Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welk merk luiers

+18
Woezies
Monnie
Koeboe82
MamaCa
Dora
bella
Flip Fluitketel
LotteK
tess05
shadow
Teddyaapje
Petteflet
Lindsya
Coccinelle
meisjesmama
-Ieniemienie-
Nijntje
schuddebuikje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

welk merk luiers - Pagina 2 Empty Re: welk merk luiers

Bericht  Koeboe82 vr 26 nov 2010 - 4:39

wij hebben ook altijd pampers .
hebben toen die wat jonger was overdag bumblies ofzp Embarassed gebruikt en snachts pampers, Maar na een tijdje toen hij begon te kruipen en had geplast vonden we die luier zo dik worden, daarna altijd pampers gebruikt,

Laatst van de ah geprobeerd maar dat was 10x niks!

Hoor ook goeie verhalen over huggies,

Als je lid word van lekkerinhetleven.nl krijg je om de paar maand
allemaal kortings bonnen, ook 2 van de pampers 10 euro korting op 3 pak..
Soms zit er een eind datum op en soms niet scheelt weer haha.
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Monnie vr 26 nov 2010 - 4:48

We gebruiken hier altijd pampers, bevallen het beste.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 8:07

Koeboe82 schreef:wij hebben ook altijd pampers .
hebben toen die wat jonger was overdag bumblies ofzp Embarassed gebruikt en snachts pampers, Maar na een tijdje toen hij begon te kruipen en had geplast vonden we die luier zo dik worden, daarna altijd pampers gebruikt,

Alleen als je lid wordt, wil dat niet zeggen dat je die bonnen ook krijgt. Ik krijg ze wel, mijn zusje ook, maar mijn zus weer niet. Worden gewoon een aantal adressen geselecteerd uit een bestand. Ik heb het nooit ergens opgegeven, kreeg ze ineens na de geboorte van de oudste. Je kunt je wel aanmelden op die site, maar dat heeft dus helaas niks met die bonnen te maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 8:25

_MamaRosa_ schreef:

Alleen als je lid wordt, wil dat niet zeggen dat je die bonnen ook krijgt. Ik krijg ze wel, mijn zusje ook, maar mijn zus weer niet. Worden gewoon een aantal adressen geselecteerd uit een bestand. Ik heb het nooit ergens opgegeven, kreeg ze ineens na de geboorte van de oudste. Je kunt je wel aanmelden op die site, maar dat heeft dus helaas niks met die bonnen te maken.

Klopt. En ook niet iedereen krijgt dezelfde bonnen.
Ik krijg wel altijd die met pampers maar mijn schoonzusje niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 9:19

Ik ben begonnen met pampers, maar op de één of andere manier stonken die enorm bij N.ora. Toen heb ik een keer kruidvat geprobeerd, maar was geen succes. Daarna een tijd huggies, maar vind dat echt proppen tussen de benen.
Sinds een week of 3-4 zijn de kruidvatluiers vernieuwd en nog dunner en soepeler, kreeg een pak cadeau. En nu vind ik ze wel heel fijn, soms schrik ik zelfs, dan voelt het alsof ik ben vergeten een luier om te doen. Dus wellicht blijf ik nu wel bij de kruidvatluiers. Hierbij heeft N.ora ook nog geen uitslag gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 9:30

Hazeltje schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Klopt. En ook niet iedereen krijgt dezelfde bonnen.
Ik krijg wel altijd die met pampers maar mijn schoonzusje niet.
Klopt ook idd. Mijn zusje had dit keer 3 bonnen voor pampers, en ik helaas maar 2. De rest was allemaal hetzelfde.

Gast
Gast

Bericht  Woezies vr 26 nov 2010 - 10:09

Ik zou in ieder geval niet teveel in een keer kopen. Ik had eerst pampers, bevallen goed, maar ik vond ze erg duur. Ben huismerken gaan uitproberen, Etos, c1000, spar, lidl, vond het 3x niks. Gebruik nu altijd luiers van de Aldi. Heb nog nooit gehad dat ze er door heen is gelekt. En ter info; Pamers maat 3 (die gebruik ik nu) heb je een pak met 40 stuks voor 9.95 euro en bij Aldi heb je een pak met 90 stuks voor 11.49..!
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Woezies vr 26 nov 2010 - 10:10

Ik krijg altijd de bonnen van Pamers, als ik er iemand anders blij mee kan maken??
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 22:24

Woezies schreef:Ik krijg altijd de bonnen van Pamers, als ik er iemand anders blij mee kan maken??

Nou, hier graag! Mag wel wat inslaan met een tweeling op komst en nog een peuter in de luiers

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 22:26

mamarosa, ik krijg ze ook iedere keer, zal ik ze ook bewaren voor je?

edit: ik heb hier nog bonnetjes liggen voor: €10 korting op 2 pakken pampers, €10 euro korting op 3 pakken pampers en €5 korting op 2 pakken pampers doekjes. Alledrie nog geldig tot 31-12-2010
ik vond ook nog een bon voor €5 korting op baby- of positiekleding bij de babydump

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:36

Dromertje schreef:mamarosa, ik krijg ze ook iedere keer, zal ik ze ook bewaren voor je?

edit: ik heb hier nog bonnetjes liggen voor: €10 korting op 2 pakken pampers, €10 euro korting op 3 pakken pampers en €5 korting op 2 pakken pampers doekjes. Alledrie nog geldig tot 31-12-2010
ik vond ook nog een bon voor €5 korting op baby- of positiekleding bij de babydump

Nou, als je er zelf niks mee doet, wil ik het wel graag hebben! Scheelt toch mooi weer wat. En ik heb toch altijd nog het liefste pampers. Kan straks altijd nog kijken of aldi wat voor me is bijv. als de kosten echt te gek gaan.

Zal ik mn adres pm-en?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:47

PM me maar je adres even, dan zal ik ze sowieso opsturen, kun je altijd nog kijken wat je ermee doet, ik gebruik ze toch niet! Wil je de bon voor de babydump ook hebben?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:51

Dromertje schreef:PM me maar je adres even, dan zal ik ze sowieso opsturen, kun je altijd nog kijken wat je ermee doet, ik gebruik ze toch niet! Wil je de bon voor de babydump ook hebben?

Ik heb je een pm gestuurd. Die bon wil ik ook wel, als je er toch niks mee doet. Babydump zit hier in de buurt, kan altijd even kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 5:16

De eerste dagen hebben we Pampers gebruikt, ik had een paar proefpakketjes gekregen. Sinds die op zijn gebruiken we de Kruidvat luiers. Werkt prima en niet duur! Pampers vind ik ook fijn maar vind ze toch best prijzig (buiten de kortingsacties dan).

Gast
Gast

Bericht  Tania za 27 nov 2010 - 10:15

Wij zijn begonnen met pampers new baby, die vond ik heel prettig. Daarna hebben we active fit gekocht maar de poepluiers lekten daarmee steeds door. Toen Huggies geprobeerd, dat ging beter maar dat werd zo'n dikke prop als hij geplast had. Nu weer terug naar pampers active fit en baby dry voor de nacht. En hij lekt nu nooit meer door.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne za 27 nov 2010 - 10:28

Ik gebruik eigenlijk alleen Pampers. Heb een keer die van de Kruidvat geprobeerd maar die vond ik veel te stug. Ik vind Pampers veel lekkerder zitten voor ons kleintje, soepeler en zachter. Heb er verder nog geen klachten over wat betreft het doorlekken o.i.d.

Wel heb ik een vraag aan andere Pampers-gebruikers? Wanneer weet je wanneer je moet overstappen naar een maatje groter? Er staat natuurlijk wel een gewicht op het pak, maar dat zegt eigenlijk niks. Vind het soms lastig te bepalen. N. zit nu nog maar sinds een paar weken in maatje 2 (NewBorn) maar heb nu al het idee dat ze soms wat strak om haar beentjes zitten. Nummer 3 lijkt mij echter nog veel te groot?! N. weegt nu 5,5 kilo en is absoluut niet dik, maar heeft ook zeker geen dunne beentjes en armpjes ofzo.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 6:04

Ik koop ook meestal Pampers in de aanbieding. En anders koop ik ze van het Kruidvat/Trekpleister

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 6:12

Parisienne schreef:Ik gebruik eigenlijk alleen Pampers. Heb een keer die van de Kruidvat geprobeerd maar die vond ik veel te stug. Ik vind Pampers veel lekkerder zitten voor ons kleintje, soepeler en zachter. Heb er verder nog geen klachten over wat betreft het doorlekken o.i.d.

Wel heb ik een vraag aan andere Pampers-gebruikers? Wanneer weet je wanneer je moet overstappen naar een maatje groter? Er staat natuurlijk wel een gewicht op het pak, maar dat zegt eigenlijk niks. Vind het soms lastig te bepalen. N. zit nu nog maar sinds een paar weken in maatje 2 (NewBorn) maar heb nu al het idee dat ze soms wat strak om haar beentjes zitten. Nummer 3 lijkt mij echter nog veel te groot?! N. weegt nu 5,5 kilo en is absoluut niet dik, maar heeft ook zeker geen dunne beentjes en armpjes ofzo.

Ik kijk wel naar het gewicht dat op de verpakking staat. De meeste pakken overlappen elkaar ook qua gewicht en als ik
ook zie dat het klittenbandjes van de luier ver uit elkaar staat stap ik over naar een grotere maat. S. weegt nu 6,5 kilo
en heeft nu maat 3 Newborn tot 7 kilo. Ik ben nu met het één na laatste pak bezig en heb al Pampers Active maat 3 klaar
liggen van 4-9 kilo

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 29 nov 2010 - 12:21

In het begin pampers gebruikt. Maar gebruik nu alweer een tijdje de Kruitvat luiers.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:53

Wij gebruiken hier altiijd pampers, we kopen meestal 3 pakken tegelijk in de aanbiedingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:12

Parisienne schreef:Ik gebruik eigenlijk alleen Pampers. Heb een keer die van de Kruidvat geprobeerd maar die vond ik veel te stug. Ik vind Pampers veel lekkerder zitten voor ons kleintje, soepeler en zachter. Heb er verder nog geen klachten over wat betreft het doorlekken o.i.d.

Zodra ze wat te klein worden, begint ze vaak in de nachten door te lekken. Als ik de klittebandjes steeds strakker aan moet trekken haal ik vaak een pak groter. Y. weegt inmiddels ruim 6.5 kg en wij zitten al een paar weken in maat 3 (4-9kg). We zijn bezig met het laatste kruidvat pak en daarna pak ik het aldi-pak, die vallen nog iets groter in die maat.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:37

Ik gebruik pampers en haal ze in de aanbieding.

Gast
Gast

Bericht  loesje di 30 nov 2010 - 3:42

wij gebruiken kruitvat luiers maar de newborn begint nu echt te klein te worden. hij lekt nu vaak door. en die newborn is tot 5 kilo staat erop. onze zoon weegt nu 4,5 kilo maar wij gaan nu overstappen op maat 3 dat is een luier 4-9 kilo.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud