geboorte sticker
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
geboorte sticker
Ik heb weer wat bedacht !
Ik wil graag een geboortesticker op het raam.
Weet iemand nog een goede site en evt een leuke kortingscode want ik ben een beetje aan het googlen geweest en vind het nog wel vrij prijzig.
Ik wil graag een geboortesticker op het raam.
Weet iemand nog een goede site en evt een leuke kortingscode want ik ben een beetje aan het googlen geweest en vind het nog wel vrij prijzig.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: geboorte sticker
Ik heb van de week een sticker besteld bij kidsstickers.nl moest er perse 1 deze week in huis hebben van mezelf . Ben dus iets duurder uit dan ik bij andere sites had gezien, maar veel van die sites hebben nu vakantie tot 8jan en dan ben ik dus ook uitgerekend.
Foppiez.nl is dus iets goedkoper maar hebben vakantie tot ergens begin januari. Ik heb nog kortingscode liggen van ze zal eens ff kijken voor je.
Foppiez.nl is dus iets goedkoper maar hebben vakantie tot ergens begin januari. Ik heb nog kortingscode liggen van ze zal eens ff kijken voor je.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben er toevallig vanavond ook eentje besteld op www.foppiez.nl
Waren 15 euro kwijt, vond ik nog wel goed te doen. Ik heb een kortingscode gebruikt uit de blije doos (10% korting) kortingscode: Wij4
Waren 15 euro kwijt, vond ik nog wel goed te doen. Ik heb een kortingscode gebruikt uit de blije doos (10% korting) kortingscode: Wij4
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Wat een leuk idee! Ik ga ook eens kijken, hoewel ik vind zo'n geboortekrans ook wel heel leuk!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Kan hem niet meer vinden van foppiez maar zie dat er al 1 is genoemd. Kidsstickers heeft ook kortingscode en dat is VM12 en is 30%korting.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Highway schreef:Wat een leuk idee! Ik ga ook eens kijken, hoewel ik vind zo'n geboortekrans ook wel heel leuk!
Gewoon allebei doen!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Soortgelijke onderwerpen
» Geboorte gedichtjes...
» Gehoortest bij de geboorte
» Krant geboorte dag?
» Cadeau geboorte
» KDV, zomervakantie en geboorte
» Gehoortest bij de geboorte