Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie gedaan met video banden?

+6
Koffieleut
Esperanza
redd
Sarah1985
Muurvlindertje
Prosecco
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Prosecco ma 19 maa 2012 - 10:23

Ik heb eigenlijk nog een heleboel video banden (waaronder de hele serie Friends) waarvan ik me echt afvraag wat ik er mee moet doen.

Sommige, zoals Spice world the movie wil ik nog wel bewaren uit sentiment (heb ook nog een video recorder) maar wat doe ik in hemelsnaam met de rest? Heb al geprobeerd of iemand ze via marktplaats wilde hebben maar geen reactie gekregen.

Zomaar weggooien voelt een beetje zonde, omdat ik met name voor de Friends video's echt jaren heb moeten sparen. Maar ja, inmiddels heb ik de serie ook al op dvd.

Dus de vraag is, wat hebben jullie ermee gedaan?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 10:27

Voor zover ik weet is mijn schoonzusje heel erg goed met het omzetten van vcr naar dvd. Ik ga er dan ook vanuit, want zij hebben alle videobanden, dat we binnenkort van alles voor de dvd een kopie krijgen. En dan kan de vcr definitief de deur uit wat mij betreft. (Er zijn trouwens ook maar twee dingen die ik van hen wil hebben en dat is alle afleveringen van Pluizerd en het optreden van mij en mijn broertje op de huishoudbeurs voor de camera's)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Muurvlindertje ma 19 maa 2012 - 10:30

Weggegooid, behalve de videobanden waarop we nog klein zijn. Alle films zijn weggegooid en vervangen door blue ray.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Sarah1985 ma 19 maa 2012 - 10:35

ik heb de meeste videobanden nu op dvd. En die ik nog niet heb heb ik nog. Maar heb maar 10 ofzo de rest al weggegooid
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  redd ma 19 maa 2012 - 22:09

Op zolder gezet.....

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Esperanza ma 19 maa 2012 - 22:12

Al die disney films van vroeger staan bij m'n ouders op zolder. Ook al heb ik er niets meer aan, ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te gooien.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Koffieleut di 20 maa 2012 - 1:03

redd schreef:Op zolder gezet.....



+1
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Happydobby di 20 maa 2012 - 2:46

Disney staat op zolder, de rest hebben we weggegooid.
Home video's hebben we overgezet op dvd.

Wij hebben ook veel dvd's verkocht en vervangen voor blu ray.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 3:10

Onze videobanden staan op zolder in een doos stof te verzamelen..

Eigenlijk wel zonde, maar wij hebben geen videorecorder meer. Misschien zou ik de mooiste films moeten overzetten op dvd, mijn vader kan dat wel doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Flippin' Bitch di 20 maa 2012 - 6:15

Ik heb nog geprobeerd om ze aan mijn nichtjes te slijten, maar helaas, die hebben alleen dvd. Ze staan nog bij mijn moeder op zolder, maar ik denk dat ik ze maar weg ga gooien.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Niekske di 20 maa 2012 - 6:25

Ik heb er een paar gehouden, vooral vanwege nostalgische redenen Wink de rest heb ik weggegooid. Het voelde zo ontzettend zonde, maar ik kan er gewoon niks meer mee.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Blond di 20 maa 2012 - 8:09

Weggegooid, maar wij hebben dan ook geen VHS apparaat meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie gedaan met video banden? Empty Re: Wat hebben jullie gedaan met video banden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum