de lekkerste ovenschotel
+11
redd
Beachgirl
Guus
Marin
sanne-84
Shisha
Lilypie
Susan
Lejow
Rush
schuddebuikje
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
de lekkerste ovenschotel
de titel zegt het al... wat is jullie lekkerste ovenschotel ??
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Re: de lekkerste ovenschotel
Ik ben benieuwd! Het lijkt mij ook wel eens lekker om een ovenschotel te maken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De ovenschotel bloemkool van de AH
En prei kerrie van de AH
Kan er geen plaatjes van vinden..
En prei kerrie van de AH
Kan er geen plaatjes van vinden..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Google maar op Barb's Finse visschotel.
Verder vind ik moussaka heel lekker, maar dat maak ik altijd zonder aardappel. Dus aubergine in stukjes snijden en lekker bruin bakken met kaneel, knoflook en oregano, gehakt erbij rullen, een pakje gezeefde tomaten erbij, even laten pruttelen, in een ovenschaal met zachte geitenkaas erop en dan in de oven tot de kaas bruin is.
Verder vind ik moussaka heel lekker, maar dat maak ik altijd zonder aardappel. Dus aubergine in stukjes snijden en lekker bruin bakken met kaneel, knoflook en oregano, gehakt erbij rullen, een pakje gezeefde tomaten erbij, even laten pruttelen, in een ovenschaal met zachte geitenkaas erop en dan in de oven tot de kaas bruin is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind die met zuurkool, gehakt en aardappelschijfjes heerlijk! yum!
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
rups83 schreef:Ik vind die met zuurkool, gehakt en aardappelschijfjes heerlijk! yum!
Die is inderdaad lekker. Daar varieerde ik ook wel eens mee, bijvoorbeeld aardappelpuree in plaats van aardappelschijfjes, of plakjes rookworst in plaats van gehakt. Ook allemaal lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Shoarma ovenschotel met rode kool. Binnenkort maar weer eens maken!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
spagetti met kip en groenten met cremefraiche en geraspte kaas
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Susan schreef:
Lekker. Ik maak moussaka met aardappelpuree ipv aardappelschijfjes, en leg tussen elke laag een laag Griekse yoghurt met knoflook, en bovenop wat gekruimelde walnoten en kaas.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Broccoli, tomaatjes, kip, blauwe kaas en pasta (schelpjes), broodkruimels mengen met zeezout, olijfolie en wat parmezaanse kaas, dat erocerheen en dan nog heel even in de oven!
Of gehakt rullen met zout, peper, paprika poeder, cayenne en klein beetje knoflook, spinazie erbij wokken en blikje gepelde tomaten bij ( even in stukken duwen) penne erdoor en mozarella in stukjes, dat nog even in de oven...
Ook erg lekker!
Of gehakt rullen met zout, peper, paprika poeder, cayenne en klein beetje knoflook, spinazie erbij wokken en blikje gepelde tomaten bij ( even in stukken duwen) penne erdoor en mozarella in stukjes, dat nog even in de oven...
Ook erg lekker!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Knorr Ovenpasta Zalm!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Zuurkool-shoarma-cremefraiche-aardappelschijfjes
spinazie-aardappelschijfjes-boursin-gehakt
bloemkool-gehakt-kerrie-aardappelschijfjes
spinazie-aardappelschijfjes-boursin-gehakt
bloemkool-gehakt-kerrie-aardappelschijfjes
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
-Pittige Indonesische ovenschotel met rijst
-Spinazie taart
-Hollandse visschotel
-Penne el forno
-Visovenschotel met garnalen
-Spinazie feta schotel
-Spinazie taart
-Hollandse visschotel
-Penne el forno
-Visovenschotel met garnalen
-Spinazie feta schotel
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
kip-broccolischotel van smulweb. Vandaag gegeten, heerlijk! Voor de rest zijn wij niet zo dol op ovenschotels. Op lasange na.
Shisha schreef:Shoarma ovenschotel met rode kool. Binnenkort maar weer eens maken!
Dat klinkt lekker! Doe je er dan nog iets van aardappel bij?
Gast- Gast
Als ik aardappel kook (gebeurt zelden) en erg blijven een paar over, dan snijd ik ze in plakjes en leg die op de bodem van een ovenschotel. Vervolgens rul ik gehakt met een uitje, mais en paprika in de wok. Dit maak ik op smaak met pittige kruiden of chilisaus. Hierdoor heen doe ik nog een blikje kidney bonen om het vervolgens over de aardappeltjes te verdelen. Dit afdekken met nacho's en kaas, in de oven tot de kaas gesmolten is! Meestal serveer ik hierbij dan nog een komkommersalade! NOMNOM!
Gast- Gast
Uitje fruiten, gehakt rulbakken, kruiden erdoor, rode kool erdoor, stukjes appel erdoor en appelmoes erdoor roeren! In een ovenschaal en daar bovenop aardappelpurree
Shoarma roerbakken, eventueel kruiden erdoor, ananas erdoor, zuurkool erdoor, in een ovenschaal met aardappelpurree
Kipfilet bakken, prei roerbakken, flink wat kerriepoeder erdoor, zwarte peper, blik ananas incl sap, creme fraiche erdoor! In ovenschaal met aardappelpurree met bieslook erdoor
Shoarma roerbakken, eventueel kruiden erdoor, ananas erdoor, zuurkool erdoor, in een ovenschaal met aardappelpurree
Kipfilet bakken, prei roerbakken, flink wat kerriepoeder erdoor, zwarte peper, blik ananas incl sap, creme fraiche erdoor! In ovenschaal met aardappelpurree met bieslook erdoor
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zuurkoolschotel. Onderin laagje geruld gehakt, daar op de zuurkool. Daarna de aardappelpurree er boven op, rookworst in de aardappelpurree, laagje paneermeel erover en in de oven, mmmm.
Mexicaanse gehaktschotel. Gehakt rullen met taco kruiden of met cayennepeper. Mais, bruine bonen en tomatenblokjes toevoegen. In de ovenschaal. Nacho's eroverheen strooien, beetje creme fraiche en geraspte kaas.
Preischotel. Gehakt rullen. Aardappels koken en daarna schijfjes van snijden. Prei koken. Kerriesaus maken (kookroom, keriekruiden, peter etc.) Daarna laagje voor laagje opbouwen. Eerst laagje gehakt, dan laagje prei, dan laagje aardappelschijfjes, totdat de ovenschaal vol is. Daarna de kerriesaus eroverheen schenken en evt. nog wat kaas erover raspen.
Moussakas http://www.ah.nl/recepten/recept?id=646676&rq=moussaka en groente-vistaartje http://www.ah.nl/recepten/recept? (maar dan met zalm) ook errrruug lekker!
Mexicaanse gehaktschotel. Gehakt rullen met taco kruiden of met cayennepeper. Mais, bruine bonen en tomatenblokjes toevoegen. In de ovenschaal. Nacho's eroverheen strooien, beetje creme fraiche en geraspte kaas.
Preischotel. Gehakt rullen. Aardappels koken en daarna schijfjes van snijden. Prei koken. Kerriesaus maken (kookroom, keriekruiden, peter etc.) Daarna laagje voor laagje opbouwen. Eerst laagje gehakt, dan laagje prei, dan laagje aardappelschijfjes, totdat de ovenschaal vol is. Daarna de kerriesaus eroverheen schenken en evt. nog wat kaas erover raspen.
Moussakas http://www.ah.nl/recepten/recept?id=646676&rq=moussaka en groente-vistaartje http://www.ah.nl/recepten/recept? (maar dan met zalm) ook errrruug lekker!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Ovenschotel
» Ovenschotel voorbereiden
» ovenschotel met zuurkool
» Ovenschotel bewaren?
» Ovenschotel invriezen en opwarmen
» Ovenschotel voorbereiden
» ovenschotel met zuurkool