DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Is van Ree niet open vandaag Reva?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Jewel hoor, zijn ook tientallen restsurants/afhaaldingen om mijn huis heen open Alleen zit zo lekker in sportbroek op de bank al en wilde iets gezond eten als compensatie voor de kilo paaseitjes Duik zo wel even in de gangkast, er moet nog ergens een blikje soep staan, maar waar
Gast- Gast
Even inhaken op de 'discussie'.
Het dagcafé is hetzelfde als destijds met de chatrooms op het oude forum. Dus het dagcafé moet gewoon kunnen blijven bestaan. Het is toch leuk om leuk te kletsen zonder het zwaarmoedige? Zo hoort het ook gewoon.
Maar wat Zusje zegt is waar. Het is handiger om aparte topics te openen i.p.v. alles in het dagcafé te bespreken. Want zoals ik het heb begrepen levert het aantal topics meer publiciteit via google op? Nou, dat is alleen maar goed om 'problemen' buiten dit topic te bespreken.
Al moet ik bekennen dat ik voorheen, toen ik hier nog veelvuldig te vinden was, al mijn vragen/problemen hier dropte. Nu heb ik soms zoveel vragen, dat ik het idee heb topics te blijven openen en dat doen we maar niet.
Het dagcafé is hetzelfde als destijds met de chatrooms op het oude forum. Dus het dagcafé moet gewoon kunnen blijven bestaan. Het is toch leuk om leuk te kletsen zonder het zwaarmoedige? Zo hoort het ook gewoon.
Maar wat Zusje zegt is waar. Het is handiger om aparte topics te openen i.p.v. alles in het dagcafé te bespreken. Want zoals ik het heb begrepen levert het aantal topics meer publiciteit via google op? Nou, dat is alleen maar goed om 'problemen' buiten dit topic te bespreken.
Al moet ik bekennen dat ik voorheen, toen ik hier nog veelvuldig te vinden was, al mijn vragen/problemen hier dropte. Nu heb ik soms zoveel vragen, dat ik het idee heb topics te blijven openen en dat doen we maar niet.
Gast- Gast
Kun je niet ergens eten:P vriendin/buur/fam.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Je mag wel hier komen eten hoor Reva. Vis uit de oven, worteltjes en aardappelpuree staan er op het menu. Heb alleen totaal geen trek.
Gast- Gast
Koken jullie altijd zo uitgebreid op zondag? In het weekend ben ik echt van het makkelijke hoor..Stokbroodje met soep ofzo..Heb geen zin om te koken dan.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Koken jullie altijd zo uitgebreid op zondag? In het weekend ben ik echt van het makkelijke hoor..Stokbroodje met soep ofzo..Heb geen zin om te koken dan.
Dan heb ik juist wat meer tijd en energie om iets lekkers te koken. Doordeweeks ben ik best gaar van het werken...
Gast- Gast
Hoi!
Ik heb net twee boterhammen met gebakken ei op. En daarna nog twee boterhammen met speculooshagel. Dat was mijn avondeten
Ik heb net twee boterhammen met gebakken ei op. En daarna nog twee boterhammen met speculooshagel. Dat was mijn avondeten
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nahhh schiet mij maar lek, een heel pak taksi is verdwenen! Mijn vriend heeft het niet gedronken en ik ook niet. Verder woont/leeft hier niemand, er stond er nog 1 in de koelkast en ik had er 1 gekocht. Spokennnnn
ExpressoB schreef:Nahhh schiet mij maar lek, een heel pak taksi is verdwenen! Mijn vriend heeft het niet gedronken en ik ook niet. Verder woont/leeft hier niemand, er stond er nog 1 in de koelkast en ik had er 1 gekocht. Spokennnnn
Misschien dacht je dat je er 1 had gekocht, of dacht je dat er 1 in de koelkast stond
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi!
Man en kind ook boterhammen gegeten?
Heb je dat pak niet op een andere plek gezet?
Alex- Ratel
ExpressoB schreef:Alex schreef:Hoi!
Kind wel, boterham met kaas. Man heeft een prakkie gemaakt met kip, wortels en erwtjes en aardappelpuree.
Alex- Ratel
Alex schreef:Heb je dat pak niet op een andere plek gezet?
heb overal gezocht maar kan hem niet vinden wuhaha, ik word echt gek hoor..
Alex schreef:ExpressoB schreef:Alex schreef:Hoi!
Kind wel, boterham met kaas. Man heeft een prakkie gemaakt met kip, wortels en erwtjes en aardappelpuree.
Had die ook bij Stofzuiger kunnen eten, die at dat ook (alleen vis ipv kip:P)
7Pippa schreef:ExpressoB schreef:Nahhh schiet mij maar lek, een heel pak taksi is verdwenen! Mijn vriend heeft het niet gedronken en ik ook niet. Verder woont/leeft hier niemand, er stond er nog 1 in de koelkast en ik had er 1 gekocht. Spokennnnn
Misschien dacht je dat je er 1 had gekocht, of dacht je dat er 1 in de koelkast stond
Haha nee, want ik zei nog; "oh er stond nog een pak taksi", toen zei mijn vriend; "ja had ik toch laatst voor je gekocht".
Ik had op het laatst (vlakbij de kassa) nog dat pak taksi meegenomen.
Jullie vanavond nog wat doen?
Hoi hoi. Nee vanavond geen plannen meer jij?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb ook geen plannen. Ik moet mijn lover missen Gelukkig zie ik hem morgen weer.
Verder heb ik nu een enorme hooikoorts aanval en slaat het medicijn niet aan nu.
Verder heb ik nu een enorme hooikoorts aanval en slaat het medicijn niet aan nu.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Oh en hallo allemaal
Stuiterbal- Kletskop
Heej Stella!! Vertel eens hoe was het gisteravond en vandaag nog op het terras?
Gisterenavond was het erg gezellig. Ik heb me in ieder geval mega goed geamuseerd. En vandaag was ook lekker op het terras. In het zonnetje kleppen met mijn dinnetje ! Wat wil je nog meer
Stuiterbal- Kletskop
Stella_ schreef:Gisterenavond was het erg gezellig. Ik heb me in ieder geval mega goed geamuseerd. En vandaag was ook lekker op het terras. In het zonnetje kleppen met mijn dinnetje ! Wat wil je nog meer
Gast- Gast
Zelda schreef:Stella_ schreef:Gisterenavond was het erg gezellig. Ik heb me in ieder geval mega goed geamuseerd. En vandaag was ook lekker op het terras. In het zonnetje kleppen met mijn dinnetje ! Wat wil je nog meer
Mag ik onze foto in het foto topic plaatsen
Stuiterbal- Kletskop
Fijn dat het zo leuk was Nog leuke mannen gevonden?
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: