rustiger in buik = rustiger na de geboorte?
+23
yes1984
Roodkapje
Star007
pindaatje
L!ND@
Slakje
Limburg85
Flip Fluitketel
meisje
Fearie
Parisienne
Thunder
Smaragdje
Shy
Urban Naked
SarahKey
PiP
Teddyaapje
studiebol
Liadan
Sweet33
Tania
Ayla
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
rustiger in buik = rustiger na de geboorte?
Ik heb het idee dat deze beeb een stuk rustiger is in de buik dan onze dochter. Onze dochter kon ik vanaf het moment dat ik haar kon voelen bijna de hele dag door voelen, deze baby voel ik véél minder en er gaan zelfs dagen voorbij dat ik 'm helemaal niet voel. Onze dochter was als baby héél pittig, heel druk en met héél veel temperament, wat dat betreft klopte alle drukte in de buik met hoe ze na de geboorte was.
Zou deze beeb dan ook rustiger zijn na de geboorte? Zou op zich niet zo heel verkeerd zijn namelijk :face:
Zou deze beeb dan ook rustiger zijn na de geboorte? Zou op zich niet zo heel verkeerd zijn namelijk :face:
Gast- Gast
Re: rustiger in buik = rustiger na de geboorte?
Hier klopt het wel... Ik voelde haar wel, maar ze was wel rustig (voor zover je dat bij een eerste in kan schatten) ik heb bijv. nooit gehad dat ze me wakker hield 's nachts, dan sliep zij ook had ik het idee. En heb ook 2-3 dagen gehad dat ik haar helemaal niet voelde, of pas als ik rustig ging zitten of liggen. Ze is nu ook heel rustig, observeert heel erg veel, wil overal bij zijn, maar is lichamelijk vrij rustig.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ben ik ook wel benieuwd naar...heb een drukke en een rustige in mijn buik!
Gast- Gast
Ja hier klopt dat wel. J. was heel druk in mijn buik, zo erg dat het ook flink pijn deed. M. voelde ik wel de hele dag maar dan veel rustiger, gewoon een beetje draaien en af en toe een schopje.
J. is ook echt een heel druk en actief kind sliep slecht, altijd heel wakker en de hele dag door bewegen hij izt echt nooit stil.
M. kan ik natuurlijk nog niet heel veel over zeggen maar ze is sowieso een stuk rustiger, niet zo bewegelijk, slaapt veel en ik hoor haar alleen als ze krampjes heeft verder ligt ze gewoon lekker om zich heen te kijken.
J. is ook echt een heel druk en actief kind sliep slecht, altijd heel wakker en de hele dag door bewegen hij izt echt nooit stil.
M. kan ik natuurlijk nog niet heel veel over zeggen maar ze is sowieso een stuk rustiger, niet zo bewegelijk, slaapt veel en ik hoor haar alleen als ze krampjes heeft verder ligt ze gewoon lekker om zich heen te kijken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mij klopte het ook absoluut. De oudste een jongetje was vrij rustig is mijn buik. En de tweede, een meisje was in mijn buik veel drukker...En nu zie je dat vooral motorisch ook nog wel terug.
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Hier waren beide kinderen heel druk in mijn buik.
Ze kunnen nu allebei niet stilzitten maar onze dochter is wel rustiger dan onze zoon, zij kijkt eerder de kat uit de boom. Onze zoon gaat overal recht op af en klimt nu al overal op, onder en tussen, dat heeft onze dochter nooit veel gedaan.
Hier klopt het dus niet echt want ze zijn nu heel verschillend maar in mijn buik waren ze net zo druk.
Ze kunnen nu allebei niet stilzitten maar onze dochter is wel rustiger dan onze zoon, zij kijkt eerder de kat uit de boom. Onze zoon gaat overal recht op af en klimt nu al overal op, onder en tussen, dat heeft onze dochter nooit veel gedaan.
Hier klopt het dus niet echt want ze zijn nu heel verschillend maar in mijn buik waren ze net zo druk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar...heb een drukke en een rustige in mijn buik!
Haha dat had ik ook. L heb ik bijna nooit gevoeld. V wel.. en nog steeds is V de gene die van zich laat horen en L veel minder.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Charlie schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar...heb een drukke en een rustige in mijn buik!
Haha dat had ik ook. L heb ik bijna nooit gevoeld. V wel.. en nog steeds is V de gene die van zich laat horen en L veel minder.
Misschien een vraag voor het domme vragen topic, maar voel je echt zo goed welke baby beweegt en welke niet? Had er nog nooit zo over na gedacht...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier waren de oudste en de tweede vanaf het begin heel druk, de derde voelde ik in het begin wel maar was veeeeel rustiger, ik ging er eigenlijk al vanuit dat ik een voorliggende placenta zou hebben maar dat bleek niet zo te zijn, het duurde gewoon even voor hij net zo druk werd en nu doet ie niet onder voor de andere twee.
Gast- Gast
Teddyaapje schreef:studiebol schreef:Charlie schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar...heb een drukke en een rustige in mijn buik!
Misschien een vraag voor het domme vragen topic, maar voel je echt zo goed welke baby beweegt en welke niet? Had er nog nooit zo over na gedacht...
+1, ik had ook niet gedacht dat je echt verschil tussen de 2 zou voelen!
F was in de buik heel druk en het is vanaf het begin al een pittig meisje dat weinig sliep.
Dit jochie is ook heel druk in de buik, heb al mijn vermoedens dan mij weer zo`n periode te wachten staat.
Hoop wel dat het in praktijk mee zal vallen..
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Siem was heel druk in de buik. Veel bewegen en sliep naar mijn idee heel weinig
Nu is hij nog steeds druk. Veel met de armpjes en beentjes bewegen en slaapt weinig overdag.
Nu is hij nog steeds druk. Veel met de armpjes en beentjes bewegen en slaapt weinig overdag.
Teddyaapje schreef:studiebol schreef:Charlie schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar...heb een drukke en een rustige in mijn buik!
Ja ik kon heel goed het verschil voelen, de keren dat ik ze voelde,heb ze niet ontzettend veel gevoeld namelijk. Maar ja L lag heel laag, dat voel je maar dat weet je ook door de ontzettend vele echo's. Dus dan wist ik echt wel dat zij dat was. V lag veel hoger en was ook gewoon veel drukker, die is ook nog een paar keer omgedraaid, geen idee hoe ze dat voor elkaar kreeg, maar die draaide behoorlijk veel en dat voelde ik dan echt wel heel goed.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
H. was enorm druk, die voelde ik bijna 24u per dag.
A. was veel rustiger. Zo rustig dat ik regelmatig aan de CTG hing omdat ik geen leven voelde.
Maar in de praktijk maakt het (tot nu toe) nog niks uit en zijn ze even druk.
A. was veel rustiger. Zo rustig dat ik regelmatig aan de CTG hing omdat ik geen leven voelde.
Maar in de praktijk maakt het (tot nu toe) nog niks uit en zijn ze even druk.
Gast- Gast
Ik hoop dat het weinig zegt.. anders zit ik straks met een vreselijke driftkikker. Hij reageert echt overal op en kan net zo trappen met z'n beentjes als m'n kat dat kan met een knuffel, áchter elkaar door trappen..
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Dan ben ik benieuwd wat het hier wordt aangezien ik hem weinig voel omdat mijn placenta aan de voorkant ligt
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Hier gaat die vlag niet op, L was ontzettend rustig in mijn buik en is nu een druktemaker pur sang!
Gast- Gast
Hier was hij in mijn buik altijd rustig, maar ik heb toch echt een mannetje gekregen, dat niet rustig kan zitten. Altijd in beweging en een sterke eigen wil. Het wilt dus niet altijd iets zeggen
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Klopt hier ook niet. De oudste was vrij druk in de buik, de jongste veel minder, terwijl dat nu echt de driftkikker is van de twee.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Met een tweede heb ik nog geen ervaring, maar bij N. klopt het wel redelijk. In mijn buik was ze ontzettend druk, nu is ze dat ook.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn zoontje was een hele rustige baby in de buik, soms voelde ik m wel erg weinig, hij was ook een ontzettend makkeljke en rustige baby, het is nu wel een drukke peuter!
Deze baby ik echt heel erg bewegelijk in de buik, voel haar de heledag door en soms doet t ook echt zeer dus ik ben benieuwd...
Deze baby ik echt heel erg bewegelijk in de buik, voel haar de heledag door en soms doet t ook echt zeer dus ik ben benieuwd...
Gast- Gast
Mijn zoontje was erg rustig in de buik, voelde hem 's nachts bijna nooit. Overdag wel, maar hij was niet overdreven druk. Nu uit de buik is het ook nog steeds een rustig manneke, die er gewoon bij wil zijn maar het prima vind om alles en iedereen te bestuderen.
Iedereen die ons kent en hem, verbaast zich erover dat ie zo lekker rustig is. We hebben er ook vrij weinig mee te doen
Iedereen die ons kent en hem, verbaast zich erover dat ie zo lekker rustig is. We hebben er ook vrij weinig mee te doen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
S. was heel rustig in mijn buik. Voelde haar veel minder dan N.
N. daarentegen was veel beweeglijker en voelde ik duidelijk.
Ik kan wel zeggen dat het hier dus precies andersom is. S. is heel druk en haar kwebbel staat nooit stil. N. is veel rustiger.
N. daarentegen was veel beweeglijker en voelde ik duidelijk.
Ik kan wel zeggen dat het hier dus precies andersom is. S. is heel druk en haar kwebbel staat nooit stil. N. is veel rustiger.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Zoonlief was een redelijk rustige baby in de buik maar uit de buik heel druk en onrustig, nu is hij niet heel druk meer.
Deze baby beweegt een stuk meer, ben benieuwd hoe het straks gaat.
Deze baby beweegt een stuk meer, ben benieuwd hoe het straks gaat.
Gast- Gast
Nope hier ook niet. J. was erg rustig in de buik, maar eenmaal eruit was/is het een drukteschoppertje en kan ze een flinke driftkikker zijn.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb R. heel weinig gevoeld in m'n buik maar hij is een ontzettend, actieve baby die geen minuut stil kan zitten.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is het stom om nu al wat rustiger aan te willen doen?
» geboorte sticker
» Krant geboorte dag?
» Geboorte gedichtjes...
» KDV, zomervakantie en geboorte
» geboorte sticker
» Krant geboorte dag?
» Geboorte gedichtjes...
» KDV, zomervakantie en geboorte
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: