Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Panama failliet.

+2
Antibes
Pompoen
6 plaatsers

Ga naar beneden

Panama failliet. Empty Panama failliet.

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 2:50

Ik vind het zo vreemd dat Panama in Amsterdam failliet is gegaan, de vele keren dat ik er geweest ben was het altijd druk.
Jammer ook van de leuke feestjes die er gegeven werden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Panama failliet. Empty Re: Panama failliet.

Bericht  Pompoen wo 25 jan 2012 - 2:55

Misschien hebben ze verkeerde investeringen gedaan, liep Panama wel goed maar hadden ze ook minder goedlopende zaken daarnaast en heeft ze dat uiteindelijk de kop gekost.

Maar ik snap je verbazing wel! Panama is een begrip in Amsterdam en dat dat dan failliet kan gaan is verbazingwekkend!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes wo 25 jan 2012 - 2:57

Oh, dat wist ik helemaal nog niet!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Rumble wo 25 jan 2012 - 3:09

Ik vind het echt naar, waren idd altijd leuke feestjes daar. Altijd goed bezocht en erg druk.
Sneakerz vond ik vroeger erg leuk om naartoe te gaan!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Zwerver wo 25 jan 2012 - 3:11

Nou ik kan het goed begrijpen. Ik sta ALTIJD op de gastenlijst, dat bekend dat ik geen entree betaal daar. Opkomst daar is altijd minimaaaal. Laatst was er een techno feest. Waren echt 12 mensen en dan overdrijf ik niet.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes wo 25 jan 2012 - 21:25

wc-eend schreef:Nou ik kan het goed begrijpen. Ik sta ALTIJD op de gastenlijst, dat bekend dat ik geen entree betaal daar. Opkomst daar is altijd minimaaaal. Laatst was er een techno feest. Waren echt 12 mensen en dan overdrijf ik niet.

Wij staan daar inderdaad ook altijd op de gastenlijst, ik heb nog nooit entree betaald. Maar de feestjes waar wij heen gingen (crazy piano's, 90's party) waren wel altijd druk bezocht. Ik vind het wel jammer en ben benieuwd of ze nog een doorstart gaan maken.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 21:49

Jammer!! Op sommige populaire feestjes kon het goed druk zijn maar het was daar zeker niet altijd druk.

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 25 jan 2012 - 21:56

minoessepoes schreef:
wc-eend schreef:Nou ik kan het goed begrijpen. Ik sta ALTIJD op de gastenlijst, dat bekend dat ik geen entree betaal daar. Opkomst daar is altijd minimaaaal. Laatst was er een techno feest. Waren echt 12 mensen en dan overdrijf ik niet.

Maar de feestjes waar wij heen gingen (crazy piano's, 90's party) waren wel altijd druk bezocht. Ik vind het wel jammer en ben benieuwd of ze nog een doorstart gaan maken.

Hier hetzelfde, maaaaaar dat waren de enige feestjes waar ik wel eens heen ging. Dus als dat voor veeeeel mensen geldt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 22:17

Maar als je een beetje in het wereldje zit dan kom je overal wel makkelijk op de gastenlijst. Ik denk niet dat dat bij Panama veel meer was dan ergens anders.

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 25 jan 2012 - 22:22

Volgens mij niet failliet maar ze gaan weg omdat ze voor teveel geluidsoverlast zorgde. De gemeente gaat kijken naar een nieuwe locatie.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Zwerver wo 25 jan 2012 - 23:11

Antibes schreef:
minoessepoes schreef:

Maar de feestjes waar wij heen gingen (crazy piano's, 90's party) waren wel altijd druk bezocht. Ik vind het wel jammer en ben benieuwd of ze nog een doorstart gaan maken.

Hier hetzelfde, maaaaaar dat waren de enige feestjes waar ik wel eens heen ging. Dus als dat voor veeeeel mensen geldt..
Ja klopt hoor, Crazy piano's was de vorige keer erg druk en ook heeel gezellig! Maar ze kunnen niet leven van alleen zulke feestjes. Wij waren met dat Techno feest toevallig in amsterdam en aangezien we toch op de gastenlijst stonden gingen we een een kijkje nemen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: