DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Haar visioen was voor gisteren Ik ben af de jongste etc vanavond en de enige andere vrouw is veel ouder en netjes, dus ik moet wel goed voor de dag komen. Is al een klein wonder dat ik uitgenodigd ben, volgens één van de heren omdat ik zo welbespraakt ben Dus uberhaupt niet naar het toilet en geen wijn atten
Gast- Gast
Ik vermaak me stiekem meestal wel met die dingen. Heerlijk, die manier van praten en woordkeuze de hele avond, alleen die verdomde panty en me klaarmaken
Gast- Gast
haha, heel veel succes Reva!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zit je jurk nou in je riem?Ik hoor het ze zeggen, die mannen
Is gewoon een elastisch zwart deel van de jurk
Gast- Gast
Daar ben ik weer Heb de middag doorgebracht op m'n balkon
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa, ik zag een uber coole foto !
Laatst aangepast door Smikkell op wo 21 maa 2012 - 4:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Daar ben ik weer Heb de middag doorgebracht op m'n balkon
Luiaard niet naar de speeltuin gegaan?
Gast- Gast
Nope ^^ ben lekker thuis gebleven en ik heb bedacht wat ik allemaal met m'n balkon wil doen Ik ben blij dat ik niet een heel heel heel klein balkon heb, in de zomer kunnen we er met z'n 3en eten
Ik denk dat ik nog even op de fiets stap en een stuk ga fietsen. Mijn benen moeten echt even bewegen. Ik beloof niet af te stappen bij welke kringloop dan ook.
Morgen komen ze die spullen brengen
Gast- Gast
Welke spullen Smikk?
Nog die van vorige week. Die tafel, spiegel en dat vitrinekastje.VeryCherry schreef:Welke spullen Smikk?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nog die van vorige week. Die tafel, spiegel en dat vitrinekastje.VeryCherry schreef:Welke spullen Smikk?
Gaaf!!!
Reva schreef:Dat is zo lekker, buiten eten, wat dat betreft zou ik graag een balkon willen.
Wij hebben een balkon op het noorden, de zon is hier pas 's middags. Maar als het zomer is hebben we de hele avond nog zon
Ik ben aan het opruimen. Er moeten ook wel veel spullen weg vind ik. Had ik maar een grote kast waar ik alles in op kon bergen zodat ik af en toe kan ruilen met accessoires.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Nog die van vorige week. Die tafel, spiegel en dat vitrinekastje.VeryCherry schreef:Welke spullen Smikk?
Gaaf!!!
Gast- Gast
Wat wil je allemaal weg doen?
Ik heb vanmorgen de kapotte tegels in de keuken overgeschilderd en de koelkast aan de buitenkant helemaal schoongemaakt en al N zijn frutsels die er op hingen in een doos gedaan. Nog even en ik heb een compleet nieuwe keuken
Ik heb vanmorgen de kapotte tegels in de keuken overgeschilderd en de koelkast aan de buitenkant helemaal schoongemaakt en al N zijn frutsels die er op hingen in een doos gedaan. Nog even en ik heb een compleet nieuwe keuken
Ik weet nog steeds niet hoe mijn balkon ligt (hangt eigenlijk) en hoe het zit met de zon. Ik weet alleen dat ik altijd tevreden ben geweest en veel en lang zon heb. En anders heb ik nog altijd het grasveld op de binnenplaats en het parkVeryCherry schreef:Reva schreef:Dat is zo lekker, buiten eten, wat dat betreft zou ik graag een balkon willen.
Wij hebben een balkon op het noorden, de zon is hier pas 's middags. Maar als het zomer is hebben we de hele avond nog zon
Mijn slaapkamer is de koele kant.
Gast- Gast
Oh, dat park bij jou is echt geweldig Daar zou ik me hele zomers kunnen vermaken en elke avond picknicken
Weet je ook niet waar de zon op komt?
Goed bezig. Mag de keuken er straks ook wezen.VeryCherry schreef:Wat wil je allemaal weg doen?
Ik heb ook heel hele to do list gemaakt. O.a. voegen witten.
Ik wil wat spullen weg doen die ik al jaren niet heb gebruikt. Dus eigenlijk alles wat in boxen zit onder mijn bed of in de box beneden, of in andere kisten, mandjes, dozen etc. Net nog een stapel tijdschriften gevonden die ook nog wel weg kunnen. Allerhandes wil ik liever houden. En daarnaast kan er ook wel wat kleding weg.
Gast- Gast
Ook de badeendjes? En die Allerhandes hè? Als je daar nou alle recepten uitknipt die je lekker lijken en die in een multomap doet? Dan kan de rest weg
Nee, geen idee. Ik zal er eens op letten (kan het vast ook opzoeken op google earth).VeryCherry schreef:Oh, dat park bij jou is echt geweldig Daar zou ik me hele zomers kunnen vermaken en elke avond picknicken
Ja, dat park is niet verkeerd en je hebt maar een klein deel gezien. De herten zijn echt
Al lig in in de zomer toch meer in het Wilhelmina park, omdat daar veel jongeren zijn en vrienden wonen. Hier ga ik alleen heen als ik alleen ben of mensen deze kant op komen.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: