Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn dreumes is verliefd

+3
Muppetje
Floor
loesje
7 plaatsers

Ga naar beneden

mijn dreumes is verliefd Empty mijn dreumes is verliefd

Bericht  loesje do 15 maa 2012 - 21:53

a is verlieft op zijn buurmeisje van 4 maanden is er niet bij weg te houden en wil haar de hele tijd kusjes geven en knuffelen. Hij ziet genoeg baby's door babyzwemmen waar hij op zit die vind hij ook leuk maar lang niet zo leuk als zijn buurmeisje.
Jullie kindjes ook wel eens verlieft geweest?

Laatst aangepast door loesje op do 15 maa 2012 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn dreumes is verliefd Empty Re: mijn dreumes is verliefd

Bericht  Floor do 15 maa 2012 - 21:54

ahh wat schattig!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje do 15 maa 2012 - 21:55

Ahhhhh, wat lieffff I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 21:56

het is verliefd Wink En mijn neefje van 3 was in het begin ook helemaal gek op zijn broertje, continu flesje willen geven en bij het minste huiltje moestie ernaar toe om z`n fiep te geven en te troosten (ook als ze zaten te eten) Nu is hij er nu wel gek op maar is het geloof ik wel iets minder. Ik denk dat het gewoon nieuwsgierigheid en nieuw is.
En misschien is het omdat ie zijn buurmeisje vaker ziet dan de kindjes op babyzwemmen?

Gast
Gast

Bericht  Susan do 15 maa 2012 - 21:57

Yrsa heeft wel een vriendje op de peuterspeelzaal. Als ik gewoon zeg dat we naar school gaan dan komt ze niet meteen in actie, als ik zeg: 'Kom, we gaan naar I.' dan vliegt ze meteen overeind. Ze heeft ook wel een paar vriendinnetjes, maar dat jongetje is echt favoriet, als hij binnenkomt vliegt ze meteen op hem af.

Ik blijf ook altijd even kijken hoe leuk ze samen spelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  RYW do 15 maa 2012 - 23:03

Hou op schei uit, mijn zoons hebben allebei verkering, de oudste (7) zelfs nog langer dan ik.
En ik ben ook al voor de toekomst uit mijn huis gebonjourd:'mama, als ik met Kyra ga trouwen en we wonen hier, waar ga JIJ dan wonen? Je mag wel op bezoek komen, hoor!'

Maar ik heb wel enorm leuke schoondochters, hoor Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 23:08

Mijn zoon heeft een hele tijd een vriendinnetje gehad op het kdv. Het was de hele dag Cl.audia zei dit en Cl.audia deed dat. Tot dat ze 4 werd en opeens niet meer kwam. Dat heeft nog een tijdje voor tranen gezorgd elke keer als hij op het kdv kwam en cl>audia was er niet.mijn dreumes is verliefd 394967

Hij heeft nu een nieuw vriendinnetje. Daar maken de jongens allemaal ruzie om. En dan vooral om wie er naast haar mag zitten en wie haar jas mag ophalen.mijn dreumes is verliefd 394967

Gast
Gast

Bericht  Susan do 15 maa 2012 - 23:13

Bij Ezra zat er toen ook zo'n meisje met heel lang blond golvend haar, daar was hij helemaal weg van, hij wilde ook continu aan haar haren voelen en met haar dansen. De ene keer vond ze dat leuk, de andere keer werd ze er gek van. In zijn huidige klas zit maar één ander meisje en zij is een stuk ouder dan hij, ze zit ook in de andere groep (de klas is opgedeeld in twee groepen). Hij concentreert zich nu geloof ik meer op zijn juffen. Laatst werd hij opgehaald door twee juffen die hij erg leuk vindt en die wilde hij ook niet meer loslaten, hij liep met aan iedere hand een juf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  holaagirl vr 16 maa 2012 - 0:37

Mijn dreumes is ook verliefd....Embarassed Op een jongen!! haha!!Laughing

Nou ja, of je het verliefd kan noemen...Ze geven elkaar steeds kusjes, spelen graag samen en worden helemaal blij als ze elkaar zien! mijn dreumes is verliefd 699888 Moet wel lachen als ze met afscheid nemen, maar kusjes blijven geven!lol!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Tazz vr 16 maa 2012 - 7:38

haha ja! Toen een oppasmeisje hier voor de eerste keer kwam was mijn zoontje niet bij haar weg te slaan, hij wilde haar steeds aaien en kroop haar overal achterna. Zij wist niet wat haar overkwam en als hij haar in haar gezicht wilde aaien begon ze te huilen. (zij is een half jaar ouder) Nu is ze het wel gewend en ze loopt sinds kort. Maar nog steeds krijgt hij een smile van oor tot oor als zij binnen komt en kan hij haar echt diep in haar ogen aankijken af en toe. Echt zo schattig.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud