Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een verjaardag groots vieren

+15
Marin
Bliss
Winegum
mosio
Esperanza
Blond
Arwyn
Jilke
Sweety
Parisienne
Angela_1986
Bazinga
Susan
Pien
Flippin' Bitch
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren - Pagina 2 Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Winegum zo 18 maa 2012 - 8:24

Ik wil misschien volgend jaar iets bijzonders doen, maar ik weet niet zo goed hoe/wat/waar.

Zelf word ik volgend jaar 25, ik ga volgend jaar hopelijk afstuderen, mijn moeder wordt 50 en mijn ouders zijn ook nog eens 25 jaar getrouwd dan.. Helaas zullen de data door het hele volgende jaar verspreid liggen januari-november dus dat is jammer.

Maar het lijkt me wel eens erg leuk om iets mega groots te organiseren.

Vorig jaar werd mijn vader 50 en toen hadden we ook een verrassingsfeestje voor hem georganiseerd. Niet heel erg groot, maar wel als verrassing.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 21:26

Mijn 18de verjaardag, mijn ouders en vriend hadden een surpriseparty georganiseerd. Ik was alleen ziek geworden die nacht dus was nog erg gammel, maar was wel leuk en lief van ze.

Vorige week ben ik 25 geworden maar heb t niet groots gevierd omdat ik hoog zwanger ben.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 18 maa 2012 - 21:42

Ik heb dat twee keer gedaan. De eerste keer toen ik 18 werd, ik heb toen een soort 'blokhut' (scoutinggebouw met zaaltje) afgehuurd en vrienden en familie daar uitgenodigd. Was gezellig. Tweede keer was toen ik 21 werd en een vriendin werd 20, toen hebben we diezelfde blokhut afgehuurd en veel mensen uitgenodigd. Was gezellig, totdat iemand (die via via mee was gekomen) het nodig vond om met de brandblusser te gaan spuiten Rolling Eyes. Verder erg leuk. Ik denk er nu over om met mn 30e verjaardag weer iets te doen, maar gelukkig heb ik nog anderhalf jaar om daar over na te denken.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin zo 18 maa 2012 - 23:17

Haha June, ik heb ook wel eens een Mexicaans feest gegeven samen met een vriendin voor onze verjaardagne. Kwamen denk ik 40 mensen, maar in een piepkleine studentenkeuken was dat behoorlijk vol! Wel onwijs leuk.

Ik wil op 12/12/12 een groot verjaardagsfeest geven, al denk ik dat ik het de zaterdag er na doe. Wordt waarschijnlijk in een restaurant/kroeg in Amsterdam van een kennis. Da's geen bijzondere leeftijd voor me (28) maar de datum is wel gaaf. En voor m'n vriend's verjaardag wil ik/we eigenlijk ook wel een groot feest geven, hij wordt 30.

M'n ouders geven elke paar jaar wel een groot feest, compleet met DJ in de tuin enzo, en dat is altijd heel gaaf. Maar je moet er wel de ruimte voor hebben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Toet zo 18 maa 2012 - 23:21

Ik heb het twee keer gedan, toen ik 16 werd hier thuis een feest gegeven, ik geloof dat er rond de 60 man waren. Vorig jaar toen ik 20 werd heb ik het samen met een vriend gevierd, bij hem thuis met ongeveer 70 mensen en daarna op stap geweest.

Opzich wel leuk, alleen ben je zelf de hele avond vanalles aan het regelen en dat vind ik altijd jammer.

Wij zijn van plan dit jaar met 5 vrienden feest te geven (+/- 150 pers.) omdat we allemaal diplomeren/afstuderen. Dan laten we een grote tent opzetten, huren een DJ en vragen een paar vrienden achter de bar te staan. Dat lijkt me ideaal, hoef ik zelf in ieder geval op de avond zelf niets meer te doen. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sophiee ma 19 maa 2012 - 0:45

Toen ik 25 werd vorig jaar hebben we het groots gevierd. We hadden tenten in de achtertuin opgezet met loungebanken en statafels, heel veel cocktails gemaakt en lekker de BBQ aangestoken. Was erg leuk en gezellig! Nu ons kleintje eraan zit te komen, zullen we niet snel meer een groot feest geven voor onze verjaardagen. Haar doop willen we wel groots vieren bij ons in de achtertuin.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 1:08

Ik heb voor mijn 18e verjaardag een surpriseparty gekregen in Hawaii stijl haha.

Hele huis vol hawaivlaggetjes en parasolletjes, strandstoeltjes.

Toen zijn we met iets van 20 vrienden/vriendinnen gaan gourmetten in huis.

Ik vierde mijn verjaardag eigenlijk altijd wel uitgebreid toen ik jonger was. Van mijn 14e tot mijn 18e was het ieder jaar wel feest. (vaak gourmetten, slaapfeestjes, stappen, bowlen, laserquesten :P )

Die goeie ouwe tijd Wink

Vorige jaar heb ik het samen met mijn zus voor famillie gevierd, was ook erg gezellig. In het ouderlijk huis.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 1:18

Op mijn verjaardag komen meestal rond de 10 a 15 personen. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest. Of ik nu 16 werd of 26. Voornamelijk familie en een paar vriendinnen. Voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Vind het zo al meer dan genoeg smile

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 19 maa 2012 - 2:46

Toen ik 18 werd had ik een groot tuinfeest bij mn ouders in de tuin. Toen mijn moet 50 werd hadden we een groot feest geregeld 50 mensen ofzo uitgenodigd grote tent in de tuin heel gezellig.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  minoessepoes ma 19 maa 2012 - 3:31

Afgelopen jaar een soort van groot gevierd omdat we housewarming en mijn verjaardag gecombineerd hadden. Omdat veel mensen van ver komen hadden we voor iedereen eten.
Wij hebben geen auto dus ik had gewoon alle boodschappen door Albert laten bezorgen, ideaal voor een keertje! We hadden staantafels van het hotel en een buffet gemaakt met drinken en het bier bijvoorbeeld in afwasteiltjes met ijsklontjes gelegd. Ik had een pan geleend in de keuken van het hotel en soepkommen en dus een hele grote pan soep gemaakt met allerlei soorten brood (kaas/uienbrood, worstenbroodjes, sauzijcenbroodje, afbakbroodjes, bruin/ wit stokbrood en ga zo maar door) en soepstengels en toastjes met allerlei salades en kaasjes. Het jammere dat echt iedereen tegelijk kwam en we ons echt de benen onder ons lijf vandaan hebben gelopen, hoewel mijn iedereen zijn eigen drank pakte en mijn vriendinnen en moeder en tante een keer een afwasje tussendoor deden enz. Ik denk dat er 40 mensen geweest zijn, in ons appartementje van zo'n 45 m2.

Het was gezellig, maar ook wel even genoeg ook meteen voor het aankomende jaar.

Mijn ouders hebben ook weleens een groot feest gegeven, toen ze 50 werden en mijn vader 60, ze wilde het het liefst knus thuis doen, de drank hebben ze gewoon zelf gehaald bij de groothandel en de rest gewoon catering laten komen, die na afloop de vaat ook weer vuil mee terug namen, ideaal!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud