DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga douchen en iets doen. Ga niet ook nog de rest van de middag binnen zitten omdat ze misschien toch nog wel die spiegel uit die vrachtwagen gaan halen voor me.Reva schreef:Wat balen, Smikk
Gast- Gast
Kan je niet lekker op je balkon gaat zitten Smikk? Of hoor je dan de bel niet?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemiddag!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heey Expresso
Hoe gaat het met je VC?
Ja, ik ben ook op balkon bezig. Ben nu net terug van de HEMA. Ik doe mijn ding en als ik niet thuis ben, dan hebben ze pech en moeten ze nog een keer komen.VeryCherry schreef:Kan je niet lekker op je balkon gaat zitten Smikk? Of hoor je dan de bel niet?
Gast- Gast
Hoi!
Smik, wat balen. Zei je het al tegen ze toen ze de spullen kwamen brengen?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, maar ze liepen gewoon weg..Alex schreef:Hoi!
Maar hij hangt. Hij heeft hem zelf even met de auto gebracht.
Gast- Gast
stil hier, waar is iedereen?
Ik was aan het bellen en koken, het eten staat nu in de oven en ik ben lichtelijk chagrijnig.
Ik ben aan het opruimen en bezig met mijn receptenmap, balkon aan het opruimen, wassen aan het draaien, ondertussen aan het balen en chagrijnig aan het zijn, afwassen en en lijsten aan het maken met wat allemaal nog moet gebeuren i.p.v. dat eeuwige uitstellen en ontlopen. Ik ben onrustig en vandaar ook vast dat chaotische alles door elkaar doen.
Het voelt zo naar om te merken dat er hulp nodig is en er een aantal dingen op korte termijn goed fout gaan, maar hulp niet reageert en ik zelf verder ook niet echt in actie kom of hulp van anderen accepteer. Ik weet gewoon niet hoe.
Het voelt zo naar om te merken dat er hulp nodig is en er een aantal dingen op korte termijn goed fout gaan, maar hulp niet reageert en ik zelf verder ook niet echt in actie kom of hulp van anderen accepteer. Ik weet gewoon niet hoe.
Gast- Gast
Nog steeds geen reactie? Als je klaar bent om hulp van vrienden te accepteren, dan ben ik er altijd voor je, maar ik wil je niet pushen .
Gast- Gast
Die reactie ga ik ook niet meer krijgen en ik hoef van hen ook geen reactie meer. Maar ondertussen moet er wel iets gebeuren en ik weet niet hoe.June schreef:Nog steeds geen reactie? Als je klaar bent om hulp van vrienden te accepteren, dan ben ik er altijd voor je, maar ik wil je niet pushen .
Gast- Gast
Misschien even een dubbele afspraak met de huisarts? Niet alleen voor fybrobla, maar ook voor dit? Bespreek eens met haar dat het niet lukt en dat je geen reactie krijgt op je mail en dat je die hulp dus nu eigenlijk niet meer hoeft.
Gast- Gast
Gaat 'm ook niet worden? Als je een afspraak maakt, zou ik het in ieder geval voor alles in één keer doen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik was aan het bellen en koken, het eten staat nu in de oven en ik ben lichtelijk chagrijnig.
Wat voor lekkers staat er in de oven? en waarom ben je lichtelijk chagie?
ExpressoB schreef:VeryCherry schreef:Ik was aan het bellen en koken, het eten staat nu in de oven en ik ben lichtelijk chagrijnig.
Wat voor lekkers staat er in de oven? en waarom ben je lichtelijk chagie?
Heb spinazietaart gemaakt En ik ben chagrijnig vanwege m'n vriend. Hij doet stom.
Hoi meiden,
Verrycherry: Hoe is het vandaag ondanks dat je chaggarijnig bent?
Verrycherry: Hoe is het vandaag ondanks dat je chaggarijnig bent?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Oh, voor de rest wel goed hoor Heb vanmiddag heerlijk in de zon gezeten en vanmorgen koffie gedronken in het zonnetje op de galerij. Dat is echt mijn momentje dan ^^ wilde een schilderij maken vandaag, maar ik had last van mijn polsen. Dus verder heb ik niet zo veel gedaan
VeryCherry schreef:Oh, voor de rest wel goed hoor Heb vanmiddag heerlijk in de zon gezeten en vanmorgen koffie gedronken in het zonnetje op de galerij. Dat is echt mijn momentje dan ^^ wilde een schilderij maken vandaag, maar ik had last van mijn polsen. Dus verder heb ik niet zo veel gedaan
Oke fijn Het was inderdaad echt heerlijk weer!! En met je voet al verbetering? Nou morgen weer een nieuwe dag toch?
Elsje- Prater
Nope, nog steeds niet. Maar ik blijf positief hoor en het is weer bijna weekend, dan zit ik niet de hele dag alleen
VeryCherry schreef:Nope, nog steeds niet. Maar ik blijf positief hoor en het is weer bijna weekend, dan zit ik niet de hele dag alleen
Goed dat je positief blijft, knap hoor!
En als je last hebt van je polsen kan je ook nog alijd gaan voet verven! ( met je goeie voet dan)
Elsje- Prater
Whahaha en het dan verkopen voor €10.000,- dan
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40