Wat is een goed en betaalbare buggy?
+10
sabje
Smaragdje
catgirl85
PiP
Flip Fluitketel
mauwmauw
Parisienne
Filoria
Annie24
Mida4you
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is een goed en betaalbare buggy?
Ons dochtertje is nu 1 jaar en 7 maanden en we willen binnenkort op zoek gaan naar een buggy. Nu zoeken we een betaalbare buggy maar die ook goed is en standen heeft. Ik loop namelijk best wel veel met de kinderwagen.
Wie heeft er tips, wat voor buggy hebben jullie?
Wie heeft er tips, wat voor buggy hebben jullie?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Wat is een goed en betaalbare buggy?
Wat is het budget? Voor de één is € 50 betaalbaar en voor de ander € 200
Wij hebben een Nuna Pepp en ik zou hem niet meer kwijt willen, maar die was wel € 160
Wij hebben een Nuna Pepp en ik zou hem niet meer kwijt willen, maar die was wel € 160
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
De Prénatal eigen merk buggy van Tomas heeft het binnen jaar begeven. Die kun je nu niet meer uitklappen (en dus niet meer gebruiken).
De Maclaren buggy die mijn moeder 25 jaar geleden voor mij heeft gekocht doet het nog steeds prima. Daar zit Tomas nu ook in. Hij is het vierde kind dat de buggy gebruikt. Alleen de kleuren zijn niet meer zo in de mode
Maar die Maclarens zijn best duur geloof ik. Iemand hier die een nieuwe heeft?
De Maclaren buggy die mijn moeder 25 jaar geleden voor mij heeft gekocht doet het nog steeds prima. Daar zit Tomas nu ook in. Hij is het vierde kind dat de buggy gebruikt. Alleen de kleuren zijn niet meer zo in de mode
Maar die Maclarens zijn best duur geloof ik. Iemand hier die een nieuwe heeft?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
We zitten rond de 60 á 70 euro te denken. Maar we kunnen ook eventueel op Marktplaats kijken. Ik ben me hier ff aan het oriënteren en kijken welke het meest wordt genoemd en er het beste uitkomt namelijk. Er bestaan zoveel buggy's
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:We zitten rond de 60 á 70 euro te denken. Maar we kunnen ook eventueel op Marktplaats kijken. Ik ben me hier ff aan het oriënteren en kijken welke het meest wordt genoemd en er het beste uitkomt namelijk. Er bestaan zoveel buggy's
Dan ga ik dus voor de Nuna Pepp, ondanks dat die duurder is De duwstang kan héél hoog, maar ook heel laag, want je kan hem verstellen én het is een stang ipv 2 handvaten. Kan hem met 1 hand besturen, zelfs met 1 vinger als ik bv bij de Kruidvat rijd op zo'n gladde vloer
Hiervoor hadden we een X-adventure Nano, die was 80 euro in de aanbieding, maar die raad ik wel af. Was een onding: had 1 wiel voor en 2 achter en ging alle kanten op, behalve de kant die ik wilde Ik liep alleen maar tegen te sturen ipv dat ik op mijn gemak kon lopen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben de Koelstra Simba, ik vind dit een hele fijne buggy. Hij heeft vijf standen, kan zo goed als helemaal plat. Was toen 89 euro geloof ik. Deze zijn wel vaak in de aanbieding geloof ik, dus dat kan je even in de gaten houden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
De Nuna pepp ziet er wel erg comfortabel uit. En vooral dat je duwstang kunt veranderen.
Mida4you- Ratel
Wij hebben een roze met paarse van Titanium Baby.
Die gaat binnenkort maar ik denk dat wij wel weer een Titanium Baby kopen als A. in de buggy kan.
Maar dan een zwarte...
Ben er erg tevreden over.
Die gaat binnenkort maar ik denk dat wij wel weer een Titanium Baby kopen als A. in de buggy kan.
Maar dan een zwarte...
Ben er erg tevreden over.
Gast- Gast
ik heb zelf de quiny zapp,maar die kan helaas niet naar achter.Mijn moeder heeft een chicco,die vind ik ook fijn rijden en kan helemaal plat.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hebben de Koelstra Simba. Een hele fijne wagen en ben het verder eens met de punten die Parissiene aangeeft m.b.t. deze buggy. Bij Prenatal heb je vanaf woensdag ook de mamamazzeldagen dan kan je met flink wat korting ook eventueel een buggy aanschaffen. Zo hebben wij verleden jaar de Koelstra tegen een aantrekkelijke prijs kunnen aanschaffen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik ben tevreden over onze MaxiCosi Mila, maar toch wandel ik de lange stukken liever met de wandelwagen! Buggy gaat mee op de fiets en in de auto naar het dorp.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Quinny Zapp! Mn ouders hadden afgelopen week bij v en D prijzencircus een xadventure buggy gekocht. Precies zelfde als de simba koelstra (hebben we gehad, vond hem toch een tikkeltje te hoog), en die kosste hun 30 euro nieuw, ook 5 standen verstelbaar.
Gast- Gast
Wij hebben een Kees, een zwarte met zonnekap, verschillende standen van de rug leuning (kan helemaal plat) en verstelbare been steun, boodschappenmandje onderin.
Deze vinden we zelf erg prettig, al gebruiken we hem maar weinig.. Alleen in de stad even een uurtje en als we op de fiets weg gaan (gebeurd nu ook haast nooit)
Verder gebruiken we altijd nog de wandelwagen. (mutsy)
Deze vinden we zelf erg prettig, al gebruiken we hem maar weinig.. Alleen in de stad even een uurtje en als we op de fiets weg gaan (gebeurd nu ook haast nooit)
Verder gebruiken we altijd nog de wandelwagen. (mutsy)
Gast- Gast
PiP schreef:Ik ben tevreden over onze MaxiCosi Mila, maar toch wandel ik de lange stukken liever met de wandelwagen! Buggy gaat mee op de fiets en in de auto naar het dorp.
Wij hebben ook de mila, maar nu wil ik hem ook op de fiets meenemen. Welke buggydrager hebben jullie daarvoor?
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Wij hebben de mutsy easyrider. Die rijdt wel fijn. Denk alleen dat wij hem in een aanbieding gekocht hebben, want op internet staat hij voor een stuk duurder.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Parisienne schreef:Wij hebben de Koelstra Simba, ik vind dit een hele fijne buggy. Hij heeft vijf standen, kan zo goed als helemaal plat. Was toen 89 euro geloof ik. Deze zijn wel vaak in de aanbieding geloof ik, dus dat kan je even in de gaten houden.
+1
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Poeh ik kom hier toch wel veel verschillende meningen tegen. Ik denk dat wij voor de Koelstra gaan. Maar ik ga eerst ff internet afspeuren voor aanbiedingen o.i.d.
Mida4you- Ratel
De Koelstra is onder de 'simpele' buggy's kwalitatief een van de beste is mijn mening. Je merkt duidelijk verschil tussen buggy's die bij het Kruidvat vandaan komen of bij de Wibra ofzo (daar zag ik er v/d week ook eentje). Ze lijken allemaal op elkaar, maar de Koelstra is zoveel steviger, zeker wat betreft de wielen.
Bij de Prenatal is 'ie 89 euro geloof ik. Misschien komen er daar binnenkort van die stickeracties of andere acties waarmee je hem kan kopen?
Bij de Prenatal is 'ie 89 euro geloof ik. Misschien komen er daar binnenkort van die stickeracties of andere acties waarmee je hem kan kopen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:
Van de week beginnen de mamamazzeldagen weer bij de Prenatal.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb een X-adventure Vibe. Was in de aanbieding dacht ik 100 euro, normaal was hij het dubbele. Geen idee of dit type nog verkocht wordt, dacht dat hij hier toen in de aanbieding was om plaatst te maken voor nieuwere producten.
Ik vind 'm in elk geval heel fijn. Wilde eigenlijk voor de Quinny Zapp gaan, maar toen kwam ik deze tegen en die vond ik nog fijner. Lijkt trouwens wel een beetje op de Zapp ook. Het fijnste aan deze buggy vind ik de wielen, rijden fijn, sturen makkelijk en ook goede kwaliteit (vooral vergeleken met sommige buggy's met hele dunne hardplastic wieltjes). De handvaten voelen lekker aan, fijn zacht. Het ruggedeelte is verstelbaar, van liggend tot rechtop. Een afneembare, vrij grote zonnekap zit er ook op.
Ik ben er heel tevreden over in elk geval! Wilde graag een goede buggy, die ongeveer net zo fijn loopt als de wandelwagen. En dat is gelukt met deze buggy.
Ik vind 'm in elk geval heel fijn. Wilde eigenlijk voor de Quinny Zapp gaan, maar toen kwam ik deze tegen en die vond ik nog fijner. Lijkt trouwens wel een beetje op de Zapp ook. Het fijnste aan deze buggy vind ik de wielen, rijden fijn, sturen makkelijk en ook goede kwaliteit (vooral vergeleken met sommige buggy's met hele dunne hardplastic wieltjes). De handvaten voelen lekker aan, fijn zacht. Het ruggedeelte is verstelbaar, van liggend tot rechtop. Een afneembare, vrij grote zonnekap zit er ook op.
Ik ben er heel tevreden over in elk geval! Wilde graag een goede buggy, die ongeveer net zo fijn loopt als de wandelwagen. En dat is gelukt met deze buggy.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Flip Fluitketel schreef:Parisienne schreef:
Van de week beginnen de mamamazzeldagen weer bij de Prenatal.
En wat voor kortingen kun je zoal krijgen? Weet je dat ook zo? Want dit is wel aantrekkelijk natuurlijk. Ik had ook al wel een Koelstra op Marktplaats gezien voor 40 euro.
En ik hoef idd geen buggy van de Kruidvat oid. Dan betalen we liever iets meer!
Mida4you- Ratel
catgirl85 schreef:PiP schreef:Ik ben tevreden over onze MaxiCosi Mila, maar toch wandel ik de lange stukken liever met de wandelwagen! Buggy gaat mee op de fiets en in de auto naar het dorp.
Wij hebben ook de mila, maar nu wil ik hem ook op de fiets meenemen. Welke buggydrager hebben jullie daarvoor?
http://www.babycare.nl/steco-buggy-mee-deluxe-stroller-bike-carrier-p-751.html
Volgens mij deze.
Er zijn er 2 van Steco dacht ik, daar dan de zwaardere variant van.
Het is wel even handigheid krijgen en de beste manier vinden, maar het kan zeker!
Anders moet je me maar eens pmen voor foto`s als het niet lukt. Heb die destijds eens voor iemand anders gemaakt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben de maxi cosi mila. Een erg fijne buggy.
Wij hebben hem bij een abonnement van ouders van nu gekregen (ik geloof dat die aanbieding nog steeds geldt), was zo goedkopern uit dan dat ik de buggy los in de winkel zou kopen.
Wij hebben hem bij een abonnement van ouders van nu gekregen (ik geloof dat die aanbieding nog steeds geldt), was zo goedkopern uit dan dat ik de buggy los in de winkel zou kopen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Vanaf welke leeftijd ga je zo'n buggy eigenlijk gebruiken? Voor korte stukjes als we met de auto zijn zou ik het binnenkort al willen gebruiken, maar kan dat ook?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
De Maxi Cosi Mila ziet er goed uit alleen vindt ik hem wel erg duur. Hij is gemiddeld 189 euro. Dat is echt teveel
Mida4you- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Betaalbare positiemode online
» Leuke, betaalbare positiekleding!
» betaalbare geboortekaartjes
» Betaalbare websites inrichting kinderkamer
» Mooie betaalbare klamboe's... waar?
» Leuke, betaalbare positiekleding!