Betaalbare websites inrichting kinderkamer
+2
Annemie
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Betaalbare websites inrichting kinderkamer
Ik ben nog steeds op zoek naar wat spulletjes voor de nieuwe kamer van R. Nu ben ik al even aan het googlen maar kom steeds uit op veel te dure websites. Lampjes van 60-70 euro is niet mijn ding en gaat het ook niet worden dus hahahaha en ook een dekbedovertrek van 50+ euro ga ik echt niet doen.
Iemand nog leuke betaalbare websites?
Iemand nog leuke betaalbare websites?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Betaalbare websites inrichting kinderkamer
Ikea
Ik lees ook even mee, wij zijn ook nog op zoek naar spulletjes voor de nieuwe kamer van mijn zoontje.
Offtopic: Hij heeft vandaag zijn eerste stapjes los gezet
Ik lees ook even mee, wij zijn ook nog op zoek naar spulletjes voor de nieuwe kamer van mijn zoontje.
Offtopic: Hij heeft vandaag zijn eerste stapjes los gezet
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Heey Annemie wat goed!!!!! We moeten het er vaker over hebben!!
Ik ben echt een miep wat dat betreft, manlief zegt jij bent geen echte vrouw hahaha die willen alles zo duur mogelijk en zo ben ik dus echt niet. Ik ga no way 50 euro voor een klein lampje betalen..om maar een voorbeeld te noemen. Het hoeft ook weer niet van Ikea te zijn maar een leuke middenmoot zoek ik.
Ik ben echt een miep wat dat betreft, manlief zegt jij bent geen echte vrouw hahaha die willen alles zo duur mogelijk en zo ben ik dus echt niet. Ik ga no way 50 euro voor een klein lampje betalen..om maar een voorbeeld te noemen. Het hoeft ook weer niet van Ikea te zijn maar een leuke middenmoot zoek ik.
Printje- Lady Post-a-lot
Bij wehkamp zijn nu op de dekbedovertrekken 15% korting.
Verder geen tips, ik lees wel even mee.
Verder geen tips, ik lees wel even mee.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de Wehkamp zijn alle dekbedovertrekken 15% korting!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Heeft de trendhopper of de leenbakker of de kwantum niet wat leuks?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Heeft de trendhopper of de leenbakker of de kwantum niet wat leuks?
Ohja bij de kwantum zag ik laatst ook erg leuke lampjes en helemaal niet zo duur.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben ook zo hoor Printje Zo betaal ik nu ook echt no way 35 euro voor een spijkerbroek die hij maar 3 maanden aan kan of idd een dekbedovertrek van 60 euro. Ik kijk altijd waar het goedkoper kan. Op dat gebied ben ik ook echt geen vrouw haha
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik ben ook zo hoor Printje Zo betaal ik nu ook echt no way 35 euro voor een spijkerbroek die hij maar 3 maanden aan kan of idd een dekbedovertrek van 60 euro. Ik kijk altijd waar het goedkoper kan. Op dat gebied ben ik ook echt geen vrouw haha
hahaha wij kunnen praten. Als ik lees over kleren voor de kids van 40 euro denk ik dat doe ik dus serieus niet. Hoe leuk het hem ook zal staan ze passen er maar zo kort in.
Printje- Lady Post-a-lot
volgens mij heb ik voor nog geen 5% van l's kleding volle pond betaald
Ik lees mee overigens! Ben op dit moment vilten sterren aan het maken, en van weekend wil ik houten sterren maken uit mdf, en die spuiten oid.
Er komen drie kubussen aan de wand en een witte fotowandlijst met blauwe lijstje. Wil daar leuke kinderafbeeldingen in doen.
Lamp ben ik ook driftig maar op zoek.
Ik lees mee overigens! Ben op dit moment vilten sterren aan het maken, en van weekend wil ik houten sterren maken uit mdf, en die spuiten oid.
Er komen drie kubussen aan de wand en een witte fotowandlijst met blauwe lijstje. Wil daar leuke kinderafbeeldingen in doen.
Lamp ben ik ook driftig maar op zoek.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke websites gevraagd
» Leuke websites kinder/babykleding
» Websites vakantiehuisje/appartementje
» Jouw standaard websites?
» Websites voor juffen van groep 3
» Leuke websites kinder/babykleding