Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

banen dillema

3 plaatsers

Ga naar beneden

banen dillema Empty banen dillema

Bericht  baboeska wo 21 maa 2012 - 1:01

Ik zit een beetje met een dillema. Sinds 3 maanden heb ik een baan in de thuiszorg voor 20-30 uur per week ( meestal werk ik mn max ).
Daarnaast heb ik nog een invalbaan als verpleegkundige in het ziekenhuis. Hiervoor bellen ze me regelmatig, maar vaak moet ik dan nee verkopen, omdat ik al bij de thuizorg werk.

Voor het ziekenhuis dus heel vervelend, maar ik voel me er zelf ook niet prettig bij om steeds nee te zeggen.
Nu is het dillema eigenlijk, wat ga ik doen? Blijf ik het ziekenhuis erbij houden of zeg ik het op?
Ik heb het ontzettend naar mn zin in de thuiszorg, maar de hectiek/uitdaging van het ziekenhuis vind ik ook erg leuk!
Dus een combi zou perfect zijn, en was ook mn bedoeling, maar het is gewoon niet te doen.

Oh ik vind het zo moeilijk...ik wil gewoon allebei haha. Maar het lukt me niet meer, ik zit nu in een reeks van 12 dagen werken. Het zijn dan bij de thuiszorg meestal maar 5.5 a 6 uren per dag maar toch, iedere dag vroeg uit bed. Soms een late dienst in het zh tot 23.30 en dan de volgende dag weer 7.00 bij de thuiszorg beginnen.

Maar ik vind het zo'n stap om het zh op te zeggen. Ook omdat ik nog maar een jaarcontract bij de thuiszorg heb, wat als die niet verlengd wordt? Dan heb ik niks meer. Oh het is zo lastig....

wat zouden jullie doen? Volledig gaan voor de thuiszorg, of toch het ziekenhuis achter de hand houden.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

banen dillema Empty Re: banen dillema

Bericht  Atelier Madame wo 21 maa 2012 - 1:55

Krijg je na je dit eerste jaar bij de thuiszorg een vast contract? Dan zou ik ervoor kiezen om dan het ziekenhuis af te zeggen. Maar als ik het goed begrijp heb je een 0 uren contract bij het ziekenhuis? En roepen ze je alleen op? Kan je niet een wat duidelijkere planning in je agenda maken? Zo van die en die dagen ben ik beschikbaar voor het ziekenhuis, en die en die dagen doe ik de thuiszorg. Ik geef iig bij mijn ziekenhuis altijd de dagen door dat ik beschikbaar ben om te werken. De dagen die ik niet kan hoef ik ook niet te komen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

banen dillema Empty Re: banen dillema

Bericht  Marcellah89 wo 21 maa 2012 - 1:58

Ja lastig is dat!
Ik weet dat wanneer je 30 uur in de thuiszorg werkt je dagen zo versnipperd zijn dat je inderdaad geen energie en ook geen tijd meer over hebt om nog ander werk te accepteren. Zou je niet je contract bij de thuiszorg kunnen aanpassen naar noem maar wat 24 uur? dat je dan misschien nog een dag over hebt om in het ziekenhuis erbij te werken? Dan zijn je dagen wat minder gesnipperd. En kun je ook niet zorgen dat je toch 8 uur op een dag gaat maken bij de thuiszorg desnoods wel gebroken maar dan ben je wel in een dag of 3 aan je uren.
Ik heb namelijk ook een tijd in de thuiszorg gewerkt en daar kon ik er wel voor zorgen dat ik mijn uren niet zo enorm verspreid over de week had.
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

banen dillema Empty Re: banen dillema

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum