Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen, wat is jou zwakke plek?

+18
Benthe
Shisha
sanne-84
Blond
SoGood
Zonnetje
banjer49
Marin
Merai
Tiana
Caro
Monte
Rush
Rovine
Minx
Arwyn
Tania
Emma_
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Afvallen, wat is jou zwakke plek? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen, wat is jou zwakke plek?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 4:30

Fairytale schreef:Verkeerd eten waardoor ik 's ochtends al begin met een te grote hoeveelheid suikers en ik echt als een soort van jojo door mijn suikerspiegel heen ga. Ik moet gewoon zorgen dat ik dingen eet met een lage glycemische waarde. Als ik dat doe gaat het prima.

En als ik me slecht voel of verveel wil ik ook nog wel eens gaan eten Sad

Wat heeft lage glycemische waardes?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen, wat is jou zwakke plek? - Pagina 2 Empty Re: Afvallen, wat is jou zwakke plek?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 5:26

Rond 4/5 uur heb ik trek en wil ik alles wel opeten.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 26 maa 2012 - 5:27

Het moment dat ik thuiskom van mij werk en echt trek heb na een lange fietstocht. Dan neem ik meestal een Matze ofzo. En ik ben gek op pasta en brood. Laatste eet ik trouwens nu minder, maar twee sneetjes per dag ('s ochtends dan een bak kwark).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 ma 26 maa 2012 - 21:12

dingen die binnen handbereik zijn eten.
een stuk gebak overslaan gaat prima, maar hetgene wat er daarna (op een verjaardag ofzo) op tafel staat niet..
of ook met brood, thuis heb ik genoeg aan 2 crackers, maar op het werk moet ik opletten dat ik geen 4 sneeen eet (dan staat het ook op tafel)
of op het werk hebben we genoeg dingen in de kast, daar kan ik niet altijd alleen maar langs lopen (of de koekjestrommel op het koffiekarretje, dan staat het ook weer voor mn neus)

verder ben ik ook wel een gigachocoladefreak:S
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha ma 26 maa 2012 - 21:15

'S avonds voor de tv. Vooral als mijn vriend er dan naast komt zitten met een zak chips. En nu met het mooie weer wijn op het terras en vaker uit eten.
Ik heb er dus vooral moeite mee als ik aan het niksen ben haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 21:18

Jip83 schreef:
Fairytale schreef:Verkeerd eten waardoor ik 's ochtends al begin met een te grote hoeveelheid suikers en ik echt als een soort van jojo door mijn suikerspiegel heen ga. Ik moet gewoon zorgen dat ik dingen eet met een lage glycemische waarde. Als ik dat doe gaat het prima.

En als ik me slecht voel of verveel wil ik ook nog wel eens gaan eten Sad

Wat heeft lage glycemische waardes?

Via google kun je hele lijsten vinden met koolhydraten (lage glycemische waardes) smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 23:26

Punk'd schreef:Na 20:00 uur, ik kan dan alles wat los en vast zit opeten.

Gisteren weer gedaan,, hoppa 1 kg erbij. Had die realiteitscheck wel eve nodig. Nu is de knop echt weer om. Dit wil ik niet zo voor de zomer :P
Ben je niet wat streng voor jezelf? Het lijkt me sterk dat er meteen 1 kilo bijzit van een avondje snoepen. Zolang je doorgaans maar gezond eet en sport is een avondje zondigen toch niet zo erg?

Gast
Gast

Bericht  Benthe di 27 maa 2012 - 1:55

Mijn zwakke plek is brood. Niet dat brood nu per sé slecht is, maar ik eet gerust 8-10 boterhammen op een dag, en dat is best wel veel.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 2:47

Zelda schreef:
Punk'd schreef:Na 20:00 uur, ik kan dan alles wat los en vast zit opeten.

Gisteren weer gedaan,, hoppa 1 kg erbij. Had die realiteitscheck wel eve nodig. Nu is de knop echt weer om. Dit wil ik niet zo voor de zomer :P
Ben je niet wat streng voor jezelf? Het lijkt me sterk dat er meteen 1 kilo bijzit van een avondje snoepen. Zolang je doorgaans maar gezond eet en sport is een avondje zondigen toch niet zo erg?

Wel hoor. Maar als ik de dag erop netjes/goed eet is die er de dag erop weer af. Ben niet bang dat ze blijven hangen want daar snoep ik te weinig voor (en eet ik te gezond voor).

Gast
Gast

Bericht  tienie31 di 27 maa 2012 - 6:49

Dan is er goed nieuws voor de chocolade liefhebbers:D

http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond_leven/11792922/__Chocolade_goed_voor_de_lijn___.html

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11

Bericht  Highway di 27 maa 2012 - 7:23

Mijn zwakke plek is brood.. dat vind ik heerlijk en eet ik (vooral op dagen dat ik vrij ben) veel te veel van
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Mida4you di 27 maa 2012 - 19:50

Stofzuiger schreef:Gebrek aan regelmaat. Ik kan de ene dag leven op 1 boterham en een blaadje sla, en de volgende dag me helemaal vol proppen met alles wat ik in huis heb.

Heel herkenbaar, ik eet wanneer ik trek heb.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 19:52

Mijn vriend. Die kan eten wat hij wil, en dat doet hij ook. Dan vind ik het vreselijk moeilijk om niet mee te gaan eten.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 27 maa 2012 - 23:24

Ik heb meerdere zwakke plekken, maar het moeilijkste vind ik het om 's avonds op de bank voor de tv niet te gaan snoepen. Dit heb ik de laatste maanden veel te veel gedaan, dus nu moet het weer afgelopen zijn. Mijn probleem is dat ik geen maat kan houden; ik kan t een paar maanden onder controle houden en flink afvallen, maar daarna zit ik weer maanden van alles te vreten. Afvallen, wat is jou zwakke plek? - Pagina 2 394967 Ik ben nu weer aan een nieuwe lijnpoging begonnen, wil nog een kilo of zeven afvallen denk ik en daarna ga ik er maar eens aan werken om t een beetje beter in balans te houden allemaal. Snoepen met mate dus en verder gezond blijven eten en sporten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: