Een soort van 2 banen hebben + verantwoordelijkheid.
Pagina 1 van 1
Een soort van 2 banen hebben + verantwoordelijkheid.
Ik werk ergens een uurtje of 24.
Nu werk ik bij, bij een soort van uitzend bureau in ons bedrijf.
Als er bij mijn eigen baan werk overleggen zijn, terug kom dagen, scholingen, praatjes vind ik het helemaal geen probleem om terug te komen want dat hoort gewoon bij mijn werk. Als ik 1 dag in de week vrij ben en het is toevallig op die dag dan doe ik dat zonder problemen ook al is het niet altijd even leuk.
Bij mijn soort van tweede baan via dat bureau werk ik gemiddeld 8 uur per week bij om aan meer uren te komen. Via dat bureau is er ook vaak een werkoverleg + scholingen en vaak net op mijn vrije dag. Ik heb gewoon 0,0 zin om op mijn vrije dagen daarvoor terug te moeten komen omdat ik al veel energie in mijn eigen baan steek. Ik wil bij hun gewoon werken en betaalt worden en thats't it.
Helaas verwachten ze dit wel van mij en doen er een beetje raar over. Ook omdat ik het vergeet en gewoon niks van mezelf laat horen wat natuurlijk niet heel netjes is. Maar ik heb er de energie niet voor, gewoon werken alleen vind ik prima en lees de notulen wel.
Hoe zouden jullie hier tegen aan kijken?
Nu werk ik bij, bij een soort van uitzend bureau in ons bedrijf.
Als er bij mijn eigen baan werk overleggen zijn, terug kom dagen, scholingen, praatjes vind ik het helemaal geen probleem om terug te komen want dat hoort gewoon bij mijn werk. Als ik 1 dag in de week vrij ben en het is toevallig op die dag dan doe ik dat zonder problemen ook al is het niet altijd even leuk.
Bij mijn soort van tweede baan via dat bureau werk ik gemiddeld 8 uur per week bij om aan meer uren te komen. Via dat bureau is er ook vaak een werkoverleg + scholingen en vaak net op mijn vrije dag. Ik heb gewoon 0,0 zin om op mijn vrije dagen daarvoor terug te moeten komen omdat ik al veel energie in mijn eigen baan steek. Ik wil bij hun gewoon werken en betaalt worden en thats't it.
Helaas verwachten ze dit wel van mij en doen er een beetje raar over. Ook omdat ik het vergeet en gewoon niks van mezelf laat horen wat natuurlijk niet heel netjes is. Maar ik heb er de energie niet voor, gewoon werken alleen vind ik prima en lees de notulen wel.
Hoe zouden jullie hier tegen aan kijken?
Gast- Gast
Re: Een soort van 2 banen hebben + verantwoordelijkheid.
Ik kan niet echt in je verhaal op maken wat voor functie je bij dat 2de baantje hebt. Dat kan ook veel schelen. Daarnaast is het nooit goed om niks van je te laten horen bij zulk soort dingen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
twijfel ook om er mee te stoppen alleen maar omdat ik daar geen zin in heb. Werken wil ik wel.
Laatst aangepast door pleister+ op di 11 jan 2011 - 0:39; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ik kan niet echt in je verhaal op maken wat voor functie je bij dat 2de baantje hebt. Dat kan ook veel schelen. Daarnaast is het nooit goed om niks van je te laten horen bij zulk soort dingen.
dezelfde functie alleen op een andere plek waar ze hulp nodig hebben.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!
» Solliciteren op hbo banen zonder diploma?
» banen dillema
» 2 banen; uitleg in Lekentaal?
» 2 banen en belasting betalen
» Solliciteren op hbo banen zonder diploma?
» banen dillema
» 2 banen; uitleg in Lekentaal?
» 2 banen en belasting betalen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: