DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Neuh, dan ga ik met mijn vriend naar een festival en mijn favo zanger geeft een akoestisch concert
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jullie ook al?
Ik weet nu al dan ik vannacht, morgen, een andere keer of gewoon heel vaak ga schrikken als ik naar het toilet ga. Ik ben die spiegel daar zo niet gewend..
Gast- Gast
Maar daar hing toch al een spiegel? Of heb je hem boven de toiletpot gehangen?
Er hing alleen een spiegel boven de wasbak inderdaad. Er hangt nu een grote spiegel in de hal. Aan de muur waar je tegenaan kijkt als je vanaf de keuken of vanaf bed naar de hal/badkamer loopt.VeryCherry schreef:Maar daar hing toch al een spiegel? Of heb je hem boven de toiletpot gehangen?
Gast- Gast
Ah waar dat kastje hing?
Leuk ^^ Oeh, ik ben echt blij met mijn keuken nu. Ziet er zoooveel beter uit nu het helemaal netjes is.
Wat leuk dat je er nu zo blij mee bent. Langzaam steeds meer tevreden over je huis. Nu verven he :pVeryCherry schreef:Leuk ^^ Oeh, ik ben echt blij met mijn keuken nu. Ziet er zoooveel beter uit nu het helemaal netjes is.
Gast- Gast
Ik had niet verwacht dat ik er zó blij mee zou zijn Moet even wachten op geld van de BD en dan kan ik écht aan de slag ^^
VeryCherry schreef:Ik had niet verwacht dat ik er zó blij mee zou zijn Moet even wachten op geld van de BD en dan kan ik écht aan de slag ^^
Gast- Gast
Weet je wat me ook leuk lijkt? Plakfolie op de keukenkastjes. Gaat hem denk ik niet worden, mijn vriend vind de vlinders en bloemen al een ware verschrikking
Het lijkt mij ook vrij druk. Ik heb wel eens een keuken gezien (ergens in een woonblad) waarbij het wel heel mooi was hoor. Voor mij gaat er momenteel niets boven wit.VeryCherry schreef:Weet je wat me ook leuk lijkt? Plakfolie op de keukenkastjes. Gaat hem denk ik niet worden, mijn vriend vind de vlinders en bloemen al een ware verschrikking
Gast- Gast
Roze met een wit stipje lijkt me lollig, maar de kans dat het heel druk wordt is natuurlijk vrij groot. Helemaal in mijn donkere grotkeuken.
Als die donkere kast straks wat tinten lichter is, scheelt dat al een heel stuk.VeryCherry schreef:Roze met een wit stipje lijkt me lollig, maar de kans dat het heel druk wordt is natuurlijk vrij groot. Helemaal in mijn donkere grotkeuken.
Gast- Gast
Jaaaa das wel waar. Wordt wel een megaklus om die te verven trouwens. Dat ding is huge!
Dat geloof ik graag. Deel voor deel en je had een schuurmachine, toch?!VeryCherry schreef:Jaaaa das wel waar. Wordt wel een megaklus om die te verven trouwens. Dat ding is huge!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jep.VeryCherry schreef:Ah waar dat kastje hing?
Waar is het kastje nu dan?
Gast- Gast
Op de stapel bij de andere kastjes en tafeltjes. Ik word gek!June schreef:Smikkell schreef:Jep.VeryCherry schreef:Ah waar dat kastje hing?
Waar is het kastje nu dan?
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: