Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is een goed en betaalbare buggy?

+10
sabje
Smaragdje
catgirl85
PiP
Flip Fluitketel
mauwmauw
Parisienne
Filoria
Annie24
Mida4you
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is een goed en betaalbare buggy? - Pagina 2 Empty Re: Wat is een goed en betaalbare buggy?

Bericht  teletascha zo 25 maa 2012 - 8:51

Mirjam4you schreef:De Maxi Cosi Mila ziet er goed uit alleen vindt ik hem wel erg duur. Hij is gemiddeld 189 euro. Dat is echt teveel

google eens op 'ouders van nu' en je komt op de abonnementen-site uit. Daar krijg je 13x het tijdschrift & mac mila voor 121.95. Dus een buggy, en een jaar lang leesplezier!

en daarna zeg ik gelijk het abonnement op
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een goed en betaalbare buggy? - Pagina 2 Empty Re: Wat is een goed en betaalbare buggy?

Bericht  PiP zo 25 maa 2012 - 9:00

Hij is inderdaad prijzig, wij hadden hem, toen in de aanbieding bij de BabyDump voor ik dacht €135,-! Adviesprijs was toen nog €179,-

Omdat onze wandelwagen inzet zo megalomp was, zijn we opzoek gegaan naar een goede/fijne buggy. We wouden er daarom ook wel wat meer geld aan uitgeven.
Ze moest er goed stevig in kunnen zitten, goed plat kunnen, fijn rijden en op de fiets kunnen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 9:02

sabje schreef:
Parisienne schreef:Wij hebben de Koelstra Simba, ik vind dit een hele fijne buggy. Hij heeft vijf standen, kan zo goed als helemaal plat. Was toen 89 euro geloof ik. Deze zijn wel vaak in de aanbieding geloof ik, dus dat kan je even in de gaten houden.

+1

+1

Gast
Gast

Bericht  nillis zo 25 maa 2012 - 20:19

sabje schreef:
Parisienne schreef:Wij hebben de Koelstra Simba, ik vind dit een hele fijne buggy. Hij heeft vijf standen, kan zo goed als helemaal plat. Was toen 89 euro geloof ik. Deze zijn wel vaak in de aanbieding geloof ik, dus dat kan je even in de gaten houden.

+1

+1 Wij hebben ook de koelstra in de aanbieding gekocht en bevalt super.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: