DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Ik heb wel lekker geslapen al heb ik druk gedroomd. Ik dacht net nog even snel een was te draaien maar vraag me nu af of ik dom was ofzo . Ik moet zo ook aan het werk gaan.
Goedemorgen! Ik heb ook heel druk gedroomd. Hele mailconversaties zijn heen en weer gegaan. Vanochtend meteen mijn mailbox geopend om te kijken of die mails ook echt verstuurd waren. Helaas niet, had me weer wat werk gescheeld.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga vandaag een schilderij maken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Heerlijk geslapen en wat is toch mooi de vogels die fluiten
Heerlijk geslapen en wat is toch mooi de vogels die fluiten
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Oh, ik ben er weer. Al sta ik op het punt te gaan genieten van een heerlijk kop cappuccino op de galerij in het zonnetje
Hoe voel je je nu Lily?
Hoe voel je je nu Lily?
`t gaat, alleen gisteren begon m`n baas zo moeilijk te doen dat ik daar ook weer helemaal overstuur van raakte.
Gast- Gast
Waar deed hij moeilijk over dan? Ik bedoel, je voelt je niet goed. Dat is toch overduidelijk.
Gast- Gast
Oh, wat een eikel zeg. Schrik hier eigenlijk een beetje van. Blijf je nu de rest van de week thuis? En logisch dat J woedend werd, het gaat wel om zijn vrouw en zijn kind!
Woooow Lily wat een reactie van je baas het is wel duidelijk dat hij absoluut geen inlevingsvermogen heeft in jou! Heeft hij zelf eigenlijk kinderen?
Tsemig, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Logisch dat J. woedend was!
Tsemig, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Logisch dat J. woedend was!
Gast- Gast
Gast- Gast
O bah wat naar. Ik hoop echt dat dit geen staartje gaat krijgen en dat hij gewoon normaal gaat doen.
Gast- Gast
ja ik hoop het ook, maar door dit gedoe kijk ik nu ineens heel anders naar m`n baas en heb niet eens zin meer om te gaan werken, blegh waarom doet ie ook zo.
Gast- Gast
Wat belachelijk Lily!
Raar hoor, zo`n reactie!
Raar hoor, zo`n reactie!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
jep vind ik ook, ben benieuwd of ie er nog op terugkomt ofzo. Maar dat merken we nog wel. En of dat niet alles is kreeg ik vanochtend ook nog een stomme brief van de buurman in de brievenbus. M`n pret kan niet op vandaag.
Gast- Gast
maar nu ben ik klaar met m`n geklaag, gaan jullie vandaag nog iets bijzonders doen?
Gast- Gast
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Hee zonnestraal.
Erin- Ratel
Zo, ik zit.
Ik heb echt verschrikkelijke dromen gehad vannacht en ik ben er nog steeds van onder de indruk. Hebben jullie ook dromen die maar blijven terugkomen? Of dan vooral onderwerpen?
Tis heerlijk weer en ik zit hier te wachten op de bezorgers Ik ga mijn balkon maar even opruimen. IK baal zo dat mijn mooie bloempotten zijn kapot gevroren. IK haal ze elk jaar binnen en dit jaar was ik te laat. Jammer en duur grapje
Ik heb echt verschrikkelijke dromen gehad vannacht en ik ben er nog steeds van onder de indruk. Hebben jullie ook dromen die maar blijven terugkomen? Of dan vooral onderwerpen?
Tis heerlijk weer en ik zit hier te wachten op de bezorgers Ik ga mijn balkon maar even opruimen. IK baal zo dat mijn mooie bloempotten zijn kapot gevroren. IK haal ze elk jaar binnen en dit jaar was ik te laat. Jammer en duur grapje
Gast- Gast
Ja hoor! Droom ook vaak over een bepaald station, al ben ik in mijn dromen aan de andere kant van de wereld!
Ik ben mijn tas aan het inpakken. Weekend verplicht leuk doen!
Heb je al wat leuks in gedachte voor je balkon?
Erin- Ratel
Als je die nou weglaat er er echt een leuk weekend van gaat makenErin schreef:Ja hoor! Droom ook vaak over een bepaald station, al ben ik in mijn dromen aan de andere kant van de wereld!
Na zulke dromen denk ik serieus dat ik therapie nodig heb
Wat betreft balkon.. geen idee! Ik wil mijn bloempotten lijmen en anders niet. Mokken om mijn bloempotten. Meestal heb ik veel bloemen in de zelfde kleur en wat potjes met zaadjes van de HEMA, tomatenplantjes etc.
Gast- Gast
Wat een heerlijk weer! Ik zit hier met raam open te genieten van 't zonnetje
Smikk ik heb geen ervaring met steeds terugkerende hele enge dromen. Ik droom wel af en toe naar, maar niet vaak gelukkig. Wel kan ik soms heel beroerd opstaan als ik rot gedroomd heb en kan dat echt mijn humeur voor de rest van de dag bepalen.
Smikk ik heb geen ervaring met steeds terugkerende hele enge dromen. Ik droom wel af en toe naar, maar niet vaak gelukkig. Wel kan ik soms heel beroerd opstaan als ik rot gedroomd heb en kan dat echt mijn humeur voor de rest van de dag bepalen.
Gast- Gast
leuk! Hebben ze de spullen gebracht en zijn ze de spiegel vergeten.. Ze wilde niet eens naar me luisteren want ze kijken alleen naar de lijst. Heel fijn dat ze samen werken met mensen met een beperking, maar klantvriendelijkheid? Heb net gebeld en nu mogen ze later vandaag nog een keer heen en weer rijden om toch die spiegel te brengen
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: