Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijnbestrijding, wat wil dat zeggen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pijnbestrijding, wat wil dat zeggen? Empty Pijnbestrijding, wat wil dat zeggen?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 23:49

Vanmiddag heb ik afgesproken om mijn moeders haren te kleuren, ik belde net even om te checken hoelaat ik kan komen. Begint mijn moeder ineens een onsamenhangend verhaal, tussendoor wordt vermeld dat mijn vader in het ziekenhuis heeft gelegen ivm pijnbestrijding. Ik weet van niks, ook mijn broertje vond het blijkbaar niet nodig me in te lichten. Ik vroeg waarom hij in het ziekenhuis had gelegen maar dat zou ik vanmiddag wel horen. Pijnbestrijding klinkt best ernstig, maar heeft iemand een idee of het ook ernstig is?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnbestrijding, wat wil dat zeggen? Empty Re: Pijnbestrijding, wat wil dat zeggen?

Bericht  Snoopy za 24 maa 2012 - 0:12

Heb er geen verstand van, maar het klinkt voor mij alsof hij dusdanige pijn heeft/had waardoor hij niet genoeg heeft aan de maximale dosis pijnstillers die je zelf mag nemen en het dus van een arts toegediend moest krijgen onder toezicht in een ziekenhuis.

Wel raar overigens dat je niet ben ingelicht, zou het graag weten als m'n vader in het ziekenhuis ligt. Hopelijk is het niet al te ernstig!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Pijnbestrijding, wat wil dat zeggen? Empty Re: Pijnbestrijding, wat wil dat zeggen?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 2:30

Het was gelukkig minder erg dat het in 1e instantie op mij overkwam. In het ziekenhuis gelegen bleek een uurtje te zijn geweest. Het was ivm nekklachten.

Bedankt voor je reactie!

Gast
Gast

Bericht  Feline za 24 maa 2012 - 3:41

Volgens mij is pijnbestrijding ook wat je krijgt na een operatie.. en dat was bij mij 4 x 2 tabletten paracetamol.. niets ernstigs dus smile

Fijn dat het meeviel!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  JustMeDaan za 24 maa 2012 - 4:21

Pijnbestrijding kan ook een injectie in de rug/nek zijn met pijnmedicatie. Mijn moeder krijgt die om de zoveel tijd voor rugklachten.
Je moet dan even blijven tot je kunt plassen enz. En soms even plat liggen en je waardes moeten goed blijven. En dan mag je gaan.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Joli86 zo 25 maa 2012 - 1:09

JustMeDaan schreef:Pijnbestrijding kan ook een injectie in de rug/nek zijn met pijnmedicatie. Mijn moeder krijgt die om de zoveel tijd voor rugklachten.
Je moet dan even blijven tot je kunt plassen enz. En soms even plat liggen en je waardes moeten goed blijven. En dan mag je gaan.

Mijn moeder krijgt die ook iedere maand ivm een versleten ruggenwervel.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  JustMeDaan zo 25 maa 2012 - 8:37

Mijn moeder omdat ze door verkeerd tillen 20 jaar geleden 2 tussenwervelschijven mist. En heeft ook al een hernia enz gehad.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: