Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie bestemming as zomer!

+36
Bruintje Beer
yes1984
bolus26
lente
Fiwen
Bluestar
Parisienne
chipa
Annie24
Sam
nillis
Petteflet
PiP
Coco
Sea of Trees
Lejow
Sophiee
studiebol
Amber-
Star007
_Jet
Teddyaapje
Darius
Susan
teletascha
Nana
Aagje!
duckie
RYW
Puggle
mickey
Lindsya
Flower_L
-Ieniemienie-
Slakje
Sweet33
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vakantie bestemming as zomer! - Pagina 3 Empty Re: Vakantie bestemming as zomer!

Bericht  Mida4you zo 27 jan 2013 - 10:16

Annie24 schreef:Wij gaan een weekje naar CP de Huttenheugte inclusief een Plopsaland weekpas. Ik weet 100000% zeker dat Y. het super zal vinden die week I love you


Toevallig! Wij gaan ook een weekje naar CP de Huttenheugte. ( van 14 t/m 21 juni ) De redenen waarom wij naar CP gaan is omdat ik dan 7 maand zwanger ben en niet meer ver weg wil of wil kamperen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming as zomer! - Pagina 3 Empty Re: Vakantie bestemming as zomer!

Bericht  nillis ma 28 jan 2013 - 1:17

-Ieniemienie- schreef:
nillis schreef:We zouden 3 weken naar zuid Frankrijk in aug, maar dat gaat hem nu niet worden, dus waarschijnlijk in mei naar cp.

@ ieneminie, kun je in mei goed kamperen in Frankrijk. Is dat niet te koud 's nachts.

Nou het was niet echt kamperen. Mijn man zn oom en tante hebben daar een eigen, kleine camping.
Maar wij sliepen gewoon bij hun in huis. Daar hadden ze ook een aantal kamers voor gasten.

Oké ik dacht al, want mij leek in mei nog wel koud voor een tentje. Als de zwangerschap goed gaat gaa we in mei weekje Cp anders toch in aug naar zuid frankrijk
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming as zomer! - Pagina 3 Empty Re: Vakantie bestemming as zomer!

Bericht  Highway ma 28 jan 2013 - 1:27

Gisteren de knoop doorgehakt (we twijfelden tussen een vakantie naar boston of een midweekje centerparcs/landal.. lekker uiteenlopend) en we gaan in september een midweekje naar centerparcs Huttenheugte in een VIP huisje met sauna, heerlijk, kijk er al helemaal naar uit!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming as zomer! - Pagina 3 Empty Re: Vakantie bestemming as zomer!

Bericht  -Ieniemienie- ma 28 jan 2013 - 10:21

Yeeey vandaag hebben we 12dagen een stacaravan aan het Gardameer geboekt!
We gaan eind mei/begin Juni.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming as zomer! - Pagina 3 Empty Re: Vakantie bestemming as zomer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum