DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Gaaf, zoveel tulpen!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben volgende week lekker vrij, en ik ben er zo aan toe! Heerlijk niets doen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wat een heerlijk vooruitzicht, Tullow! Ik hoop voor je dat het lekkere weer aan blijft houden, heb me er alleen nog niet in verdiept. Geniet ervan!
Reva schreef:Hahaha, ja echt enorm veel, kon ook niet allemaal in de vaas Ze stonden thuis op me te wachten (in een emmer ) toen ik uit mijn werk kwamTullow schreef:Wauw, 50 tulpen.. hoe kom je daaraan??
Ik heb net de gang geschilderd, dus ben ook nuttig geweest!
Nou van wie zijn ze dan;) en wat voor kleur? Moet je rode muntjes bij ingooien, blijven ze langer rechtop staan.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Avond. Hier een door de sauna uitgeputte en door haar dochter ondergekotste Lex.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ow Lexie, is ze zó ziek?
Heb je wel lekker genoten van de sauna vandaag?
Heb je wel lekker genoten van de sauna vandaag?
Ik heb zeker genoten! Ben zelfs verbrand in mijn gezicht, haha. We hadden ook geluk met het weer!
A moest zó hoesten dat ze bijna stikte in haar slijm en daardoor begon ze te kokhalzen en kwam alles eruit. Over mij, over haar kleren, schoenen en nieuwe knuffelbeer. Over de vloer, bijna elke trede van de trap, de overloop, muur, behang, vloer in de slaapkamer, commode ... Dus ik kon gelijk een was draaien en alles schoonmaken en de vloeren dweilen. Daarna voelde A zich trouwens wel gelijk beter, ze wees zelfs alle plekjes kots op mijn broek aan toen ik die aan het schoonmaken was
A moest zó hoesten dat ze bijna stikte in haar slijm en daardoor begon ze te kokhalzen en kwam alles eruit. Over mij, over haar kleren, schoenen en nieuwe knuffelbeer. Over de vloer, bijna elke trede van de trap, de overloop, muur, behang, vloer in de slaapkamer, commode ... Dus ik kon gelijk een was draaien en alles schoonmaken en de vloeren dweilen. Daarna voelde A zich trouwens wel gelijk beter, ze wees zelfs alle plekjes kots op mijn broek aan toen ik die aan het schoonmaken was
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha wat een draakje
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Sjaantje op vr 23 maa 2012 - 12:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd tante Sjaan! Krijgt die boef eigenlijk iets mee van jouw veranderingen/vorderingen sinds je operaties?
Gast- Gast
Jaaaaaah zeker! Want laatst was ze aan t springen en dansen op de muziek van Dirk Scheele en toen kon ik mee springen en dansen! Ik kan ook wat makkelijker achter haar aan 'rennen' als ik haar te pakken wil nemen. En we kunnen weer wat makkelijker de deur uit. Al vraag ik me af in hoeverre zij echt verschil merkt met een half jaar geleden, want ik kan me niet voorstellen dat ze zich dat nog goed genoeg herinnert om te kunnen vergelijken met de situatie nu.
Oh en er was ook een tijd dat ze helemaal gefascineerd was door mijn littekens en te pas en te onpas mijn broekspijpen omhoog wilde trekken om te kijken Ze kijkt ook nog regelmatig de ziekenhuisfoto's op mijn telefoon en weet dan precies te vertellen dat ik in het ziekenhuis lag en dat ik 'au aan de knietjes' had
Oh en er was ook een tijd dat ze helemaal gefascineerd was door mijn littekens en te pas en te onpas mijn broekspijpen omhoog wilde trekken om te kijken Ze kijkt ook nog regelmatig de ziekenhuisfoto's op mijn telefoon en weet dan precies te vertellen dat ik in het ziekenhuis lag en dat ik 'au aan de knietjes' had
Goedenavond ladies!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hey WC-eend! Ik ga je gelijk weer gedag zeggen want ik duik mijn bedje in. Truste!
Slaaplekker Sjaantje!!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi meiden! Ik zit op mijn vriend te wachten, die komt zo thuis. Kom in de tussentijd nog maar even hier kijken
Gast- Gast
Morgen!
Ik ben al wat aan het
rommelen in huis, wat dingetjes opruimen enzo en ik ga zo nog even de
afwas van gisteren doen denk ik. Straks van 10 tot 12 sporten, daarna
gauw thuis douchen en eten en de stad in. Vanavond moet hier in huis nog
even schoongemaakt worden (hoewel.... Als ik daar nu aan begin, kunnen
we vanavond misschien iets leuks doen )
Oh en ik heb zo'n zin in morgen! Eerst op de fiets naar Maastricht voor een mis in de kerk (koor begeleiden) dan door naar de trein en dan ga ik 's middags in de buurt van Eindhoven eerst picknicken met een vriendin en daarna lekker de hele middag fietsen, om 's avonds ergens op een terrasje te eindigen
Ik ben al wat aan het
rommelen in huis, wat dingetjes opruimen enzo en ik ga zo nog even de
afwas van gisteren doen denk ik. Straks van 10 tot 12 sporten, daarna
gauw thuis douchen en eten en de stad in. Vanavond moet hier in huis nog
even schoongemaakt worden (hoewel.... Als ik daar nu aan begin, kunnen
we vanavond misschien iets leuks doen )
Oh en ik heb zo'n zin in morgen! Eerst op de fiets naar Maastricht voor een mis in de kerk (koor begeleiden) dan door naar de trein en dan ga ik 's middags in de buurt van Eindhoven eerst picknicken met een vriendin en daarna lekker de hele middag fietsen, om 's avonds ergens op een terrasje te eindigen
Gast- Gast
Bruce dat klinkt als een leuke weekend!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik zit in de trein naar werk, op deze mooie dag :-(
Fijne dag allemaal!
Ik zit in de trein naar werk, op deze mooie dag :-(
Fijne dag allemaal!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
OH jeetje jaa! Waar waren de nachtbrakers???
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat erg... Bijna 24 uur geen reactie. Door het lekkere weer of is iedereen uitgekeken op elkaar?
Gast- Gast
Zal ik ook maar eens gaan meekletsen hier dan, ik weet nooit wat te zeggen hier omdat ik dan net midden in een gesprek val ofzo
Maar gezien het hier zo stil valt.. goedemorgen allemaal!
Het is weer een heerlijke weertje
Maar gezien het hier zo stil valt.. goedemorgen allemaal!
Het is weer een heerlijke weertje
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Ja he, krijg echt een zomer gevoel van dit weer. Zin in vakantie! (Moet ik nog aanvragen voor dit jaar )
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: