welk merk luiers
+18
Woezies
Monnie
Koeboe82
MamaCa
Dora
bella
Flip Fluitketel
LotteK
tess05
shadow
Teddyaapje
Petteflet
Lindsya
Coccinelle
meisjesmama
-Ieniemienie-
Nijntje
schuddebuikje
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
welk merk luiers
Goedenmorgen
ik wil rustig aan beginnen met het kopen van luiers in de aanbiedingen. ben nu 10 weken maar een vooraad is nooit weg denk ik zo maar. welk merk gebruiken jullie.
ik wil rustig aan beginnen met het kopen van luiers in de aanbiedingen. ben nu 10 weken maar een vooraad is nooit weg denk ik zo maar. welk merk gebruiken jullie.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Re: welk merk luiers
Ik gebruikte altijd Pampers. Nooit geen problemen mee gehad.
Ik ben daarna luiers van andere merken gaan proberen, weet niet precies meer welke. En dan was er steeds lekkage of de hele luier scheurde uit.
Nu gebruik ik voor het slapen gaan nog luiers van de plus. Maar dat is alleen voor de nacht. Want als mijn zoontje de hele dagen in die luiers loopt, krijgt hij allemaal smetplekken en gaan zijn billen stuk.
Mijn ervaring is dus dat Pampers voor mijn zoontje het beste is.
Ik ben daarna luiers van andere merken gaan proberen, weet niet precies meer welke. En dan was er steeds lekkage of de hele luier scheurde uit.
Nu gebruik ik voor het slapen gaan nog luiers van de plus. Maar dat is alleen voor de nacht. Want als mijn zoontje de hele dagen in die luiers loopt, krijgt hij allemaal smetplekken en gaan zijn billen stuk.
Mijn ervaring is dus dat Pampers voor mijn zoontje het beste is.
Gast- Gast
Ik heb de pampersluiers in de aanbieding gekocht, 3 pakken voor 15euro. En heb een hoop kruidvatluiers nu. Deze gebruik ik allebei. Vind de pampers het fijnste omdat ze niet zo dik zijn, maar goed scheelt ook wel een hoop qua geld. Ik zou als je bevallen bent gewoon kijken waar je kindje het beste tegen kan. Dus koop niet gelijk van een bepaald merk een hele voorraad. Als je kleine er dan niet tegen kan ben je alsnog heel duur uit. Misschien een idee om bij vrienden/kennissen met kinderen een paar luiers te vragen van verschillende merken en dat je dan kan kijken welke je wilt gebruiken en waar je kindje geen last van heeft. Bij de kruidvat heb je nu via de site kortingsbonnen voor gratis luiers, volgens mij alleen dit weekend nog geldig, dus moet je ff via de site kijken. En je kan zo vaak met die bonnen gaan als je zelf wilt, dus als je ze kopiert, kun je nog eens gaan of iemand anders sturen!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik meestal de luiers van de aldi. Laatst had ik een pak pampers en er kleefden op een gegeven moment allemaal gelbolletjes aan haar billtjes en in de huidplooitjes. Ik vond ook dat het leek alsof er condens aan de buitenkant van de luier zat.. Misschien had ik wel net een slecht pak te pakken, maar die van de aldi bevallen me beter. Ze zijn wel iets stugger, maar daar is ze nog nooit in doorgelekt.
Die van de kruidvat eigen merk koop ik ook wel eens in de aanbieding, die vind ik ook prima. Van sommige mensen hoor ik dat het wel karton lijkt, ze zijn niet zo soepel als die van pampers, maar ze sluiten mooi om de beentjes/billetjes vind ik.
Die van de kruidvat eigen merk koop ik ook wel eens in de aanbieding, die vind ik ook prima. Van sommige mensen hoor ik dat het wel karton lijkt, ze zijn niet zo soepel als die van pampers, maar ze sluiten mooi om de beentjes/billetjes vind ik.
Gast- Gast
Ik gebruik altijd pampers. Die vind ik het soepelst/dunst zitten en lekker hier zelden door.
Ik koop nooit meer iets anders.
Heb ik het begin van alles geprobeerd, Etos, Kruidvat, Bumblies en Huggies.
Maar vind het allemaal erg stug zitten en krijgt mn dochter rode plekken op de plekken waar de naadjes sluiten.
Ik koop nooit meer iets anders.
Heb ik het begin van alles geprobeerd, Etos, Kruidvat, Bumblies en Huggies.
Maar vind het allemaal erg stug zitten en krijgt mn dochter rode plekken op de plekken waar de naadjes sluiten.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik gebruik Kruidvat luiers. Nou lekte hij laatst een paar keer door 's nachts en heb ik Pampers gebruikt, maar daar lekt ie ook doorheen.....
Kruidvat luiers vind ik echt prima!
Kruidvat luiers vind ik echt prima!
Gast- Gast
Nijntje schreef:Ik heb de pampersluiers in de aanbieding gekocht, 3 pakken voor 15euro. En heb een hoop kruidvatluiers nu. Deze gebruik ik allebei. Vind de pampers het fijnste omdat ze niet zo dik zijn, maar goed scheelt ook wel een hoop qua geld. Ik zou als je bevallen bent gewoon kijken waar je kindje het beste tegen kan. Dus koop niet gelijk van een bepaald merk een hele voorraad. Als je kleine er dan niet tegen kan ben je alsnog heel duur uit. Misschien een idee om bij vrienden/kennissen met kinderen een paar luiers te vragen van verschillende merken en dat je dan kan kijken welke je wilt gebruiken en waar je kindje geen last van heeft. Bij de kruidvat heb je nu via de site kortingsbonnen voor gratis luiers, volgens mij alleen dit weekend nog geldig, dus moet je ff via de site kijken. En je kan zo vaak met die bonnen gaan als je zelf wilt, dus als je ze kopiert, kun je nog eens gaan of iemand anders sturen!
Dit vind ik wel een goede. Want het verschilt volgens mij ook wel per kindje welke luiers het beste zijn.
Gast- Gast
Hier worden alleen maar pampers gebruikt maar ik raad je wel aan niet veel in te kopen. Voor hetzelfde geldt werkt een bepaalde luier niet bij jou kindje en zit je er mee in je maag.
En de pampers zijn bijna elke week wel bij een andere drogist in de aanbieding.
En de pampers zijn bijna elke week wel bij een andere drogist in de aanbieding.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik koop altijd pampers in de aanbieding. Deze vind ik lekker soepel en ze houden de billen van mijn dochtertje goed droog.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik koop ook altijd Pampers in de aanbieding.
Ik had ook een pak C1000 luiers gekocht, maar die passen niet goed! Het is dus inderdaad afhankelijk van je kindje wat het beste bevalt.
Ik had ook een pak C1000 luiers gekocht, maar die passen niet goed! Het is dus inderdaad afhankelijk van je kindje wat het beste bevalt.
Gast- Gast
Ik koop ook altijd pampers. Ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
Ze bevallen mij heel goed, ik heb allerlei luiers geprobeerd bij de oudste, maar ik vind pampers echt het fijnst. Van andere luiers kreeg ze altijd uitslag of lekte ze door.
Straks met de tweeling wil ik eens aldi proberen. Die heb ik nooit geprobeerd, maar als ze er tegen kunnen, en ze bevallen goed, scheelt dat weer een hele hoop!
Ze bevallen mij heel goed, ik heb allerlei luiers geprobeerd bij de oudste, maar ik vind pampers echt het fijnst. Van andere luiers kreeg ze altijd uitslag of lekte ze door.
Straks met de tweeling wil ik eens aldi proberen. Die heb ik nooit geprobeerd, maar als ze er tegen kunnen, en ze bevallen goed, scheelt dat weer een hele hoop!
Gast- Gast
Ik heb altijd Pampers gekocht. Ben er altijd tevreden over geweest en nog steeds. Mijn zoontje is overdag zinnelijk alleen s'nachts gebruik ik nog een Pamper voor hem.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik heb ook alle luiers wel eens geprobeerd, maar vond/vindt Pampers echt de beste. Ze hebben niet zo'n heel dikke luierkont daarmee en het houdt wel genoeg vocht vast.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog niet veel geprobeerd maar ik ben erg te spreken over pampers. We hebben 1x bumblies (of zoiets) gehad omdat de pampers uitverkocht waren maar dat was geen succes, een paar keer doorgelekt en 1x was de luier zelfs afgezakt achter zodat alle poep boven de luier zat ipv erin
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Ook ik gebruik voornamelijk Pampers. Bumblies vond ik echt niet fijn, er dik en stug. Kruitvat vond ik ook erg dik maar kan inmiddels veranderd zijn.
Verder heb ik nu ook luiers liggen van de lidl en ze zijn stugger maar houden het vocht wel goed vast.
Ik moet eens navragen welke luiers op het dagverblijf gebruikt worden, deze zijn wel ook wat dikker maar houden het vocht ook heel goed vast.
Ondanks dat nora snel uitslag heeft, heeft ze dit tot nu toe nog niet van luiers gehad, dus wau huidvriendelijkheid vind ik ze allemaal wel okee
Verder heb ik nu ook luiers liggen van de lidl en ze zijn stugger maar houden het vocht wel goed vast.
Ik moet eens navragen welke luiers op het dagverblijf gebruikt worden, deze zijn wel ook wat dikker maar houden het vocht ook heel goed vast.
Ondanks dat nora snel uitslag heeft, heeft ze dit tot nu toe nog niet van luiers gehad, dus wau huidvriendelijkheid vind ik ze allemaal wel okee
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Ik heb jarenlang pampers gebruikt tot ik een x luiers van de lidl heb geprobeerd en sindsdien gebruikt ik die.
tess05- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10
Ik gebruik ook altijd Pampers en deze bevallen erg goed. Als ik jou was zou ik niet teveel luiers inslaan. Er zijn namelijk allemaal verschillende maten en het is moeilijk in te schatten hoe lang ze met maat 1,2,3 doen. Er zijn regelmatig aanbiedingen van de pampers, dus je kunt ze ook nog kopen als je eenmaal bevallen bent.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
ja oke dat dacht ik oo al jah..... dus gewoon is het beter om af te wachten tot de kleine hummel geboren is.... in ieder geval bedankt allemaal voor jullie reacties.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Hier gebruiken we luiers van de pampers, als ze in de aanbieding zijn en die van de kruidvat.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier helemaal fan van aldi luiers.
Gebruik ze voor 2 kinderen, niet duur, en fijne luiers.
Gebruik ze voor 2 kinderen, niet duur, en fijne luiers.
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Als je bumblies niks vind hoef je die van AH eigen merk ook niet te proberen en omgekeerd, die zijn echt ontzettend stug.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
ik vind de pampers het fijnste bij pasgeborenen want die rekken lekker mee en zijn heel soepel. Als ze iets ouder zijn vind ik kruidvatluiers het fijnst, omdat ik dan de pampers te flubberig vind worden als er in geplast is. Die van de kruidvat zitten wat steviger als ze nat zijn. Maar merk dat iedereen hier weer anders over denkt.
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk merk
» nav wandelschoenen, welk merk?
» Welk merk flesvoeding?
» Welk merk poedermelk?
» welk merk ovulatietesten
» nav wandelschoenen, welk merk?