen. Aan de muur hangt wel weer moderne kunst. Op zolder hebben we pip behang gecombineerd met scandinavische stijl. Ons huis is geen collage, meer een samenraapsel van alles wat we leuk vinden.
Gast- Gast
Ik vind meerdere stijlen leuk, de foto's van Monte, Marin en Powerbabe springen er voor mij wel uit.
Wij hebben op dit moment niet echt een bepaalde stijl, wij hebben een heel rustige, lichte, functionele inrichting, grotendeels lichte houtkleur met wit en hier en daar wat rode accenten. Verder hebben we eigenlijk geen accessoires omdat we zo weinig mogelijk prikkels willen. We hebben ook geen boekenkasten in de huiskamer omdat dat te druk is. Mijn eigen persoonlijke stijl is wel anders, maar tegelijk vind ik het ook wel prettig zo.
Wij hebben op dit moment niet echt een bepaalde stijl, wij hebben een heel rustige, lichte, functionele inrichting, grotendeels lichte houtkleur met wit en hier en daar wat rode accenten. Verder hebben we eigenlijk geen accessoires omdat we zo weinig mogelijk prikkels willen. We hebben ook geen boekenkasten in de huiskamer omdat dat te druk is. Mijn eigen persoonlijke stijl is wel anders, maar tegelijk vind ik het ook wel prettig zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Huh Jolee ook weg? Zie ineens gast.
Maar ik zie ook veel leuke dingen. Alleen wat ik echt mooi vind hebben we nu niet haha. We hebben nu van alles wat.
Maar ik zie ook veel leuke dingen. Alleen wat ik echt mooi vind hebben we nu niet haha. We hebben nu van alles wat.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
I Riviera Maison en Riverdale!
En dan met name het 'strand-thema'.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Wat mij een beetje stoort aan Riviera Maison is dat er van die plaatsnamen op staan, op kussens, meubelstukken en accessoires enzo. St Tropez en Cape Cod enzo. En dan denk ik: Ja maar in die specifieke plaats ben ik niet geweest, waarom zou ik 't dan in m'n huis neer zetten. En weet degene die het in z'n huis heeft dan wel waar 't ligt? Ik vind dat altijd beetje raar, zo nietszeggend. Verder vind ik de meubels wel heeeel mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Schaapke schreef:I Riviera Maison en Riverdale!
Ook helemaaaaaal mijn stijl!!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw stijl versus stijl vriend/man
» Wat is jullie interieur-stijl?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Stijl-tips
» Wat is jullie interieur-stijl?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Stijl-tips
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: