Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Voor/Na foto's

+7
Lavendel
luenca
Spring
Terkina
Beachgirl
Highway
Bay
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 21:20

Punk'd, wat gaaf om te zien. En echt alleen met hardlopen? Super zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 21:24

Megara schreef:Punk'd, wat gaaf om te zien. En echt alleen met hardlopen? Super zeg!

Neeh haha.. Ik deed toen 3x per week krachttraining.

Maar omdat ik toen niet in gewicht afviel ben ik vervolgens gaan hardlopen en gaan cardioen. Dus nu ben ik zeg maar dat vet aan het verbranden (ik wil er geen spiermassa meer bij).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 21:31

Aan jouw foto's kun je goed zien dat gewicht niet alles zegt Punk'd! Mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  luenca zo 18 maa 2012 - 23:33

Punk'd schreef:
Megara schreef:Punk'd, wat gaaf om te zien. En echt alleen met hardlopen? Super zeg!

Neeh haha.. Ik deed toen 3x per week krachttraining.

Maar omdat ik toen niet in gewicht afviel ben ik vervolgens gaan hardlopen en gaan cardioen. Dus nu ben ik zeg maar dat vet aan het verbranden (ik wil er geen spiermassa meer bij).



ik zie dat je al niet vrij dik was, maar dat je wel je 'lovehandles' (wat bij jou sowieso wel meeviel) kwijt bent, hoe heb je dat gedaan? ik bedoel welke sport/oefening vooral?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  luenca zo 18 maa 2012 - 23:46

foto weg

helaas (nog) geen volledige foto van nu, maar vind dat je zo ook al veel verschil ziet Very Happy

toen zat ik op -18 kg. nu is er nog 5 af en moet nog minstens 8


Laatst aangepast door shygirl87 op do 22 maa 2012 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 0:12

shygirl87 schreef:
Punk'd schreef:
Megara schreef:Punk'd, wat gaaf om te zien. En echt alleen met hardlopen? Super zeg!

Neeh haha.. Ik deed toen 3x per week krachttraining.

Maar omdat ik toen niet in gewicht afviel ben ik vervolgens gaan hardlopen en gaan cardioen. Dus nu ben ik zeg maar dat vet aan het verbranden (ik wil er geen spiermassa meer bij).



ik zie dat je al niet vrij dik was, maar dat je wel je 'lovehandles' (wat bij jou sowieso wel meeviel) kwijt bent, hoe heb je dat gedaan? ik bedoel welke sport/oefening vooral?

Ik heb mijn rug heel veel getraind. In het begin dacht ik echt 'wat een onzin' maar daarvan is mijn rug echt zoveel meer in vorm gekomen (inclusief onderrug) waar die lovehandles zaten. Ik deed 3 krachtoefeningen voor mijn bovenrug en 2 voor mijn onderrug.

Buikspieroefeningen deed ik daarnaast op een matje (geen apparaat) gewoon situps en dan een schijf van 10 kg op mijn borst. Zo deed ik ook mijn schuine buikspieren wat waarschijnlijk ook wel heeft meegeholpen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 0:44

Terkina ik vond jou altijd al heel mooi en zeker niet te dik maar op die foto's zie je goed hoeveel je afgevallen bent zeg! Terwijl ik dus niet dacht dat het heel veel verschil was bij jou. Sexy benen heb je nu zeg smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Terkina ma 19 maa 2012 - 11:32

Thx Powerbabe, dat is lief.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik mezelf zag... niet te dik iig. Wist dat er wel een paar kilo afmochten, maar dat er uberhaubt zoveel afkon, dat wist ik niet haha.. Maar goed, zelfs gisteren toen ik die foto's naast elkaar had gelegd, was het weer even 'schrikken' wat een verschil. Dat blijft toch nog steeds. Maar heb dan ook meer dan 2 cupmaten en 20 kilo ingeleverd ;-)
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 11:46

Terkina, maar ik heb het idee dat je op die voor foto wel voller oogt dat je was. Ik real life heb ik je nooit als 'te dik' ervaren en ook niet zoals op die foto. Dat er 20 kilo af kon had ik toen niet geloofd. Ik vond je prachtig en dat vind ik je nu nog steeds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Terkina ma 19 maa 2012 - 11:54

Op als die foto's die toen gemaakt zijn oog ik zo. Sterker nog, foto's van iets daarvoor, daar oog ik nog voller. Maar dat komt gewoon omdat ik snel een bolle kop heb sowieso en je nu het verschil ernaast ziet, denk ik.
Maar thx voor je compliment. Toch fijn dat mensen (iig jij en ook anderen hebben het gezegd) zo over me denken, toch een eye-opener dat je meer bent dan alleen je gewicht. En dan slanker of dikker je niet een mooier/slechter/beter of wat voor persoon dan ook maken. Dat had ik me natuurlijk al eerder beseft hoor, maar nu dus nogmaals.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 20:57

20 kilo is ook echt veel! Ik zou ook niet van die foto zeggen dat er wel even 20 kilo af kon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Lavendel ma 19 maa 2012 - 22:10

20 kilo is echt heel erg veel.. ik had na aanleiding van andere foto's van je ook nooit gedacht dat dat zou kunnen. Op deze voor-foto lijk je iets steviger ook dan ik in gedachten had na aanleiding van andere foto's maar dan nog, 20 kilo! Volgens mij heb jij je complete garderobe weg kunnen doen.

Volgens mij wilde je er verder niet over uitwijden hoe het zo gekomen is maar ik ben wel erg benieuwd :shock: Hoop dat het iig niets met ziekte te maken heeft.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Marin ma 19 maa 2012 - 22:40

Bij jou zie je het echt heel goed Terkina!

En Shygirl ook, wat super goed.

Chipp, jij bent ook mooi afgevallen zeg. Alhoewel ik je daar op die bovenste foto geen 80 kilo had gegeven, maar minder. Ik vond je nog zo mooi slank laatst bij Lejow, dat dacht ik toen echt nog.


Ik ben nog niet klaar met afvallen, dus nog niet echt een na foto..




Zo was ik op m'n zwaarst (78 kilo):
N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 283572_10150753783370156_570495155_20255428_5891169_n


En nu ben ik zo (71 kilo):
N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 04573f4b
(gewoon zo'n kleding foto, heb verder alleen maar met jas aan)


Maar zo was ik vóór ik aan kwam (65 kilo) en dat hoop ik straks weer te zijn:

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 6720_235935825155_570495155_7925587_5015093_n

Veel dunner dan dat wil ik ook niet en hoop wel m'n curves te behouden!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Erin di 20 maa 2012 - 1:01

Reva schreef:Knap hoor, Chipp! Echt jaloersmakend figuur!

Highway, die naam van je collage laughcry

Ik vind het heel lastig om op foto's echt verschil te zien. Gaat makkelijker met kleding vind ik. Dit was een paar maanden terug mijn lievelingsbroek.

Zijkant broek:
*Oeh amazing*

Hulde voor deze foto!! cheers cheers cheers
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Terkina di 20 maa 2012 - 13:17

@Lavendel, dat is niet een gaderobe, maar meerdere hahah. Ik ben bijvoorbeeld van broekmaak 31/32 naar 26/27 gegaan. Echt alles moest ik nieuw kopen, zelfs mijn onderbroeken zakten af. En dat in drie stappen :S Nieuwe kleren kopen was leuk, maar moeten kopen was minder. Gelukkig blijft mij gewicht nu stabiel... En wat die foto betreft, dat ik daar voller lijk, grappige is dat ik die toentertijd ook op het forum geplaatst heb. En ik heb ook niet bewust naar de dikste foto gezocht, maar had voor deze gekozen omdat er precies een jaar tussen de foto's zat. (En op andere foto's uit die tijd ook ik echt niet slanker geloof ik, hoewel ik bij deze misschien wel een beetje taille mis, misschien dat dat het dan is... Weet het ook niet eigenlijk.. Of misschien zag ik er gewoon zo uit, alleen is het verschil nu pas duidelijk, waardoor ik zwaarder lijk...)

Anyway de reden is niet heel boeiend en wil er niet echt verder op in gaan, omdat ik er niet mijn best voor heb gedaan en het best persoonlijk is, maar korte versie: medicatie begonnen, waardoor ik minder kon eten. (Bijwerking van medicatie dus, niet medicatie om minder te eten Wink Tel daarbij een kutjaar en een verhuizing op: et voilla!
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 18:28

Ahh, thanks Marin, dat vind ik lief smile
Bij jou zie je het verschil ook goed! En ik ben jaloers op jouw bovenarmen, die van mij hebben echt kipfiletjes.

Terkina, de reden is niet zo fijn, maar wat ben jij mooi slank! Op de eerste foto ben je ook prachtig, het staat je allebei goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 21:10

Waaauw Marin! cheers ik vind het zo knap om te zien bij iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Marin di 20 maa 2012 - 22:13

Chipp schreef:Ahh, thanks Marin, dat vind ik lief smile
Bij jou zie je het verschil ook goed! En ik ben jaloers op jouw bovenarmen, die van mij hebben echt kipfiletjes.

Oh haha wat grappig, ik vind mijn bovenarmen juist ook veel te dik. Maar dat vond ik al op die onderste foto. Vroeger, zeg zo´n 10 jaar geleden, had ik echt hele mooie dunne armen en zei een vriendin zelfs wel eens dat ze jaloers was op m´n bovenarmen omdat ze zo mooi waren. Grappig compliment, maar is me altijd bijgebleven. Maar ze mogen nu nog wel iets slanker vind ik. Zo dun als toen lukt toch niet meer, sowieso zo dun lukt niet meer, want ik heb nu een volwassen vrouwen lichaam en dat vind ik prima, leuk juist, maar er mag nog wel meer af.

Lief, Zelda, dank je. Moet zeggen dat de positieve woorden op het forum écht heel erg helpen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Bliss wo 21 maa 2012 - 0:27

Ik ben een paar maanden geleden 10-11 kilo afgevallen en zit nu nog steeds ongeveer op dat gewicht. Wil er nog zeker vijf kilo af, maar ik kan de motivatie nog niet zo goed vinden. Heb even gezocht naar foto's, dit waren de beste die ik kon vinden:

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 IMG_4884-1
N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 IMG_4825
voor

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 402020_10150568590841693_748426692_9220401_1491955820_n
na

Weet niet of je het verschil zo eigenlijk wel goed ziet. Op die tweede foto vind ik mezelf echt een plofkop hebben in elk geval laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Rush wo 21 maa 2012 - 0:34

Je heupen zijn een stuk smaller op de foto Bliss!

Knap afgevallen Marin, zo moet ik ook weer worden. Al zal ik je boobs nooit krijgen haha! N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Voor/Na foto's - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Voor/Na foto's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum