Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

belastingaangifte en failliet bedrijf.

5 plaatsers

Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  mauwmauw di 20 maa 2012 - 9:30

ik ben nu bezig met belasting aangiften,en nu heb ik een gedeelte in 2011 gewerkt voor een bedrijf dat in mei 2011 failliet is verklaard,nu heb ik hier dus geen jaaropgaaf van gekregen voor de gewerkte maanden in 2011,Weet iemand hoe ik dit moet doen op mijn belasting aangiften?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  Kaat di 20 maa 2012 - 9:36

Heb je wel loonstroken gekregen? Dan kan je van de laatste de gegevens overnemen bij de cumulatieven. Of via de vooraf ingevulde aangifte en kijken of daar de gegevens bijstaan.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  mauwmauw di 20 maa 2012 - 9:38

ja loonstroken heb ik wel gehad.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:43

De jaaropgave moet je in principe gewoon krijgen. Weet je wie de curator van het bedrijf is? Dan zou je daar even heen kunnen bellen! Als je wilt, kan ik je helpen opzoeken wie de curator van het bedrijf is, maar dan heb ik de naam van je werkgever nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  M@niek di 20 maa 2012 - 10:08

Gewoon via je loonstroken berekenen. Dat hebben wij ook gedaan. Mijn mans bedrijf is ook failliet gegaan en geen jaaropgaaf gekregen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  xxjojootjexx di 20 maa 2012 - 10:10

Met je digid kun je je gegevens over 2011 ook downloaden..
Alleen kwam ik er vandaag achter dat die gegevens dus niet 100% kloppen met de jaaropgaven..
Maar dan heb je iig wat. Je kunt het controleren met je laatste loonstrook.. Daar staat hetzelfde op als op je jaaropgave.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  Aagje! di 20 maa 2012 - 21:43

Hebben wij hier ook gehad. Ook wij kregen geen jaar opgave! Maar op je loonstrijd, de laatste staan de totaal bedragen die ze anders ook op je jaaropgave hadden gestaan.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  Aagje! di 20 maa 2012 - 21:44

Oreo schreef:De jaaropgave moet je in principe gewoon krijgen. Weet je wie de curator van het bedrijf is? Dan zou je daar even heen kunnen bellen! Als je wilt, kan ik je helpen opzoeken wie de curator van het bedrijf is, maar dan heb ik de naam van je werkgever nodig.

Dat ligt eraan. Bij mijn man was het zo dat het bedrijf die de jaaropgaven en salaris stroken regelde niet betaald was, dus die deden helemaal niets meer voor het bedrijf, dus ook geen jaaropgave regelen. Zelfs de curator kreeg dat niet voor elkaar.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  mauwmauw wo 21 maa 2012 - 9:25

Bedankt meiden,ik heb het via mijn loonstroken kunnen na gaan en invullen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

belastingaangifte en failliet bedrijf. Empty Re: belastingaangifte en failliet bedrijf.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum