Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jullie baby tevreden?

+19
Darius
Slakje
Annie24
Aimee
Twellie
hellowkitty
Ezzer
SparklingEyes
Liadan
Lejow
Tania
Happydobby
SarahKey
Susan
MamaDaan
MissD
Ayla
Blue flower
Vlinderrr
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Is jullie baby tevreden?

Bericht  Vlinderrr di 20 maa 2012 - 3:22

Onze baby van ruim een maand is zo'n tevreden mensje.
Ze drinkt, wordt lekker geknuffeld en gaat dan weer slapen.
Ze wordt wakker wanneer ze trek heeft.
Ze huilt wanneer ze trek heeft en ze huilt even wanneer ze niet in slaap kan komen.
Is jullie baby ook zo rustig?
Vlinderrr
Vlinderrr
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 27
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Blue flower di 20 maa 2012 - 3:30

Inmiddels geen baby mee maar nog steeds een heeeel tevreden jongetje.
Vanaf dag 1 terwijl de eerste week heel heftig is geweest voor hem is hij tevreden geweest, nam de dingen zoals ze kwamen en hij mopperde nooit. Echt zooo genieten. Hij is nu 15 maanden en is nog steeds een heel makkelijk kindje
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Ayla di 20 maa 2012 - 3:45

Hier ook een tevreden rustig meisje, vermaakt zichzelf goed, vind alles prima!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  MissD di 20 maa 2012 - 4:02

Vlinderrr schreef:Onze baby van ruim een maand is zo'n tevreden mensje.
Ze drinkt, wordt lekker geknuffeld en gaat dan weer slapen.
Ze wordt wakker wanneer ze trek heeft.
Ze huilt wanneer ze trek heeft en ze huilt even wanneer ze niet in slaap kan komen.
Is jullie baby ook zo rustig?

Klinkt als onze dochter. Zo heerlijk tevreden, ze word wakker met een lach op haar gezicht en gaat ermee naar bed. Ze kan zich goed alleen vermaken, vind het fijn om bij de voor haar bekende mensen te zijn en ze huilt ook alleen even wanneer ze echt honger heeft of wanneer ze zo moe is dat ze eigenlijk niet meer lekker in slaap kan komen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  MamaDaan di 20 maa 2012 - 4:47

Dan heb ik toch een heel ander mannetje! Mijn zoontje is 14 weken oud, en huilt vrijwel meteen als hem iets niet zint, of te lang duurt. Hij is wel direct af te leiden tijdens een huilbui en kan je dan met een stralende glimlach aankijken, en zodra je je omdraait weer heel hard gaan huilen! Ik mis het wel dat hij in het begin zo lekker tegen je aan in slaap kon vallen, maar nu is hij veel te nieuwsgierig en verveelt zich snel!
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Susan di 20 maa 2012 - 4:48

Ezra huilde ook heel weinig, Yrsa wel wat meer, maar toch ook niet echt veel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 5:05

nee, onze dochter was geen tevreden baby. Ze heeft heel veel gehuild (zo'n 18 v/d 24 uur), weinig geslapen (de overige 6 uur van die 24). Pas toen ze zich wat meer ging ontwikkelen, kon kruipen en later kon lopen werd ze meer en meer tevreden. Nu hebben we eigenlijk heel weinig met haar te doen en is ze een vrij gemakkelijk, tevreden meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 5:21

Onze oudste was heel erg tevreden en heel makkelijk.
De jongste daarintegen was de eerste weken absoluut niet makkelijk.
Sliep nauwelijks en niks was goed. Pas na de osteopaat en wisseling van voeding werd hij een tevreden kereltje.
Nog niet zoals zijn zus is, maar goed. Dat hoeft ook niet natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  SarahKey di 20 maa 2012 - 5:29

Ik heb een baby met een ochtendhumeur. Iedere ochtend van 7 tot 10 (of 8 tot 11, net hoe zijn schema is voor die dag) ligt hij te jengelen en te huilen en dan is niets goed. In de box is niet leuk, in de wipper niet, in de wandelwagenbak niet, alleen bij mama. Dus dat is af en toe krijsen want ben niet van plan om iedere ochtend 3 uur lang met hem te gaan sjouwen. Al is het de laatste twee ochtenden wel goed gegaan.

Voor de rest hoor je hem alleen als hij honger of krampjes heeft of als zijn poep dwars zit.
En hij is verder heel tevreden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Happydobby di 20 maa 2012 - 5:37

Onze zoon was ook erg snel overstuur, wilde vaak meer dan hij kon. sinds hij goed kan rollen is hij meer tevreden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 6:32

Nu over het algemeen wel. Maar de eerste maanden... Leek meer op een nachtmerrie als op een droom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Tania di 20 maa 2012 - 6:36

J. was niet echt een tevreden baby. Huilde veel, was alleen rustig als hij bij een van ons lag. Hij sliep heel slecht en het heeft een tijd geduurd voordat we voeding hadden gevonden waar hij goed tegen kon. Met acht maanden ging het een stuk beter (behalve het slapen 'snachts dan).

M. is tot nu toe een heel tevreden baby. Rustig, slaapt veel en als ze honger heeft jengelt ze alleen een beetje. J. vindt haar erg lief maar is soms nogal lomp en zelfs dat lijkt haar niet heel veel uit te maken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Lejow di 20 maa 2012 - 6:36

Ze is pas zo'n 24 uur thuis, maar volgens mij hebben wij een aardig tevreden meisje. Dit is ook wat ik van de zusters begrepen heb. Ze huilt amper tot niet, alleen bij pijn (met alle prikjes) of als ze honger heeft. Verder slaapt ze heerlijk en komt er af een toe een lach op haar gezicht I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Liadan di 20 maa 2012 - 6:47

De oudste was wel een tevreden meisje toen ze zo klein was. Onze jongste was niet tevreden toen hij zo klein was, hij heeft de eerste maanden heel veel gehuild. Het ging beter toen hij ongeveer 3,5 maand was, het huilen werd toen veel minder.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  SparklingEyes di 20 maa 2012 - 7:29

Sinds hij ha voeding heeft gaat het beter, maar als het te druk is geweest of als zijn ritme wat verstoord wordt, oi oi....

Net als nu meneer ligt te krijsen en nu is niks goed.. We zijn mijn man op gaan halen van zijn werk. Hij was continue wakker, je zag hem vechten tegen zijn slaap: nu is het dus gedaan...


Maar ja, dit is het leven en moet hij aan wennen. Is nu evenhuilen, straks is t weer goed en slaapt hij als ee blok...

Maar hij mag wel wat rustiger zijn wat dat betreft.....
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Ezzer di 20 maa 2012 - 7:31

Hier nog steeds een heel tevreden kindje! Toen hij echt nog klein was had hij wel regelmatig een huiluurtje maar op dat na was hij echt een voorbeeldbaby!
Heerlijk!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  hellowkitty di 20 maa 2012 - 7:38

Meestal heeft ze wel wat huiluurtjes....maar komt en gaat. nu zijn we met de voeding omhoog gegaan 120 cc was te weinig maar merk wel dat ze wat meer moeite heeft met verteren (dus meer krampjes/meer huilen)
snachts huilt ze niet veel.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Twellie di 20 maa 2012 - 8:22

Beiden tevreden en blij als baby.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:25

Als baby was hij een heel makkelijk kind, huilde haast nooit, sliep goed en hij lachte altijd

Nu eigenlijk nog steeds wel. Hij eet/drinkt goed, slaapt (meestal) wel goed en lacht veel. Alleen hij heeft nu al een tijd zo'n periode dat hij zijn zin MOET hebben en zo niet dat begint hij te mopperen. Ook als het niet vlug genoeg gaat staat hij als een dramaqueen om zich heen te stampvoeten. Ik hoop echt dat dit een fase is want af en toe denk ik van pfoe pfoe. Hij vraagt ook niet om dingen zoals drinken oid het gaat meteen eh eh eh eeeeehh !!! Ik kan het moeilijk omschrijven haha maar het is ontzettend vermoeiend af en toe laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Aimee di 20 maa 2012 - 9:35

Nee, mijn zoontje is geen hele makkelijke, tevreden baby. Hij deed even alsof in de kraamweek, maar de eerste paar weken daarna waren super zwaar; hij huilde aan één stuk door, wilde nergens liggen (bed,box,wagen) en ging dus ook nergens slapen. Het was eigenlijk alleen goed als hij bij mij kon liggen. Ik heb hier altijd aan toe gegeven, waardoor ik er zelf bijna aan onderdoor ging omdat ik geen minuut iets kon doen. Ik ben met hem naar een osteopaat geweest en nu gaat het langzaamaan steeds beter.
Het is nog steeds geen heel makkelijk rustig tevreden mannetje, dat lekker bij iedereen op schoot wil zitten en dat overal slaapt, maar ik probeer het nu ook niet meer af te dwingen. Dus hij hoeft niet meer altijd bij visite op schoot, als hij niet in bed wil slapen slaapt hij lekker bij mij en spelen in de box gebeurd alleen zolang hij het leuk vind (en dat is tegenwoordig al bijna 10 minuutjes, als hij daarbij zijn broek uitmag Laughing ).
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Annie24 di 20 maa 2012 - 10:18

Rejoy. schreef:nee, onze dochter was geen tevreden baby. Ze heeft heel veel gehuild (zo'n 18 v/d 24 uur), weinig geslapen (de overige 6 uur van die 24). Pas toen ze zich wat meer ging ontwikkelen, kon kruipen en later kon lopen werd ze meer en meer tevreden. Nu hebben we eigenlijk heel weinig met haar te doen en is ze een vrij gemakkelijk, tevreden meisje.

+1, alleen wij hebben een jongetje ipv een meisje Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:24

Annie24 schreef:
Rejoy. schreef:nee, onze dochter was geen tevreden baby. Ze heeft heel veel gehuild (zo'n 18 v/d 24 uur), weinig geslapen (de overige 6 uur van die 24). Pas toen ze zich wat meer ging ontwikkelen, kon kruipen en later kon lopen werd ze meer en meer tevreden. Nu hebben we eigenlijk heel weinig met haar te doen en is ze een vrij gemakkelijk, tevreden meisje.

+1, alleen wij hebben een jongetje ipv een meisje Laughing

als Y. zich net zo blijft ontwikkelen als onze Y, dan wordt het alleen maar makkelijker en leuker! Ons meisje is nu echt heel makkelijk, luistert heel goed voor een 1.5 jarige, kan heel rustig een tijd lang alleen spelen en slaapt nu eigenlijk best goed cheers. Ik heb de afgelopen weken harder van haar genoten dan in het hele eerste jaar. Hopelijk is de tweede bij de geboorte al zo albino

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:27

Hier een tevreden en vrolijk mannetje. Hij heeft wel regelmaat nodig en hij weet ook heel goed wat hij wil. Maar het is zo'n lekker lachebekkie. Word altijd helemaal vrolijk van mijn snuitertje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Twellie di 20 maa 2012 - 12:39

Annie24 schreef:
Rejoy. schreef:nee, onze dochter was geen tevreden baby. Ze heeft heel veel gehuild (zo'n 18 v/d 24 uur), weinig geslapen (de overige 6 uur van die 24). Pas toen ze zich wat meer ging ontwikkelen, kon kruipen en later kon lopen werd ze meer en meer tevreden. Nu hebben we eigenlijk heel weinig met haar te doen en is ze een vrij gemakkelijk, tevreden meisje.

+1, alleen wij hebben een jongetje ipv een meisje Laughing

Ik vraag me altijd af hoe jullie je daar doorheen hebben geslagen. Het lijkt me onvoorstelbaar zwaar. Zit je dan bijvoorbeeld de hele dag bij je kindje en kun je nog wel enigszins functioneren als je dit langere tijd meemaakt? Ik heb helemaal niks te klagen wat dat betreft en ben soms al doodmoe.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 22:27

SarahKey: heb je al een draagdoek geprobeerd? Is hij lekker dicht bij jou en heb je toch je handen vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jullie baby tevreden? Empty Re: Is jullie baby tevreden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum