Goedemorgen!
+2
Ibbeltje
Pompoen
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal,
ik ben duf als een konijn want moest voor mijn doen best vroeg op om mijn auto weg te brengen voor apk-keuring. Ik laat ook een grote beurt doen, er piept en kraakt van alles en volgens mij gaat er ook iets niet goed met de olie. Ik hoop dus dat verder alles goed komt en dat het me niet heel veel geld gaat kosten!
Verder ga ik vanmiddag eind van de middag richting een vriendin, we gaan even boodschappen doen en daarna nog een andere vriendin ophalen en dan weer bij een andere vriendin pannenkoeken eten. Echt leuk, het is heel spontaan gisteren afgesproken en toen konden er ineens 5 van de 6 terwijl het vaak heel moeilijk is om iedereen bij elkaar te krijgen!
Fijne dag allemaal!!
ik ben duf als een konijn want moest voor mijn doen best vroeg op om mijn auto weg te brengen voor apk-keuring. Ik laat ook een grote beurt doen, er piept en kraakt van alles en volgens mij gaat er ook iets niet goed met de olie. Ik hoop dus dat verder alles goed komt en dat het me niet heel veel geld gaat kosten!
Verder ga ik vanmiddag eind van de middag richting een vriendin, we gaan even boodschappen doen en daarna nog een andere vriendin ophalen en dan weer bij een andere vriendin pannenkoeken eten. Echt leuk, het is heel spontaan gisteren afgesproken en toen konden er ineens 5 van de 6 terwijl het vaak heel moeilijk is om iedereen bij elkaar te krijgen!
Fijne dag allemaal!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Pompoen succes met de auto. En wat super leuk van die spontane pannenkoek-eet-afspraak met bijna iedereen van de groep. Veel plezier!
Ik heb niet veel op de planning vandaag. Misschien weer lekker een stuk wandelen.
Fijne dag!
Pompoen succes met de auto. En wat super leuk van die spontane pannenkoek-eet-afspraak met bijna iedereen van de groep. Veel plezier!
Ik heb niet veel op de planning vandaag. Misschien weer lekker een stuk wandelen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben vandaag nog lekker vrij heerlijk! Zometeen lekker een stuk wandelen met mijn hond en vanmiddag op het terras zitten
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Klinkt als een heerlijke dag Kaboutertje!Kaboutertje schreef:Ik ben vandaag nog lekker vrij heerlijk! Zometeen lekker een stuk wandelen met mijn hond en vanmiddag op het terras zitten
Gast- Gast
Oh wat een heerlijke dag Kaboutertje! Pompoen, jij ook veel plezier met je pannenkoekenuitje!
Ik ben helaas wakker geworden met fikse hoofdpijn, dus net paracetamol genomen. Moet nodig boodschappen doen, dus dat ga ik vandaag doen en dan even nieuwe medicijnen inslaan, want ik heb niks meer in huis. Nu zit ik met m'n glaasje multivitaminebruis even op te starten, en daarna ga ik de hele dag aan het werk. En boodschappen doen dus. En vanavond misschien nog even werken en daarna lekker Modern Family marathon houden. Ik ben verslaafd
Ik ben helaas wakker geworden met fikse hoofdpijn, dus net paracetamol genomen. Moet nodig boodschappen doen, dus dat ga ik vandaag doen en dan even nieuwe medicijnen inslaan, want ik heb niks meer in huis. Nu zit ik met m'n glaasje multivitaminebruis even op te starten, en daarna ga ik de hele dag aan het werk. En boodschappen doen dus. En vanavond misschien nog even werken en daarna lekker Modern Family marathon houden. Ik ben verslaafd
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Modern Family is hilarisch, echt mijn humor! GeniaalMarin schreef:Oh wat een heerlijke dag Kaboutertje! Pompoen, jij ook veel plezier met je pannenkoekenuitje!
Gast- Gast
Zelda schreef:Klinkt als een heerlijke dag Kaboutertje!Kaboutertje schreef:Ik ben vandaag nog lekker vrij heerlijk! Zometeen lekker een stuk wandelen met mijn hond en vanmiddag op het terras zitten
Jaa En wat staat er bij jou op de planning?
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Om half 12 ga ik M. ophalen van de peuterspeelzaal en verder staat er nog niet veel op de planning, behalve schoonmaken maar dat doe ik zometeen haha.Kaboutertje schreef:Zelda schreef:Klinkt als een heerlijke dag Kaboutertje!Kaboutertje schreef:Ik ben vandaag nog lekker vrij heerlijk! Zometeen lekker een stuk wandelen met mijn hond en vanmiddag op het terras zitten
Jaa En wat staat er bij jou op de planning?
Gast- Gast
Zelda schreef:
Modern Family is hilarisch, echt mijn humor! Geniaal
Ja he Ik vind het ook echt heel leuk en lach regelmatig echt hardop. Dat meisje Alex doet me heel erg denken aan mijn kleine zusje, met dat neusje en brilletje en echt zo'n wijsneus. Echt zelfde soort koppie ook al is ze wat ouder.
Marin- Lady Post-a-lot
Goedemorgen,
Na amper vier uur slaap zit ik alweer achter de pc.
Vandaag de laatste dag om aan mijn scriptie te werken, dus ik ga er nog even de volle 100% voor! Morgenochtend om 9 uur moet de conceptversie ingeleverd worden.
Dus helaas hele dag binnen ondanks mooie weer maarja voor goed doel!
Fijne dag allemaal!
Na amper vier uur slaap zit ik alweer achter de pc.
Vandaag de laatste dag om aan mijn scriptie te werken, dus ik ga er nog even de volle 100% voor! Morgenochtend om 9 uur moet de conceptversie ingeleverd worden.
Dus helaas hele dag binnen ondanks mooie weer maarja voor goed doel!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekkkkkkkkkkoffiekoffie
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
Iemand ook een bakkie?
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekkkkkkkkkkoffiekoffie
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
Iemand ook een bakkie?
Gast- Gast
Ah yes, goed idee!
Marin- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Ik voel me ziehiek. Dikke keel en dichte neus. En lam. Erg lam. Ik denk dat ik zo maar weer in bed ga.
Fijne dag iedereen!
Ik voel me ziehiek. Dikke keel en dichte neus. En lam. Erg lam. Ik denk dat ik zo maar weer in bed ga.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik voel me super goed haha, komt door het lente weer.
En omdat we gisteren m`n vriend z`n ex tegenkwamen en ze een enorme kont gekregen heeft.
Ik voel me super goed haha, komt door het lente weer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: