Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betaalbare websites inrichting kinderkamer

+2
Annemie
Printje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Betaalbare websites inrichting kinderkamer Empty Betaalbare websites inrichting kinderkamer

Bericht  Printje wo 1 aug 2012 - 8:02

Ik ben nog steeds op zoek naar wat spulletjes voor de nieuwe kamer van R. Nu ben ik al even aan het googlen maar kom steeds uit op veel te dure websites. Lampjes van 60-70 euro is niet mijn ding en gaat het ook niet worden dus hahahaha en ook een dekbedovertrek van 50+ euro ga ik echt niet doen.

Iemand nog leuke betaalbare websites?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare websites inrichting kinderkamer Empty Re: Betaalbare websites inrichting kinderkamer

Bericht  Annemie wo 1 aug 2012 - 8:07

Ikea Laughing

Ik lees ook even mee, wij zijn ook nog op zoek naar spulletjes voor de nieuwe kamer van mijn zoontje.

Offtopic: Hij heeft vandaag zijn eerste stapjes los gezet Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Betaalbare websites inrichting kinderkamer Empty Re: Betaalbare websites inrichting kinderkamer

Bericht  Printje wo 1 aug 2012 - 8:10

Heey Annemie wat goed!!!!! We moeten het er vaker over hebben!!

Ik ben echt een miep wat dat betreft, manlief zegt jij bent geen echte vrouw hahaha die willen alles zo duur mogelijk en zo ben ik dus echt niet. Ik ga no way 50 euro voor een klein lampje betalen..om maar een voorbeeld te noemen. Het hoeft ook weer niet van Ikea te zijn maar een leuke middenmoot zoek ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda wo 1 aug 2012 - 8:11

Bij wehkamp zijn nu op de dekbedovertrekken 15% korting.

Verder geen tips, ik lees wel even mee.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel wo 1 aug 2012 - 8:11

Bij de Wehkamp zijn alle dekbedovertrekken 15% korting!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  studiebol wo 1 aug 2012 - 8:12

Heeft de trendhopper of de leenbakker of de kwantum niet wat leuks?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Annemie wo 1 aug 2012 - 8:13

studiebol schreef:Heeft de trendhopper of de leenbakker of de kwantum niet wat leuks?

Ohja bij de kwantum zag ik laatst ook erg leuke lampjes en helemaal niet zo duur.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 8:24

Ik ben ook zo hoor Printje Wink Zo betaal ik nu ook echt no way 35 euro voor een spijkerbroek die hij maar 3 maanden aan kan of idd een dekbedovertrek van 60 euro. Ik kijk altijd waar het goedkoper kan. Op dat gebied ben ik ook echt geen vrouw haha

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 1 aug 2012 - 8:26

Razz_ schreef:Ik ben ook zo hoor Printje Wink Zo betaal ik nu ook echt no way 35 euro voor een spijkerbroek die hij maar 3 maanden aan kan of idd een dekbedovertrek van 60 euro. Ik kijk altijd waar het goedkoper kan. Op dat gebied ben ik ook echt geen vrouw haha

hahaha wij kunnen praten. Als ik lees over kleren voor de kids van 40 euro denk ik dat doe ik dus serieus niet. Hoe leuk het hem ook zal staan ze passen er maar zo kort in.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L wo 1 aug 2012 - 8:34

volgens mij heb ik voor nog geen 5% van l's kleding volle pond betaald smile

Ik lees mee overigens! Ben op dit moment vilten sterren aan het maken, en van weekend wil ik houten sterren maken uit mdf, en die spuiten oid.

Er komen drie kubussen aan de wand en een witte fotowandlijst met blauwe lijstje. Wil daar leuke kinderafbeeldingen in doen.

Lamp ben ik ook driftig maar op zoek.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: