Vraagje aan de mensen met een ledikant van 140x70
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje aan de mensen met een ledikant van 140x70
Welke maat dekentjes en lakentjes moet ik hierbij kopen?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraagje aan de mensen met een ledikant van 140x70
Ik denk die voor een peuterbed!
En dan een gewoon ledikantdeken, dekbed mag niet onder het jaar.
Wellicht kan in de 1ste maanden een gewoon laken voor een normaal ledikant ook, en normale ledikantdeken aangezien je het bedje toch kort opmaakt.
En dan een gewoon ledikantdeken, dekbed mag niet onder het jaar.
Wellicht kan in de 1ste maanden een gewoon laken voor een normaal ledikant ook, en normale ledikantdeken aangezien je het bedje toch kort opmaakt.
Gast- Gast
Heb dekens en lakens gezien van 100x150, moet toch groot zat zijn?
Muppetje- Ratel
Ja hoor, dat denk ik wel!
Tegen de tijd dat je het hele bed gebruikt zeg maar, zal `het` bijna een jaar zijn en kan je tegen die tijd nog overstappen naar een dekbed of grotere deken
Tegen de tijd dat je het hele bed gebruikt zeg maar, zal `het` bijna een jaar zijn en kan je tegen die tijd nog overstappen naar een dekbed of grotere deken
Gast- Gast
Parel schreef:Ja hoor, dat denk ik wel!
Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo. Word al zo dement dat ik vergeten ben het te vragen gisteren
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Heb dekens en lakens gezien van 100x150, moet toch groot zat zijn?
Ik zou kijken voor 120x150 (hebben ze sowieso bij de Prenatal). 100 vind ik zelf net iets te krap om in te stoppen aan de zijkant. Ik heb dat opgelost door een extra strook stof te maken aan het overtrekje waardoor ik het beter in kan stoppen maar als je het toch nog moet kopen zou ik een maatje groter nemen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Joh, dat heeft niks met dementie te maken, het is ontzettend veel te bevatten in 1x!
Je moet zoveel doen, zoveel onthouden .. Je weet zeg maar van voor niet, dat je van achteren leeft
Je moet zoveel doen, zoveel onthouden .. Je weet zeg maar van voor niet, dat je van achteren leeft
Gast- Gast
Tania schreef:Muppetje schreef:Heb dekens en lakens gezien van 100x150, moet toch groot zat zijn?
Ik zou kijken voor 120x150 (hebben ze sowieso bij de Prenatal). 100 vind ik zelf net iets te krap om in te stoppen aan de zijkant. Ik heb dat opgelost door een extra strook stof te maken aan het overtrekje waardoor ik het beter in kan stoppen maar als je het toch nog moet kopen zou ik een maatje groter nemen.
Thanks, kijk ik daarvoor!
Muppetje- Ratel
Wij hebben een ledikantje in 70x140 en een ledikantdeken en lakens in 100x150. Het gaat nu nog wel, maar als hij te beweeglijk wordt, wurmt hij zich denk ik zo los. Als die spullen er ook breder zijn, zou ik daar zeker voor kijken!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoofdbeschermers ledikant?
» Wieg/ledikant
» Uit ledikant klimmen
» Ledikant Laken(s)
» Slapen in ledikant.
» Wieg/ledikant
» Uit ledikant klimmen