Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor wie brand jij een kaarsje?

+22
Sweety
Bosjesvrouw
Mysterious
SoGood
xxjojootjexx
_DoI
Silver
Shy
Merai
love
Beachgirl
Angela_1986
Joli86
banjer49
patjuhhh
Flip Fluitketel
Zwerver
Cherique
Butterfly78
Suus
Sterre
Flinder
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Beachgirl wo 12 jan 2011 - 8:49

Voor mijn omaatje. Ook alweer 2 jaar geleden overleden (het gaat zo snel! Sad ) en ik mis haar nog steeds! Ze was als een tweede moeder voor me! Ik moest en zou elke week even bij haar langsgaan, anders voelde ik me zo schuldig. Ze was helaas erg ziek, en heeft echt geknokt om haar 79ste verjaardag nog mee te mogen maken, helaas is ze een maand later overleden.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  love wo 12 jan 2011 - 8:58

... Voor mijn vader die 17januari alweer 5 jaar is overleden op 49jaar Cry
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Merai wo 12 jan 2011 - 10:12

Voor de lieve sterke vrouw waarvan ik vandaag de crematie bezocht heb, en voor haar man en kinderen voor een heleboel kracht.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Shy wo 12 jan 2011 - 21:19

Voor mijn moeder die nu alweer 5 jaar geleden is overleden.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Silver wo 12 jan 2011 - 21:40

Voor alle diebaren die ik in een kort stukje tijd achter elkaar heb verloren ... Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  _DoI wo 12 jan 2011 - 22:04

Voor m'n schoonmoeder. Het is alweer 1 jaar en vijf maanden geleden dat zij een hersenbloeding in de hersenstam kreeg. Zeven dagen later is ze hersendood verklaard en werd de behandeling/beademing gestaakt. Ik mis haar verschrikkelijk.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  xxjojootjexx wo 12 jan 2011 - 22:50

Voor mijn oma. Die is afgelopen dinsdag overleden.
Ben gisteren bij haar wezen kijken waar ze opgebaard ligt.. Ze ziet er "mooi" uit, heeft haar waardigheid weer terug, alle pijn is uit het lichaam..


xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  SoGood wo 12 jan 2011 - 23:12

Ik brand vaak een kaarsje voor mensen die steun nodig hebben, die gelukkig nog gewoon bij ons zijn.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Mysterious do 13 jan 2011 - 22:12

Ik wil graag een kaarsje branden voor mijn broer omdat hij in een moeilijke scheiding zit. Ook een kaarsje voor zijn kinderen die het moeilijk hebben en voor mijn ouders die heel veel verdriet hebben.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Bosjesvrouw do 13 jan 2011 - 22:21

Voor mijn oom die (op 1 feb.) een half jaar geleden plotseling overleed.

En voor mijn vriendin van 25jr die baarmoeder/eierstok kanker heeft en
die volgende maand nog een zware operatie te wachten staat.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Sweety do 13 jan 2011 - 22:44

Voor iedereen hier in dit topic ( en forum ) die het moeilijk heeft. En ook voor mijn opa die 10 jaar geleden is overleden en mijn tante. Haar man is vorig jaar overleden en het is een schat van een vrouw. Zij heeft echt een gouden hart. En die hoop ik met het kaarsje wat meer rust en vrede te brengen met het gemis.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 22:48

Nu, voor mezelf en voor M.ara, hopende dat ze geen onderliggend open ruggentje heeft. Ook voor mijn overleden opa I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  MissD do 13 jan 2011 - 23:56

Ik brand iedere avond een kaarsje voor mijn opa. Had een hele goede band met hem. Hij is inmiddels alweer 14jaar geleden overleden maar ik mis hem steeds meer, zou hem nog zoveel willen vragen, en willen horen hoe hij vind dat ik het nu doe.


MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 0:06

Ik wil in de eerste plaats voor iedereen uit dit topic een kaarsje branden. Ik heb veel ''mooie'' dingen voorbij zien komen en dat ontroert me...

Ik brand een kaarsje voor mijn opa, mijn oma, mijn oom, het broertje van mijn (ex)vriend, de beste vriend van mijn vader en voor mijn recent overleden hond...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  JD vr 14 jan 2011 - 3:30

voor mijn oma, ze is in 2007 overleden, en zou afgelopen dinsdag 87 zijn geworden...

en voor mijn neefje. hij is in juli 2009 op 21 jarige leeftijd overleden na een hele zware strijd tegen kanker....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 4:27

x-justme-x schreef:Ik brand in gedachten een kaarsje voor mijn papa. Hij is nu met onderzoeken bezig voor zijn slokdarm/darmen/maag.
Mijn gevoel zegt dat het verkeerd is en ben daar zo ontzettend bang voor.

heel veel sterkte voor jullie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 5:37

Normaal voor mijn lieve omaatje. Het verhaal van sterre had zo mijn verhaal kunnen zijn. Ik mis haar nog elke dag en heb echt nog zo vaak dat ik denk oh dat moet ik aan oma vertellen! Terwijl ze toch al 5 jaar overleden is. Het nummer fiets van Herman van Veen draai ik altijd als ik aan haar moet denken:). Lief omaatje.

Maar nu ook voor de vriendin van mijn opa die helaas maandag na een kort ziekbed is overleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker. Het was een geweldige vrouw die echt het beste in mijn opa naar boven haalde. Wat zal ik haar missen en ik vind het ook zo erg voor mijn opa. Nu zit hij straks weer alleen in dat veel te grote huis, zonder lieve B.
Ze was echt inspirerend en daar ben ik haar erg dankbaar voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 5:46

Wat een verdrietige berichten allemaal,

voor iedereen die 't nodig heeft : hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  banjer49 vr 14 jan 2011 - 11:08

Sweety-Annanas-Anousch
dank je wel voor kaarsjes branden voor meiden die het moeilijk hebben
zulke steun doet goed hug
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Mscene vr 14 jan 2011 - 11:22

Voor mijn stiefmoeder die op relatief jonge leeftijd ongeneeslijke longkanker met uitzaaiingen heeft om haar nóg sterker te maken!
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : Omgeving Schiphol

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  missthera za 15 jan 2011 - 0:17

Voor mijn zoontje. Aankomende april alweer 3 jaar gelden dat hij overleden is. Een week na zijn geboorte aan hersenvliesontsteking. Cry

En voor iedereen die hier gereageerd heeft en zijn eigen redenenen heeft om een kaarsje te branden. Sterkte allemaal.

hug
missthera
missthera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 19
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : zaandam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  banjer49 za 15 jan 2011 - 1:18

missthera schreef:Voor mijn zoontje. Aankomende april alweer 3 jaar gelden dat hij overleden is. Een week na zijn geboorte aan hersenvliesontsteking. Cry

En voor iedereen die hier gereageerd heeft en zijn eigen redenenen heeft om een kaarsje te branden. Sterkte allemaal.

hug

o wat vreselijk zeg, zal voor jou ook een kaarsjes branden hug
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 1:52

Het grijpt me aan hoeveel gemis er eigenlijk is. Schrikbarend hoeveel meiden hun vader of moeder al moeten missen... Cry Het lijkt me het verschrikkelijkste wat er is.
Maar ook voor alle andere verliezen, zoals een kindje...

Ik ontbrand voor iedereen hier een kaarsje om zo haar eigen dierbaren te kunnen herdenken..

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Kaarsenslangmuur

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Joli86 do 20 jan 2011 - 7:45

x-justme-x schreef:Ik brand in gedachten een kaarsje voor mijn papa. Hij is nu met onderzoeken bezig voor zijn slokdarm/darmen/maag.
Mijn gevoel zegt dat het verkeerd is en ben daar zo ontzettend bang voor.

Vandaag heeft hij de voorlopige uitslag gehad van de onderzoeken en de dokter zei dat er niks ernstigs aan de hand is.. Verder weten we nog niks, maar dit is al een hele opluchting!! :-)
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 11:15

Voor mijn neef en zijn vrouw die vandaag een kindje hebben gekregen bij 22 weken zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij een kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij een kaarsje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum