Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 22:44

Ja de zon is er eindelijk door. Heerlijk!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elysia za 24 maa 2012 - 22:49

Ja echt heerlijk smile
Hoop alleen dat we dit jaar niet weer een slechte zomer krijgen! De laatste jaren begint de lente vroeg en hebben we in maart al prachtig weer, en is het vervolgens in augustus alweer kut Sad
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 22:52

Vorig jaar is het meeste qua weer langs me heen gegaan. Moest rust houden tot half juli en daarna had ik het te druk om me druk te maken over het weer haha.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 22:53

Tja dat is afwachten. Gewoon nu lekker genieten, dan heb je iig al hele mooie dagen gehad smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:08

Ik dacht vannacht serieus dat het dagcafé verwijderd was zodat men hoopte dat er meer topics geopend gingen worden.
Kon het hele topic niet terug vinden door de 0,0 activiteit die er was.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 23:11

hahaha nou gelukkig is hij niet verwijderd Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:12

Ja precies. Zouden velen hier vast niet blij mee zijn als dat wel ging gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 23:15

Nee precies. Het is wel fijn om gewoon gezellig te kletsen hier.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:26

Van mij mag het Dagcafe best verwijderd worden. Vind die kritiek zo'n onzin altijd. De meeste mensen die hier even bewust hun verhaal komen droppen, zijn mensen die je normaal niet ziet. Laat de 'Doen?' sekte dan ook gelijk opdoeken.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 24 maa 2012 - 23:27

Kritiek? Bedoel je nu van wat ik zei?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:33

Reva schreef:Van mij mag het Dagcafe best verwijderd worden. Vind die kritiek zo'n onzin altijd. De meeste mensen die hier even bewust hun verhaal komen droppen, zijn mensen die je normaal niet ziet. Laat de 'Doen?' sekte dan ook gelijk opdoeken.
Ik snap niet zo goed dat dit voor jou zo'n probleem is. Dus mensen mogen hier niet even langskomen in hun verhaal te doen? Is het Dagcafe alleen voor een bepaald groepje mensen dan?

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 24 maa 2012 - 23:39

Goedemorgen !!!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:42

Zelda schreef:
Reva schreef:Van mij mag het Dagcafe best verwijderd worden. Vind die kritiek zo'n onzin altijd. De meeste mensen die hier even bewust hun verhaal komen droppen, zijn mensen die je normaal niet ziet. Laat de 'Doen?' sekte dan ook gelijk opdoeken.
Ik snap niet zo goed dat dit voor jou zo'n probleem is. Dus mensen mogen hier niet even langskomen in hun verhaal te doen? Is het Dagcafe alleen voor een bepaald groepje mensen dan?

Waar lees jij dat hier alleen vaste mensen mogen komen? En waar lees je dat ik het een probleem zou vinden dat mensen hier een verhaal komen droppen? Lezen wat je wil noemen ze dat. Iedereen net hier meeposten van mij, graag zelfs, genoeg leuke forummers die ik graag in het Dagcafe zou zien. De steeds terugkerende kritiek is echter dat hier alle actie zijn en hier alles zou gebeuren, dat begrijp ik niet. Je gaat mij niet wijsmaken dat de misschien 10 mensen die hier vaak komen om te praten over koetjes en kalfjes, de reden zijn dat de rest van het forum inkakt. Dat wordt ook niet gezegd over topics als 'Doen?'. Het Dagcafe lijkt alleen soms voor mensen die je hier normaal niet ziet wel laagdrempelig te zijn om even antwoord of reacties te krijgen op een probleem. Iets waarvoor ze wel een eigen topic hadden kunnen openen. Nogmaals, ze zijn welkom, maar dat soort dingen zorgt wel voor het inkakken. De mensen die hier vaak komen zie ik merendeels gewoon slowchatten ipv topicwaardige issues bespreken.

Oftewel Zelda, niks van wat jij hebt geconcludeerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:51

Ik concludeer niks, ik vraag Wink jij zegt letterlijk zelf: De mensen die hier even bewust hun verhaal komen droppen, zijn de mensen die je hier normaal niet ziet. Dat komt op mij over alsof je het vreemd vindt dat dat gebeurd, terwijl ik zoiets heb van waar maak je je druk om laughcry
Verder ben ik het wel met je eens betreft Dagcafe. Ik vind de kritiek ook onnodig en ik denk ook niet dat het Dagcafe 1 van de redenen is waarom het forum is ingekakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:52

Filet American is niet goed als je de avond ervoor gedronken hebt pale en dat is wel een conclusie.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 0:01

Prima. Volgens mij schrijf je echter 'Ik snap niet waarom dit voor jou zo'n probleem is'. Het is geen probleem dat ze langskomen, dat zeg ik nergens, het is alleen geen inloopspreekuur van een psychologiepraktijk hier. Daar zijn de andere pijlers voor. Open je topic met je issue en van mijn part kom je daarna hier blaten, ook al kom je hier anders nooit, dat je een topic hebt geopend en graag reacties zou willen of blij bent dat je even je hart hebt kunnen luchten. Dan kan iedere forummer het lezen en worden die topopicwaardige zaken niet onttrokken aan het zicht van de forummers die het Dagcafe structureel mijden of alleen trouw meelezen.

Dus, korte samenvatting: Iedereen is welkom, oud, nieuw, dagcafebezoeker ja of nee, maar bewaar je topicwaardige info voor buiten het café. Want er komt nu veel kritiek op het Dagcafe -ook bijzonder dat Ibbel zich aangesproken voelde door die zin-, terwijl de vork heel anders in de steel zit. De actie waar men over spreekt die hier zou zijn, komt doorgaans van 'buitenaf, maar er wordt naar de vaste groep gewezen als schuldige.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 25 maa 2012 - 0:15

middag nerd
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ibbeltje zo 25 maa 2012 - 0:27

Nou ik snapte even niet waar het ineens vandaan kwam.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elysia zo 25 maa 2012 - 2:16

Ik denk persoonlijk juist dat het goed is dat er zoiets is als een dagcafé, zodat mensen hun random geklets niet in andere topics doen waar je dus van het topic afdwaalt.
Ik vind persoonlijk wel dat zoiets moet blijven bestaan, ik heb hier verder dan nog niet gepost buiten vandaag om, maar soms is het weleens lekker om even van je af te kletsen zonder dat het meteen weer over een bepaald onderwerp gaat.
Ben het er wel mee eens dat echt de serieuzere en langere verhalen enzo misschien beter in een eigen topic gezet kunnen worden smile
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 4:36

Ik snap de discussie niet om het DagCafé. Ik ben niet van plan deze te verwijderen maar heb wel eerder de kanttekening gemaakt dat onderwerpen die een topic kunnen zijn, gewoon een topic moeten hebben en dit dus alleen voor geklets moet zijn. Het is aan de forummers in het DagCafé om daar ook op die manier mee om te gaan. Ik heb het weleens gezegd 'dit is topicwaardig' en vervolgens werd er een topic over geopend. Hou dat gewoon op die manier zelf in de gaten. Ik zie dan echt het probleem niet.

Over op chitchat :P. Ik heb net gegeten en moet hoognodig mijn planning gaan maken maar ben nogal lui...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 4:47

Ik wil het Dagcafe ook niet kwijt, maar ik bedoelde het meer van dat mensen dan zullen/kunnen zien dat zonder het Dagcafe het forum niet opeens levendiger is, ondanks dat er mensen zijn die dat nu soms andersom wel beweren. Duidelijke zin :P Maar goed, doet er verder niet toe.

Ik wist niet dat de supermarkt on vijf uur sluit op zondag, dus nu heb ik niks te eten. Echt, compleet niks. Zelfs geen cracker of cup a soup ofzo, eigen schuld, weet ik, maar ik wilde na de winkeldrukte Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 4:51

Ren dan nu, je hebt nog tien minuten!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 4:53

Zit je nog in wintertijd? laughcry

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 25 maa 2012 - 4:53

Zusje schreef:Ren dan nu, je hebt nog tien minuten!

17uur.. het is al bijna 18uur! hahaha, jij loopt achter.

Ik ben eten aan het koken, spinazie, eitje, uitje, gebakken aardappel schijfjes en zelf gemaakte gehakballetjes.
Boodschappen moesten ook gedaan worden maar morgen maar.

Reva: Van Ree? een optie? :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 4:54

Oh eh... Nee, ik kan gewoon niet lezen laughcry