Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ovenschotel invriezen en opwarmen

Ga naar beneden

Ovenschotel invriezen en opwarmen Empty Ovenschotel invriezen en opwarmen

Bericht  Esperanza wo 21 dec 2011 - 3:28

Zaterdag heb ik een ovenschotel gemaakt en ik had nog best wel veel over. Dus ik heb het in porties ingevriesd Gisteren heb ik het gegeten, eerst laten ontdooien en toen opgewarmd in de magnetron. Normaal vind ik dat prima, maar nu was het niet zo lekker. Er zit namelijk een krokant laagje (croutons) bovenop en die waren helemaal zacht geworden.
Nu zat ik te denken dat ik het misschien ook wel in de oven kan opwarmen. Doen jullie dat wel eens? En op hoeveel graden zou ik dat dan moeten doen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovenschotel invriezen en opwarmen Empty Re: Ovenschotel invriezen en opwarmen

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 3:32

175 graden. Als het goed is wordt het dan wel knapperig! Al zou ik sowieso zo'n schotel nooit invriezen daarom, maar dag of 2 erna gewoon eten. Ik heb geen magnetron en warm altijd op in de oven, ideaal. Ik zou het wel eerst laten ontdooien, voordat je hem in de oven zet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ovenschotel invriezen en opwarmen Empty Re: Ovenschotel invriezen en opwarmen

Bericht  Esperanza wo 21 dec 2011 - 3:34

Nee ik normaal ook niet, ik dacht ook dat ik er 2 keer van kon eten, maar dat bleek 4 keer te zijn haha.

Maar dan ga ik het in de oven proberen! Ik heb het overigens vanochtend al uit de vriezer gehaald, dus als ik straks thuis kom is het als het goed is ontdooid.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ovenschotel invriezen en opwarmen Empty Re: Ovenschotel invriezen en opwarmen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum