Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je liever qua partner?

+14
Zonnetje
Susan
Atelier Madame
Monte
Caresses
Raindrop
sanskie
Rapunzel
Angela_1986
Stuiterbal
Rovine
mzcharlotte
Bolleke
RYW
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat heb je liever qua partner? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je liever qua partner?

Bericht  Susan za 17 maa 2012 - 8:18

Ja, maar als ik het zo lees vindt ze schulden ook een afknapper, dus dan is het kiezen tussen twee kenmerken die ze onaantrekkelijk vindt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je liever qua partner? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je liever qua partner?

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 10:00

RYW schreef:En waarom?

1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen?
Hmm, een man die ik niet kan peilen. Bij een saaie man, ben ik bang me snel te gaan vervelen. Dat heeft het verleden wel uitgewezen.;-)

2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden?
Absoluut het laatste. Ik zou me kapot schrikken als iemand zo hard van stapel loopt.

3) Iemand die doof is[strike], of iemand die blind is?
Doof, het klinkt heel misschien heel suf, maar ik vind het heel belangrijk om echt oogcontact met iemand te kunnen maken tijdens gesprekken en met een blinde partner gaat dat nogal lastig.

4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt?
Met wie ik veel gemeen heb, omdat je elkaar dan sneller aanvoelt en/of begrijpt is mijn ervaring.

5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst?
Iemand die nooit smst maar wel belt. Sms'en vind ik veel onpersoonlijker.

6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden?
Haha, oeh... ehm dan toch 20 jaar ouder met geld. Niet voor het geld, want ik ben gewoon onafhankelijk ingesteld, maar iemand met schulden leidt een geheel ander leven dan ik leuk zou vinden.

7) Een hondenmens of een kattenmens?
Hond. Ik hou meer van honden dan van katten.smile

Cool Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
Iemand die verslaafd in aan zijn hobby, aangezien ik het heel belangrijk vind dat een partner zijn eigen leven en bezigheden heeft.

9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
Dan liever iemand die mij alle beslissingen laat maken, want ik vind het vervelend als ik telkens voor een voldongen feit sta.

10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft?
Die helemaal geen vrienden heeft (mits hij daar zelf geen enkel probleem mee heeft). Het lijkt me heel naar dat mijn partner gevoelsmatig moet kiezen tussen mij en zijn vrienden, omdat de combinatie dus niet werkt. Ik zou het heel rot vinden als het omgekeerd zou zijn, dat ik dus me telkens een soort van schuldig voel als ik met vrienden afspreek, waarvan ik weet dat ze hem niet mogen.

Ben benieuwd...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 10:04

1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen?
Omdat ik iemand graag wil leren kennen/peilen, dan maar saai/betrouwbaar!
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden?
Ik wil zekerheid en me binden, en zou dan liever het eerste kiezen. Het hoeft niet gelijk te gebeuren, toch?
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is?
Doof, ik wil iemand aan kunnen kijken, dingen kunnen delen, en blikken in ogen zeggen alles.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt?
Gemeen, dat voelt prettiger/zekerder
Bellen is persoonlijker, dat liever dan een sms.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden?
Liever iemand met geld, dan met schulden. Ligt wel aan de schulden, hoe ze ontstaan zijn.
I love cats!
Cool Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
Liever dan zonder hobby's. Dat betekent niet dat iemand geen leven heeft, maar andere dingen leuk vindt, zoals bv. familie oid.
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen?
Geen van beide eigenlijk, ik overleg liever samen!
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft?
Dan maar geen vrienden. Ik wil me ook wel op mijn gemak voelen als ik ergens ben? Maar geen vrienden betekent toch ook niet dat hij geen leven heeft? Maar het anders indeelt, misschien met hobby's haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 22:13

Smikkell schreef:
Caresses schreef:
Smikkell schreef:
Maar dan ben je dus liever met iemand waar je niets mee hebt (oude man) dan met iemand waar je wel iets mee hebt. Geld gaat dus boven geluk?

Dat is een veronderstelling. Toen ik deze keuze nam ging ik ervan uit dat beide mannen (jong en oud) allebei leuk zijn en relatie materiaal, anders had je überhaupt geen keuze hoeven maken.

En daarbij... ik ga er niet vanuit dat een oudere man automatisch niks heeft.
Maar Cimic schreef dat ze niets met oudere.mannen had. Dat klinkt niet als beide mannen zijn relatiemateriaal zijn. Vind dat ook niet in de vraagstelling.

Smikkel, ik heb met beide niks maar als ik echt een keuze moest maken tussen schulden en een oude man, dan een oude man. Ik wil gewoon geen partner met een grote financiele schuld. Ben ik nu echt zo onduidelijk? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 23:42

Ik vind schulden ook echt een vreselijke afknapper. Wellicht omdat ik ze zelf gehad heb een jaar en ik daar gewoon niet weer in wil zitten en daar kies je dan toch een beetje voor op het moment dat je voor zo iemand gaat. Met oudere mannen heb ik over het algemeen ook niets maar als ik dan moet kiezen ga ik er bij de vraagstelling vanuit dat er blijkbaar wel iets leuks is aan die oudere man. Anders zou het sowieso geen optie zijn natuurlijk :P. Als ik moet kiezen tussen iemand van mijn eigen leeftijd met schulden en een ouwe vent die me niet boeit dan wacht ik wel op de volgende trein laughcry.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 17 maa 2012 - 23:46

RYW schreef:En waarom?

1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen? lastig om mee om te gaan, maar het zou me wel blijven boeien.
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Ik heb 2 kindertjes, en dat combineert heel moeilijk met bindingsangst. Als je aan mij begint krijg je er namelijk gelijk een heel gezin bij.
3) Iemand die doof is of iemand die blind is? moeilijke keuze is deze. Ik denk dat iemand die blind is ook aan mij kan horen wat een ziende zou zien aan mijn gezicht en mimiek.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? ik leer graag nieuwe dingen smile
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? Ik vind rechtstreeks communiceren zonder op antwoord te wachten veel fijner.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Mijn vriend is 12 jaar ouder, dus die 8 kunnen er ook wel bij Wink ik ben er zelf onwijs trots op dat ik na mijn scheiding financieel afhankelijk ben, en ik zou niet voor de ander zijn schulden willen opdraaien. Het is ook een kwestie van verantwoordelijk met geld omgaan.
7) Een hondenmens of een kattenmens? Op het hoogtepunt had ik 5 katten, en die zijn mijn maatjes.
Cool Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft? klinkt een beetje kansloos, maar ik zou geen vent willen die nooit ergens tijd voor heeft omdat er duizendeneen dingen belangrijker zijn.
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Ik ben wel zo'n bemoeial dat ik dat allemaal toch lekker zelf wil doen Wink
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Ik zou het heel vervelend vinden, maar ik ga ervan uit dat mijn man wel zelf kan bepalen hoe leuk ik ben. Iemand zonder vrienden vind ik moeilijk, dat zou vielen of ik hem altijd zou moeten entertainen.

Ben benieuwd...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Zonnetje zo 18 maa 2012 - 1:58

2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Vanaf dag 1 is wel erg snel, maar ik wil zelf graag trouwen en kinderen krijgen, dus ik vind het wel heel belangrijk dat mijn partner dat ook wil.
3) Iemand die doof is[strike], of iemand die blind is? Omdat ik denk dat je met gebarentaal goed kunt communiceren.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Het lijkt me heel lastig om om te gaan met schulden van je vriend en
Cool Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft? Ik vind het mooi om te zien als iemand een passie heeft. Mijn vriend heeft ook een grote hobby/passie en ik vind het mooi om te zien hoe hij daarvoor gaat. De ene hobby spreekt me wel meer aan dan de andere, maar ik vind het heel fijn als je vriend iets voor zichzelf heeft wat hij graag doet.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Pannetoet zo 18 maa 2012 - 4:11

Een spannende man..! Omdat ik zelf ook alles behalve saai ben en altijd wel op zoek ben naar uitdagingen, ik ga mij vreselijk vervelen als alles gaat zoals het hoort :P

Geen van beide haha er tussen in..

3) Iemand die doof is[strike], of iemand die blind is?
Iemand die doof is..

Iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt..

Iemand die nooit belt maar wel smst.. mijn vriend en ik bellen ook nooit! Alleen smsen/appen

Liever geen van beide maar als ik dan toch moet kiezen dan heb ik liever iemand die 20jaar ouder is.. mijn ex had schulden en dat noooooit weer!

Zonder twijfel: hondenmens!

8 ) Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft?
Mijn vriend is een hele grote fan van Fc-twente dus ik weet al hoe het is :P en ik ga ook daarvoor!

Iemand die zelf beslissingen maakt zónder het met mij te overleggen maar dat zou ik hem heel gauw af leren :P Je bent met zijn tweeën en ik moet echt geen vriend die totaal niet weet wat hij wil..

Dan iemand die helemaal geen vrienden heeft..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Kerel zo 18 maa 2012 - 4:17

smile een vrouw
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  LDJ zo 18 maa 2012 - 5:28

[quote="RYW"]En waarom?

3) Iemand die doof is, of iemand die blind is?

LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  _Cyn_ zo 18 maa 2012 - 7:59

1) Een erg saaie maar betrouwbare man
Ik ben het nu gewend om gewoon lekker thuis te zitten, en met zijn kindje dingen te doen, en ik vind het wel mooi zo.

2) Iemand die het lastig vindt om zich te binden
Als ik hem dan heb, heb ik toch het gevoel dat ik erg mn best heb moeten doen en hem voor me gewonnen heb.

3) Iemand die doof is
Ik verwacht geloof ik dat mijn gezicht gelezen wordt.

4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt
Gewoon, makkelijk.

5) Iemand die nooit smst maar wel belt
Ik ben zelf niet zo'n beller...

6) Een man van dezelfde leeftijd met schulden
Ik hoef geen oudere man, als dat het geval is, zal het nooit om zijn geld zijn.

7) Een hondenmens
Gewoon omdat ik een hondje wil!

Cool Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal is perfect! :P)
Ik ben een voetbal-addict, dus mag hij ook wel (A)

9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken
Ik wil niet dat een ander voor mij bepaald.

10) Iemand met vrienden die jou niet mogen
Als iemand helemaal geen vrienden heeft, ben ik bang dat hij te veel aan mij gaat hangen.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:08

1) Een erg saaie maar betrouwbare man, of een spannende man die je totaal niet kan peilen? Al vind ik betrouwbaar ook wel erg belangrijk.. Maar ERG saai.. dat is echt te saai haha.
2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, of iemand die het lastig vindt om zich te binden? Hahaha te cute.. en dan voel ik mij bemind angel (hoezo anti feministisch)
3) Iemand die doof is, of iemand die blind is? Ik ben zelf nogal visueel.. Ik denk veel sneller in afbeeldingen/foto's. Kan dat beter onthouden en mijzelf daarmee duidelijk maken. Dus een partner die dat ook kan is wel handig.
4) Iemand waarmee je veel gemeen hebt, of iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt? Ik ben zelf al wel een ondernemend type.. Dus iemand die dat ook is is prima.. dan doen we samen nieuwe dingen Laughing
5) Iemand die nooit smst maar wel belt, of iemand die nooit belt maar wel smst? In theorie vind ik het wel romantisch klinken.. maar een smsje is toch veel sneller.
6) Een man van 20 jaar ouder met geld, of een man van dezelfde leeftijd met schulden? Echt geen schulden. Dat lijkt mij vreselijk leven.
Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) of iemand die helemaal geen hobby's heeft? Verslaafd vind ik niets. Dan liever iemand die het allemaal niet uitmaakt.
9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Ik zou het kotssaai vinden.. maar ik vind het erger als er allemaal belangrijke beslissingen worden genomen zonder overleg.
10) Iemand met vrienden die jou niet mogen, of iemand die helemaal geen vrienden heeft? Dat komt gewoon niet voor. Ben ik veel te lief voor.. iedereen vind mij aardig joh Wink angel

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 20:35

[quote="RYW"]En waarom?

1) Een erg saaie maar betrouwbare man, Omdat ik graag weet waar ik aantoe ben. Ik vind betrouwbaarheid heel belangrijk.

2) Iemand die vanaf dag 1 al zegt dat hij met je wil trouwen en babies maken, Dit heeft ook weer met betrouwbaarheid te maken. Al staan trouwen en babies maken niet op de planning bij mij. Maar het gaat meer om het idee.

3) Iemand die doof is, Mijn vriend en ik genieten beiden heel erg van de natuur. En als hij de natuur niet meer zou kunnen zien, dat zou ik heel erg vinden, en hij ook. Daarom 'kies' ik voor doof. Ook klote, maar goed ik moet toch een keuze maken.

4) iemand waardoor je met veel nieuwe dingen in aanraking komt Dat kan alleen maar een verrijking betekenen voor mijn leven.

5) Iemand die nooit smst maar wel belt, Ik ben zelf ook geen smser, dus doe dan maar bellen. Het lijkt in deze tijd wel alsof bellen wordt verdrongen door facebook, whatsapp etc, dus doe mij maar een gezellig telefoongesprek.

6) Een man van 20 jaar ouder met geld, De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet met iemand te maken wil hebben die schulden heeft, tenzij hij goed bezig is om ze op te lossen en binnen afzienbare tijd (op eigen kracht) schuldenvrij is, maar als ik nu moet kiezen, doe dan maar een oudere man die geen schulden heeft, rijk hoeft hij niet te zijn.

7) een kattenmens? Ik ben bang voor honden, dus dat lijkt me duidelijk.

8. Iemand die verslaafd is aan zijn hobby (voetbal, zijn auto, gamen ofzo) Ik vind het wel belangrijk dat iemand een passie heeft, iemand zonder interesses lijkt mij zo saai.

9) Iemand die jou alle beslissingen laat maken, of iemand die beslissingen maakt zonder met je te overleggen? Beide zou ik niet leuk vinden. Ik kan hier echt geen keus maken.

10) iemand die helemaal geen vrienden heeft? Ik heb al eens meegemaakt met een ex dat zijn vrienden mij niet mochten, dat wil ik niet weer, doe dan maar iemand die geen vrienden heeft. En wat niet is kan nog komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: