N.a.v. Voor/Na foto's
+7
Lavendel
luenca
Spring
Terkina
Beachgirl
Highway
Bay
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
N.a.v. Voor/Na foto's
Na alle succesverhalen, ben ik wel benieuwd naar foto's!
Ik zal aftrappen.
80 kilo
69 kilo
Ik zal aftrappen.
80 kilo
69 kilo
Gast- Gast
Re: N.a.v. Voor/Na foto's
Jeee wat een verschil!! Knap hoor
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Pippa schreef:Wat goed Chipp! Wat heb je ervoor gedaan?
Op mezelf gaan
Ik ben 'gewoon' gaan eten en sporten. Geen hele repen chocola en complete zakken snoep meer in 1 keer. Ook een balans, niet én chocola/chips én Mac én een ijsje.
Gast- Gast
Zo hallo! Dat scheelt nogal. Knap gedaan. Welke methodes heb je gebruikt?
Gast- Gast
Thanks
Maarrrr, in het topic van Pippa waren meer succesverhalen, dus showen die sexy lijven!!
Maarrrr, in het topic van Pippa waren meer succesverhalen, dus showen die sexy lijven!!
Gast- Gast
Wauw goed hoor
Ik heb wel wat voor-na foto's, alleen zit ik er nu weer tussenin. Er zit ruim 25 kilo verschil in deze foto's, inmiddels zit ik weer op +17 geloof ik. Maar weer richting beneden. Ik ben nogal een jojo
*weg*
Ik heb wel wat voor-na foto's, alleen zit ik er nu weer tussenin. Er zit ruim 25 kilo verschil in deze foto's, inmiddels zit ik weer op +17 geloof ik. Maar weer richting beneden. Ik ben nogal een jojo
*weg*
Laatst aangepast door Highway op zo 18 maa 2012 - 9:59; in totaal 2 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Behoorlijke verschillen Highway! Wil je terug naar de 'slankste' foto's of was je toen een stuk jonger/andere leefstijl?
Gast- Gast
Dat is zo'n 3 jaar terug. De dikkere zijn van 4 jaar terug. Ik wil een beetje naar de middelste, waarop ik van de zijkant sta. Maat 38 heb ik geloof ik daar.
Highway- Ratel
Toch jammer dat de cupmaat ook flink naar beneden gaat als je zakt in gewicht. Ieder voordeel heeft z'n nadeel.
Gast- Gast
Highway schreef:Dat is zo'n 3 jaar terug. De dikkere zijn van 4 jaar terug. Ik wil een beetje naar de middelste, waarop ik van de zijkant sta. Maat 38 heb ik geloof ik daar.
Dan ben je veel afgevallen! Knap Dat lichaam vind ik ook erg mooi. Moet je daarvoor nog veel kwijt?
Gast- Gast
Vind ik juist fijn. Heb inmiddels weer D en vind het vreselijk Doe mij maar A of B
Highway- Ratel
Chipp schreef:Highway schreef:Dat is zo'n 3 jaar terug. De dikkere zijn van 4 jaar terug. Ik wil een beetje naar de middelste, waarop ik van de zijkant sta. Maat 38 heb ik geloof ik daar.
Dan ben je veel afgevallen! Knap Dat lichaam vind ik ook erg mooi. Moet je daarvoor nog veel kwijt?
Kilo of 10 denk ik (hoop ik )
Highway- Ratel
Megara schreef:Toch jammer dat de cupmaat ook flink naar beneden gaat als je zakt in gewicht. Ieder voordeel heeft z'n nadeel.
Ik ben weinig gezakt. Van 75E naar 70D, dus niks te klagen. Op de foto heb ik een sportbh aan, dus die drukt het een beetje plat.
Gast- Gast
Chipp, valt mee inderdaad. En als je er zelf meer happy mee bent is het alleen maar beter.
Gast- Gast
Ik ben zeker happy
En nu wil ik MEER succesfoto's! Toon het resultaat van jullie harde werken, dames! (En Kerel )
En nu wil ik MEER succesfoto's! Toon het resultaat van jullie harde werken, dames! (En Kerel )
Gast- Gast
Knap hoor, Chipp! Echt jaloersmakend figuur!
Highway, die naam van je collage
Ik vind het heel lastig om op foto's echt verschil te zien. Gaat makkelijker met kleding vind ik. Dit was een paar maanden terug mijn lievelingsbroek.
Zijkant broek:
Ik vind het heel lastig om op foto's echt verschil te zien. Gaat makkelijker met kleding vind ik. Dit was een paar maanden terug mijn lievelingsbroek.
Zijkant broek:
Gast- Gast
Ik heb alleen nog maar een voor foto dus ik post binnenkort wel even een update.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Knap hoor, Chipp! Echt jaloersmakend figuur!
Zijkant broek:
haha ja slechte naam
Highway- Ratel
Ben niet bewust veel afgevallen en heb dus ook geen succesverhaal gedeeld (en daar hoef ik het verder ook niet over te hebben) maar heb wel een voor-/foto, nadat ik was/ben afgevallen. Tussen de foto's zitten precies een jaar tijd...
(Foto niet quoten bitte...)
Edit: zie dat ik op de foto mijn benen hetzelfde houd, terwijl ik normaal nooit zo debiel sta hoor, haha...
(Foto niet quoten bitte...)
Edit: zie dat ik op de foto mijn benen hetzelfde houd, terwijl ik normaal nooit zo debiel sta hoor, haha...
Laatst aangepast door Terkina op ma 26 maa 2012 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
weg
Laatst aangepast door Punk'd op ma 19 maa 2012 - 0:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Kerstsfeer fotos
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Kerstsfeer fotos
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: