Afvallen, wat is jou zwakke plek?
+18
Benthe
Shisha
sanne-84
Blond
SoGood
Zonnetje
banjer49
Marin
Merai
Tiana
Caro
Monte
Rush
Rovine
Minx
Arwyn
Tania
Emma_
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Afvallen, wat is jou zwakke plek?
En dan bedoel ik qua eten
Ik ben echt helemaal gek op chips en heb daar dan ook de meeste moeite mee om van af te blijven
Jullie?
Ik ben echt helemaal gek op chips en heb daar dan ook de meeste moeite mee om van af te blijven
Jullie?
Gast- Gast
Re: Afvallen, wat is jou zwakke plek?
Bij mij is vier/vijf uur mijn valkuil. Ik heb niet zozeer één ding wat ik dan eet, gewoon alles wat we in huis hebben is dan goed.
Ook bij verveling ga ik eten, dan vaak chocola of chips.
Ook bij verveling ga ik eten, dan vaak chocola of chips.
Gast- Gast
Na 20:00 uur, ik kan dan alles wat los en vast zit opeten.
Gisteren weer gedaan,, hoppa 1 kg erbij. Had die realiteitscheck wel eve nodig. Nu is de knop echt weer om. Dit wil ik niet zo voor de zomer
Gisteren weer gedaan,, hoppa 1 kg erbij. Had die realiteitscheck wel eve nodig. Nu is de knop echt weer om. Dit wil ik niet zo voor de zomer
Gast- Gast
Mijn zwakke plekken zijn chocolade en chips, en dan vooral 's middags.
Gast- Gast
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Gebrek aan regelmaat. Ik kan de ene dag leven op 1 boterham en een blaadje sla, en de volgende dag me helemaal vol proppen met alles wat ik in huis heb.
Gast- Gast
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn valkuil is echt theetijd 's middags, zo rond 4uur. Vooral als ik moe ben, vind ik het dan echt moeilijk om van lekkere dingen af te blijven. Vooral chocola en koekjes..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Verkeerd eten waardoor ik 's ochtends al begin met een te grote hoeveelheid suikers en ik echt als een soort van jojo door mijn suikerspiegel heen ga. Ik moet gewoon zorgen dat ik dingen eet met een lage glycemische waarde. Als ik dat doe gaat het prima.
En als ik me slecht voel of verveel wil ik ook nog wel eens gaan eten
En als ik me slecht voel of verveel wil ik ook nog wel eens gaan eten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Het weekend. Doordeweeks kan ik me prima aan mijn punten houden, dan lukt het zonder tellen ook nog wel. Die regelmaat zit er goed in, dan eet ik gewoon waar ik ongeveer zin in heb, niet teveel, niet te weinig.
In het weekend trek ik die balans helemaal scheef. Ontbijt ik met de helft van mijn punten voor de dag of juist alleen maar een stuk ontbijtkoek. Dan weer de hele dag snaaien, terwijl ik gisteren gewoon vergeten te eten ben. Enkel ontbijt en avondeten op, waardoor ik weer veel te laag zat. In het weekend heb ik ook nog wel eens leuke dingen, waar eten of drank bijhoort, dan kan ik er weer ver overheen zitten.
Voedingsmiddelen heb ik niet echt moeite mee omdat ik alles mag. Moet alleen uitkijken dat ik niet teveel chocolade in huis haal.
In het weekend trek ik die balans helemaal scheef. Ontbijt ik met de helft van mijn punten voor de dag of juist alleen maar een stuk ontbijtkoek. Dan weer de hele dag snaaien, terwijl ik gisteren gewoon vergeten te eten ben. Enkel ontbijt en avondeten op, waardoor ik weer veel te laag zat. In het weekend heb ik ook nog wel eens leuke dingen, waar eten of drank bijhoort, dan kan ik er weer ver overheen zitten.
Voedingsmiddelen heb ik niet echt moeite mee omdat ik alles mag. Moet alleen uitkijken dat ik niet teveel chocolade in huis haal.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Te veel brood eten
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ongezond snacken. Ben vooral van de hartige snacks: chips, popcorn, tortilla chips met dipsaus, nootjes.
Of geen zin hebben in brood, vervolgens weggaan en zo'n trek krijgen dat ik ongezond eten koop.
Of geen zin hebben in brood, vervolgens weggaan en zo'n trek krijgen dat ik ongezond eten koop.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Mijn zwakke plek is echt dat ik te weinig eet. Moet steeds moeite doen om mijn punten vol te krijgen. Erg irritant want nu dat deze week dus niet altijd is gelukt ben ik ook gewoon weer aangekomen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Niet eens zozeer één soort eten zoals chocola of chips ofzo maar de onregelmatigheid van m'n leven is echt killing. Ik breng zo veel tijd door op stations en luchthavens dat ik heel vaak slecht ontbijt of lunch. Natuurlijk zijn er wel gezonde alternatieven bij de AH to Go enzo maar ik ben dat hele assortiment zo zat. Dus dat is echt m'n zwakke plek. Thuis lukt het allemaal prima maar onderweg is het chaos.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
chocolade o daar heb ik zo zin in, maar doe het niet ben net goed bezig 12 kilo er al af
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
's Avonds als mijn ouders wel wat gaan zitten kanen.. (Hoewel het voor hun ook niet slecht zou zijn behoorlijk wat kilo's af te vallen...)
Gast- Gast
Chips: die vind ik zo lekker.
En inderdaad na 20 uur 's avonds. Dan krijg ik ook altijd lekkere trek.
En inderdaad na 20 uur 's avonds. Dan krijg ik ook altijd lekkere trek.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ohh meestal voor het avondeten dan heb ik opeens zo'n zin in iets lekkers (lees: ongezonds haha), ik probeer me altijd in te houden maar soms lukt dat niet. En dan eet ik zo een hele zak Tyrrell's of Kettle chips op. Nou dat is niet waar want mijn vriend eet ook de helft, dus de helft dan. Maar echt enorm stom! En soms 's avonds nog dat ik opeens trek heb. Maar dan weet ik me meestal nog wel in te houden. Of ik neem een rijstewafel ofzo.
Gast- Gast
Het weekend. Door de week kan ik overal vanaf blijven.. Geen probleem. In het weekend ben ik wat minder streng voor mezelf en dan smeekt mijn lichaam gewoon voor veel en vet eten. Ik moet ook een betere balans vinden merk ik.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Chips en vet eten zoals friet, frikandel. Ik vind dat echt heerlijk. De laatste tijd gaat het wel beter, snoep bijna niet meer s' avonds. Alleen gisteravond met vriend een zak Hamka's weggegeten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapsmisselijkheid tov zwakke maag
» Tips voor een zwakke maag?
» Wat is de gekste plek...
» Blauwe plek
» Bultje op iteme plek
» Tips voor een zwakke maag?
» Wat is de gekste plek...
» Blauwe plek
» Bultje op iteme plek