Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat te doen tegen zilvervisjes

+7
Floor
Jade
Lady Starstruck
Silver
Toet
ExpressoB
Minx
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 2 Empty Re: wat te doen tegen zilvervisjes

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 11:49

Dat is niet mijn handschrift, vriend.. wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 2 166342

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 2 Empty Re: wat te doen tegen zilvervisjes

Bericht  Jade wo 21 maa 2012 - 19:02

Een halve uitgeholde rauwe aardappel in een half open boterhamzakje.. 1 nacht in het donker laten liggen...

De volgende dag was bij mij alles weg.. heb er geen weer gezien!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 19:14

Ik heb een paar van die beestjes in een buisje. Al weken. Zonder lucht, zonder eten. Die beestjes stellen weinig voor maar toch ook weer niet. Heb nu mijn oorwurm erbij gezet trouwens, zal zo zien of ze vrienden zijn geworden of niet :P.

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 21 maa 2012 - 21:11

En dan zei ik gister nog dat we sporadisch eens 1 zagen. Waren het er gisteravond ineens heel veel... We hebben juist meer de ramen open gehad. Veel meer gelucht. Incl. Badkamer.
Die truc met de aardappel ook geprobeed. Maar dat werkte toen ook niet... Helaas. En alle gaatjes dichtkitten heeft ook weinig zin, omdat de plintjes niet af zijn.
Verder zei mijn vriend dat het laminaat ook veranderd. Hierdoor zet het uit en komen en meer kiertjes. Dus wie oh wie heeft de ultime tip?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor wo 21 maa 2012 - 21:15

had ik maar de ultieme tip, ik vind die beesten zo smerig maar ze zitten hier in het hele huis (al van de vorige eigenaar), krijg ze echt nooit meer weg ben ik bang.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Penny Blossom wo 21 maa 2012 - 21:18

Op mijn werk hadden we er ook heeeeel veeeeel. Onlangs is alles verbouwd, het hele gebouw gestript en een stuk aanbouw. Van bijna niets weer een compleet woonhuis gemaakt. En prompt! De eerste ochtend zaten er al weer zilvervlisjes. Het gebouw is 9 maanden lang leeg, gelucht en gestript en het heeft helemaal niets geholpen.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 22:32

FryskeFlinter schreef:Dus wie oh wie heeft de ultime tip?

Die is er niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 22:54

Blugh, ik vind die beestjes zoooo ranzig!! Slapeloze nachten van gehad. Ik heb er ook alleen nog maar oog voor, savonds als ik het licht aandoe boven dan kijk ik als eerste op de grond en ga ik op jacht, doodmaken zal ik ze!!! Bahdiebah, en wetende dat er nog heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel in je woning zitten. Ik probeer het maar te accepteren en de motherf*cker die ik tegenkom, die leeft bij mij niet meer. Very Happy

Oh ja, en die spray helpt wel maar dan moet je alles doen en moeten je buren het ook doen en blijven doen. Ze bellen namelijk niet aan om te vragen of ze binnen mogen komen... Ik mag van mijn vriend niet met insectenspray in de weer, we hebben kleine kindjes en dat is niet echt verstandig.

Zilvervisghetto.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 23:03

Wat doen die beestjes dan? Ik heb ze hier nog nooit gezien, denk ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 23:04

_Jackie schreef:Wat doen die beestjes dan? Ik heb ze hier nog nooit gezien, denk ik!

Haha, ze vreten papier op en houdenvan huidschilvers. Verder doen ze niet zoveel behalve pesten...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 23:07

Shoesdontlie schreef:
_Jackie schreef:Wat doen die beestjes dan? Ik heb ze hier nog nooit gezien, denk ik!

Haha, ze vreten papier op en houdenvan huidschilvers. Verder doen ze niet zoveel behalve pesten...

Oh, haha!
Ik heb hier alleen een konijn die het leuk vind om papier op te eten, meer niet Very Happy

Maar ik geloof dat ik liever zilvervisjes heb dan de processierupsen die ik zometeen weer in mijn tuin heb Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 0:00

Slapeloze nachten lijkt me wat extreem, maar goed de spuitbussen kunnen idd een werkzame stof bevatten die niet goed is voor kindjes onder de 4 en vissen. Altijd even lezen voor gebruik. En je zou idd de buren ook moeten doen, alle boeken uit moeten schudden en dan is er nog geen garantie... 'Vreten papier' klinkt ook wat overdreven maar het klopt wel, het zullen alleen geen kilo's zijn.

Gast
Gast

Bericht  Tania do 22 maa 2012 - 0:28

Hier zitten ze in de hele wijk. Ik heb de hoop opgegeven dat we ze ooit wegkrijgen dus ik ben nu maar gewoon vriendjes met ze geworden :P

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:03

Zusje, wij hebben ze ook in huis (oud herenhuis, waar ik ze echt never nooit meer uit ga krijgen volgens mij). Nu ga ik waarschijnlijk over een maand of zeven verhuizen. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ze niet meegaan? Alles goed uitkloppen alleen? Of denk je dat het zinloos zal zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:10

June schreef:Zusje, wij hebben ze ook in huis (oud herenhuis, waar ik ze echt never nooit meer uit ga krijgen volgens mij). Nu ga ik waarschijnlijk over een maand of zeven verhuizen. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ze niet meegaan? Alles goed uitkloppen alleen? Of denk je dat het zinloos zal zijn?

De kans is redelijk aanwezig dat je ze meeverhuisd ja. Ik bedoel, je stopt je spullen in kartonnen dozen, die staan er dan even en daar ga je al... Ze kruipen tussen die klepjes en verhuizen zo mee dus. Wat je zou kunnen doen is met een spuitbus alle naden en kieren behandelen in een ruimte waar je de dozen neerzet. Eerst behandelen, goed controleren (de spullen die je in de dozen doet, boeken uitkloppen idd), en dan de dozen in die ruimte zetten. En niet te lang dus... Maar 100% garantie heb je gewoon niet.

Op mijn werk zijn ze trouwens wel bezig met iets te ontwikkelen hier tegen. Dat zal aardig extra werk opleveren. We voeren nu ook wel een behandeling uit maar het blijft moeilijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:12

Dat gaat m echt niet worden. Ik heb een planken vloer, dan kan ik heel de vloer in gaan spuiten en ik moet die dozen gewoon in mijn kamer zetten. Nou, dan blijven ze gewoon lekker bij me I love you. Gratis huisdieren heujjj cheers

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck do 22 maa 2012 - 6:13

_Jackie schreef:
Shoesdontlie schreef:

Oh, haha!
Ik heb hier alleen een konijn die het leuk vind om papier op te eten, meer niet Very Happy

Maar ik geloof dat ik liever zilvervisjes heb dan de processierupsen die ik zometeen weer in mijn tuin heb Cry

Ik heb laatst iets op tv gezien. Waren 3 verschillende gezinnen in Amerika. De 1 had een rattenplaag, de ander een betwantsen plaag en weer de ander had een schorpioenenplaag in huis. Nou geef mij dan inderdaad maar tien keer liever zilvervisjes haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:19

June schreef:Dat gaat m echt niet worden. Ik heb een planken vloer, dan kan ik heel de vloer in gaan spuiten en ik moet die dozen gewoon in mijn kamer zetten. Nou, dan blijven ze gewoon lekker bij me I love you. Gratis huisdieren heujjj cheers

Maar zitten daar ook echt wel naden dan tussen die planken? Of zie je ze voornamelijk bij de plinten (of waar die zouden zitten)?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:20

Lady Starstruck schreef:Ik heb laatst iets op tv gezien. Waren 3 verschillende gezinnen in Amerika. De 1 had een rattenplaag, de ander een betwantsen plaag en weer de ander had een schorpioenenplaag in huis. Nou geef mij dan inderdaad maar tien keer liever zilvervisjes haha.

Haha gaaf, die heb ik ook gezien! Bedwantsen zijn echt erg. Ik kreeg die behandeling voor mijn examen laughcry. Ik word niet zo snel kriegelig van beestjes maar bedwantsen ieeeeeeeeeeeeeuw!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:20

Ik heb er vorige week voor het eerst 1 gezien, hij zat in de keuken op de muur.
Hoop dat het daarbij blijft.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:21

Zusje, mag ik je nummer dan Whatsapp ik wel even een foto Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck do 22 maa 2012 - 6:22

Zusje schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik heb laatst iets op tv gezien. Waren 3 verschillende gezinnen in Amerika. De 1 had een rattenplaag, de ander een betwantsen plaag en weer de ander had een schorpioenenplaag in huis. Nou geef mij dan inderdaad maar tien keer liever zilvervisjes haha.

Haha gaaf, die heb ik ook gezien! Bedwantsen zijn echt erg. Ik kreeg die behandeling voor mijn examen wat te doen tegen zilvervisjes - Pagina 2 394967. Ik word niet zo snel kriegelig van beestjes maar bedwantsen ieeeeeeeeeeeeeuw!

Jaa dat was met reportage, met die Pepijn Bierbrooddinges. Je zal het hebben in je huis :shock: Die schorpioenen vond ik ook doodeng. Ze waren nog hartstikke giftig ook.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:26

Ja, het scheelt dat er geen schorpioenen in NL zijn op die manier. Nou ja, het komt altijd wel een keer voor natuurlijk dat er hier toch iets is wat er niet hoort. Bedwantsen komt nu ook wel erg op.

June, nummer staat gewoon op mijn fb smile.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck do 22 maa 2012 - 6:27

Gelukkig zijn ze hier niet inderdaad. Het mag dan wel mijn sterrenbeeld zijn, maar sommige zijn echt gevaarlijk. Die bedwantsen hoef ik ook niet, en die ratten vond ik ook eng. Ik ben sowieso bang voor alle kruipende beesten (insecten) dus ik denk dat ik gillend gek zou worden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:31

Ja maar over het algemeen kun je makkelijker zorgen dat ratten en muizen buiten blijven dan als je bedwantsen hebt of bv zilvervisjes. Ze gaan werkelijk overal tussen zitten... Sowieso komt het weinig voor, ratten binnen...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: