Is jullie baby tevreden?
+19
Darius
Slakje
Annie24
Aimee
Twellie
hellowkitty
Ezzer
SparklingEyes
Liadan
Lejow
Tania
Happydobby
SarahKey
Susan
MamaDaan
MissD
Ayla
Blue flower
Vlinderrr
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Is jullie baby tevreden?
Rejoy. schreef:Tuinstoel schreef:Dat moeten heel heftige periodes voor jullie alledrie zijn geweest. Vind het echt knap hoe jullie er mee om zijn gegaan (ook al heb je geen keus natuurlijk). Het lijkt me ook raar dat je er nooit achter gaat komen waarom je kindje nou zo gehuild heeft, omdat ze het niet meer zullen weten tegen de tijd dat ze gaan praten. Volgens mij hebben jullie er allemaal niet veel over gepost over het forum of wel?
Liadan, ik vind ook dat je veel leuker bent gaan posten. Een jaar geleden kwam je nog wel eens ietwat dogmatisch op mij over, maar nu lijk je meer open te staan voor andere visies en ben je grappiger .
ik besef ook eigenlijk achteraf pas hoe uitzonderlijk veel ze huilde en hoe zwaar deze tijd was. Ik wist op dat moment natuurlijk ook niet anders. Als zij de tweede was geweest na een rustiger kindje, dan had ik het direct door gehad, maar nu is dat besef dus pas later gekomen. Helemaal ook omdat ik vriendinnen in mijn omgeving heb waarvan de kindjes wel minder gehuild hebben en beter geslapen, maar ook door dingen die ik hier lees/las.
En ik denk wel dat ik weet waarom ze zoveel gehuild heeft. Toen wij haar op een andere manier zijn gaan benaderen is het een stuk beter geworden. Ik denk ook niet dat het bij de tweede, als deze net zoals onze dochter is, weer zo heftig gaat worden, omdat ik nu beter door heb hoe ik met haar om moet gaan.
Dat laatste hebben wij trouwens ook met beiden (bepaalde manier van benaderen nodig). Ze waren / zijn beiden erg rustig en tevreden. Maar de oudste sliep de eerste paar weken wel heel slecht en huilde veel. Later kwamen we erachter dat ze echt heel erg snel overprikkeld was en hebben we heel veel rust voor haar ingebouwd. Dat hield zelfs in dat ze de eerste maanden nauwelijks buiten de deur is geweest.
Met de jongste is het precies hetzelfde verhaal, hadden we al snel door. Dus ik laat haar niet vasthouden door het gros van het bezoek, veel rust en regelmaat, geen harde geluiden, in de draagdoek enzovoorts. Dus ze zijn hier wel tevreden met een gebruiksaanwijzing .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Heel herkenbaar. Achteraf gezien was hun opname echt een zegen, als het nog een paar weken langer door had gegaan hadden ze mij op kunnen nemen ivm uitputting.Liadan schreef:Ik werd er af en toe ook helemaal knettergek van, we moesten 's avonds elk half uur afwisselen want anders trokken we het niet. Ik heb me regelmatig afgevraagd waar we aan begonnen waren en voelde me ontzettend schuldig.
Gast- Gast
Allebei mijn kinderen waren hele tevreden baby's. Al wisten ze wel heel duidelijk aan te geven wat ze wel en niet wilden, waardoor ik er weer makkelijk op in kon spelen. Misschien waren ze daarom wel zo rustig. Mijn zoontje is nog steeds heel makkelijk en vrolijk, als hij maar bij mij is dan vindt hij alles goed. En mijn dochter is een peuterpubertje maar er valt goed met haar te praten en is ook nog steeds erg vrolijk.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mag jullie kind (baby) in de box slapen?
» Hoe vaak per dag poept jullie baby?
» hoe sliep jullie baby?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?
» Hoe maken jullie het baby bedje op?
» Hoe vaak per dag poept jullie baby?
» hoe sliep jullie baby?
» Welke baby gym / mat hebben jullie?
» Hoe maken jullie het baby bedje op?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: