Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat te doen tegen zilvervisjes

+7
Floor
Jade
Lady Starstruck
Silver
Toet
ExpressoB
Minx
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 3 Empty Re: wat te doen tegen zilvervisjes

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:31

Bedwantsen pale

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 3 Empty Re: wat te doen tegen zilvervisjes

Bericht  Lady Starstruck do 22 maa 2012 - 6:33

Zusje schreef:Ja maar over het algemeen kun je makkelijker zorgen dat ratten en muizen buiten blijven dan als je bedwantsen hebt of bv zilvervisjes. Ze gaan werkelijk overal tussen zitten... Sowieso komt het weinig voor, ratten binnen...

Ja dat is ook wel weer zo. Dat is natuurlijk het nare van die kleine kruip beestjes dat ze overal in gaan zitten. Volgens mij komen ratten indd alleen voor bij hele bevuilde plaatsen. In Indonesie liep ik voor een restaurant en toen schoot er 1 voor mijn voeten weg. Wat ben ik geschrokken zeg. Maar daar laat de hygiene ook te wensen over.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:34

Ja, das gewoon een heel andere cultuur inderdaad. Hier komen ze ook wel voor maar voornamelijk buiten. Een enkele keer binnen maar over het algemeen begrijp je dan ook wel waarom :P.

June, ik moet even alle kopjes koffie en lunch foto's van mijn collega deleten voor ik die van jou op kan halen. Je moet wat doen he, om contact met je collega's te onderhouden Very Happy. Doe ik vanavond, goed?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:35

Hahaha Very Happy. Ik mail tegenwoordig leuke whatsappgesprekken incl foto's naar mezelf en dan verwijder ik ze gewoon in één keer. Dat werkt best goed om ruimte te maken. Ik ken het gevoel dus. Maar kijk maar hoor, het is ook niet echt dringend of zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:44

June schreef:Hahaha Very Happy. Ik mail tegenwoordig leuke whatsappgesprekken incl foto's naar mezelf en dan verwijder ik ze gewoon in één keer. Dat werkt best goed om ruimte te maken. Ik ken het gevoel dus. Maar kijk maar hoor, het is ook niet echt dringend of zo.

Oh die gesprekken zijn ook niet boeiend hoor en zeker niet om naar mezelf te mailen Very Happy. Maar ik moet de foto's ook van mijn telefoon afhalen, das altijd weer zo'n moeite Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:47

Joh, ik dacht, ik bel je even wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 3 166342

Gast
Gast

Bericht  Ella do 22 maa 2012 - 9:21

Vreselijke beesten zijn het. Zitten werkelijk waar overal...... Wij hadden ze in het vorige huis ook. Het hele rijtje helaas. En zodoende heeft het weinig zin als je de enige bent die er wat aan doet.

Wij gingen verhuizen en heb werkelijk waar alles uitgepakt, nagekeken en in dozen gestopt. En alle dozen vervolgens met tape helemaal dichtgemaakt. Zodat er niet 1 mee kon verhuizen. En het is werkelijkwaar gelukt.... (klopt het af) ik woon hier nu een jaar en hebben alles bij verhuizing nogmaals nagekeken en heb er nooit meer 1 gezien...
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raven do 22 maa 2012 - 11:56

Ik heb ze ook en ze eten ook kleding. Zijde en dunne stof. Ik weet niet hoe het heet maar het is doorzichtig en erg fijn. Soort hele fijne tule zeg maar. En dat eten ze ook graag. Erg fijn als je eindelijk besloten hebt om het o zo leuke maar erg dure rokje te kopen. Waar na 2 maanden gewoon al gaten inzitten door die vieze beesten. Nu bewaar ik die fijne kleding in hoezen...
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 11:59

Ik was in Kroatie op vakantie en daar hadden we schorpioenen binnen pale Ik neem daar noooooit meer een appartement op de begane grond!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 12:37

Raven schreef:Ik heb ze ook en ze eten ook kleding. Zijde en dunne stof. Ik weet niet hoe het heet maar het is doorzichtig en erg fijn. Soort hele fijne tule zeg maar. En dat eten ze ook graag. Erg fijn als je eindelijk besloten hebt om het o zo leuke maar erg dure rokje te kopen. Waar na 2 maanden gewoon al gaten inzitten door die vieze beesten. Nu bewaar ik die fijne kleding in hoezen...

Kan idd ook textiel ja. Ze eten alles wat cellulose bevat. Maar zo extreem ken ik de verhalen niet, eerlijk gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 12:38

Bij mij komen die gaten in mijn kleding gewoon door de wasmachine volgens mij..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 12:44

June schreef:Bij mij komen die gaten in mijn kleding gewoon door de wasmachine volgens mij..
Bij mij door motjes. De gaatjes zitten momenteel vooral bij de schouders en dat zegt genoeg.. wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 12:45

Smikkell schreef:
June schreef:Bij mij komen die gaten in mijn kleding gewoon door de wasmachine volgens mij..
Bij mij door motjes. De gaatjes zitten momenteel vooral bij de schouders en dat zegt genoeg.. wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 3 394967

Oké, ik ben vast dom, maar dat zegt voor mij echt niks wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 12:49

June schreef:
Smikkell schreef:

Oké, ik ben vast dom, maar dat zegt voor mij echt niks wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 3 394967
Niet zo gek toch dat jij niets weet van mijn motten, kast en kleding?

De kleding hangt en vrij strak tegen elkaar. De schouders is dus een plek waar ze goed bij kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 12:58

Ik dacht dat het vast iets zei als je kleding bij de schouders kapot was door je 'dat zegt al genoeg', maar het zei me dus niks. Ik begrijp nu inderdaad waarom Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 18:34

Smikkell schreef:

Idd, dit gebeurd vaker...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: